| Bu almanca version da ingilizce seçeneği yok mu? Ona göre indirecemde. Saygılar. |
Hocam o kadar mantık yürütebiliyoruz. Ancak yamalar var. Acaba ingilizce yama yüklesek dil değişir mi? 12gb lık oyunda 2. dil seçeneği de olur diye düşündüm mantık yürüterek. Benim anlamadığım şu forumda bazıları sorunu çözecek yerde hemen laf sokmaya çalışıyorllar. Bu çok yanlış bişey. Ellerine ne geçiyor bilmiyorum. Ben de bu forumda sayısız kişiye yardım ettim veya yardım aldım. Ne gerek var böyle laf sokmalara bilmiyorum. Heralde hoşlarına gidiyor böyle ağız dalaşı. |
İngilizce ve Almanca patchi birlikte çıktı : 922MB. Almanca versiyonun üstüne ingilizce patch yükleyip dili değiştiremiyorsunuz demişler bilginize |
Oyunu cıkmadan patchi cıkan oyunun v2.10 patch boyutu 922mb |
Yalnız almance ve ingilizce patch i birlikte 922mb |
Cıkan patch'e ait bilgiler |
istediği kadar yama çıksın..oyun demo gibi çıkacaksa hiç çıkmasın.. |
Almanca Versiyon + Ingilizce AltYazı Paketi . Trail Versiyon 24 Saat Deneme Surecinden BirKaç SS. Yine Cok Fazla Oynama Fırsatı Bulamadım, Intro'yu Falan Gectim Konu Nedir Bilmiyorum Beğenirsem Online Olarak Netten Key Alıp Devam Edebilirim. |
| Ziw®o en merak ettiğim karakterle oynamışsın doğal olarak böyle elinde lazer topu gibi birşey olan mısır tanrısı tipli karakter dikkat çekiyor. Peki ingilizce altyazı olunca sesler almancamı oluyor? Ara videolar nasıl ilk oyundaki gibi dandirik mi yoksa biraz düzelmiş mi? Oyunun neden 12 gb olduğunu anlayabildin mi? Videolar yüzünden mi nedir? |
|
Belirttiğim gibi oyunu cok fazla oynama fırsatım olmadı sadece merak sonucu 5dk girdim SS'leri aldım ve cıktım. Ara videoları vs. gectim, bu yuzden yorum yapmam doğru olmaz. Fakat bu gece herhangi birşey cıkmazsa oynamaya calısıcam biraz. Butun altyazılar (%90) ingilizce, videolar ve sesler almanca. Sanırım kısa süre sonra onlarıda ingilizceye donusturen dosyaları yayınlarlar, onların boyutuda 1.6GB ( Sadece Ses Dosyası ). Bunun dısında oyunun neden 12gb olduğunu bende anlıyamadım size Elite GFX olduğu icin bu kadar buyuk boyutlu olduğunu soyluyordum fakat şimdi Elite GFX icin baska bir 7.7GB boyutunda dosya indiriyorum. Yani oyun toplamda 18-19GB Civarında . Baska sorunuz varsa alabilirim, oynarken dikkat eder ona gore size geri donus yaparım |
|
c2d 1.67 gh 256 mb geforce 8600m gs ekran kartım ve 2 gb ram ile bu oyunu oynayabilirmiyim?? |
|
Oyunun Yeni Yaması Cıktı ; Sacred 2: Fallen Angel update 2:10 1st The performance has been significantly optimized. 2nd Balancing the game and the AI has been further improved. 3rd The Dropverhalten of opponents has been improved (higher probability to drop) 4th An Auto Update tool is now available. 5th Several errors in the lobby area have been resolved 6th The Quest system was significantly improved (dialogues and Quest texts). 7th The performance of the Main menu has been improved. 8th Upon activating the Alt key are now the names of the items lying on the ground and all NPC and character names. 9th The Quick Save function has been optimized! Characters are when you press the F9 key stored directly. 10th Upon activating the F12 key allows the player to the hero at the site of the last activated respawn place (respawn Stone). 11th The sound FX has been optimized. 12th The game now uses as the default medium settings. 13th The quest book now has a better overview. 14th When you mouseover on the bar of a life companion who learns of the players now, what the Quest crew is assigned. 15th Side quest compass remains fixed now, even if new side-quests are adopted. 16th The number of attendants was at 5 per character is limited. 17th The strength of the Boss and Elite opponent was somewhat reduced. 18th The battle animations of the heroes have been further optimized. 19th Much more set and unique items were inserted. 20th The pricing was generally more adapted. The prices for mounts were set something down. 21st The prices of weapons and forged ingredients have been reduced. 22nd In the cities is no longer possible PVP (safe zone). 23rd A hardware cursor has been inserted. 24th Other various bug fixes have been implemented. 25th Closed Net Server 3> 6 slots |
| Oyunda bahsedilen co op mode nasııl işliyor ? Aynı bilgisayarda iki kişi mi oynayabiliyor senaryoyu yoksa net üzerinden bağlanan iki kişimi aynı senaryoda oynayabiliyor? Benim aklıma co op deniyince yüzüklerin efendisinin bir oyunu vardı 3d ana senaryoyu iki hatta 3 kişi aynı bilgisayarda oynuyordunuz aynı ekranda baya zevkliydi birisi gandalf birisi cüce oluyordu birisi legolas aragon filan çok zevkliydi ya. |
|
beyler bunun ingilizce versiyonu ne zaman cikacak bilen var mi acaba |
| oyunda gölge efektleri yok nerdeyse grafiklerde zayıf geldi bana, titan quest in yanında çok sönük özellikle |
9 ekimde çıkma olasılığı var. |
iyi ya almancayi indirmeye degmez simdi |
Okul varken çıkarırlar zaten böyle oyunlarıda... |
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle