|
Çocukların okulu yüzünden bayramda gelemiyorum ama bayram için Türkiye'ye giden çok insan oldu. Elimde birikmiş kargoların hepsini Türkiye'ye gönderdim bu vesileyle. Bugün hepsi kargolanacak. Hepsinin de bayramdan önce sahiplerine ulaşacağını ümit ediyorum. İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim. Herkese iyi bayramlar... |
| Yanlış anlamışsın. Fırça niye atayım? Sadece durumu belirttim. Fakat dünden beridir bana yazdığın cevabı 10 kere güncelledin. Bana sürekli düzenleme bildirimi geliyor. Soru mu soruyorsun fırça atıyorsun belli değil demişsin. Bu cümleyi 20 dakika önce mesajı tekrar güncelleyip eklemişsin. Niye dünden beridir düzenleme ihtiyacı duyuyorsun? Diyeceğini demişsin işte. |
|
Herkesin bildiği gibi, AB ülkelerine ABD, Çin, İngiltere gibi dışarıdan gelen 150 euro altındaki ürünler için vergi yok. Çok detaylı araştırmadım ama yakında 150 euro altındaki ürünlere 3-5 euro gibi standart bir bedel alınacağı konuşuluyor. Bilgi netleştiğinde buradan bilgilendirme yapıcam... |
| Kargoların bugün ulaştı, bir iki ayda gelmesini ümit ettiğim tüm aldıklarım bayram olması sayesinde çok hızlı girdi Türkiyeye, özenli paketleme için de ayrıca teşekkür ederim. |
|
Herkese merhabalar. Kendisi ile alışveriş yapmakta tereddüt edenler için; birkaç hafta içerisinde 5 kez alışveriş yaptık, hala da devam ediyoruz, ancak fırsat bulup burda yazamamıştım. YD'dan aldığım tüm ürünler çok hızlı, güzel paketlenmiş ve sapasağlam olarak elime ulaştı. Kendisi tüm süreci bizzat takip edip ilgileniyor, sizin takip etmenize bile gerek yok. Bir de size gönderdikten sonra elinize sağ salim geldi mi soruyor Kendisini tanıdığım için çok memnunum, tereddüt etmeden sipariş verebilrsiniz, bu tür hizmetlere ihtiyacı olanlara %100 tavsiye ederim. Saygılarımla... |
|
Merhabalar , çinden ikinci el dji inspire 3 almayı düşünüyorum.Yaklaşık değeri 350 bin tl.Orta boy bir valizden çok az daha ufak oluyor çantasının boyutu. Tekerlekli taşıması rahat. İstanbulda teslim alacağım. Öncelikle çinden size gelir mi böyle bir ürün? Sonrasında sizin bana teslim maliyetiniz ne olur hocam? |
|
Merhabalar, Çin'den bana gelir, ben de İstanbul'a getiririm ama burada da 150 euro geçen ürünlerde gümrük vergisi + kdv + müşavirlik bedeli biniyor... Detaylar için whatsappdan görüşelim lütfen... |
|
Duyuru: Konunun ilk mesajında da belirttim... Okullar kapanıyor burada. Yaz tatili boyunca Türkiye'de olacağım. Bu süreçte sipariş alamıyorum. Eylül itibariyle süreç tekrar başlayacak... Haziranın 20'si gibi dönücem. AB dışından sipariş yetişmez ama AB dahilinde alacağınız ürün varsa şimdiden siparişinizi oluşturun, ulaşsın bana, ben de getireyim gelirken. |
| Benim almanyadan gelmesi gereken küçücük bir paketim var plastik bir ürün avuç içine sığabilecek boyutta . Yakın zamanda gelecek biri varsa lğtfen bana mesaj atabilir mi? |
| merhaba Erdinç bey, siparişi verdim, kargo bilgisi gelince wp mesaj atıcam. |
|
Konunun ilk mesajında da belirttim... Öncelikle herkese çok teşekkür ederim, forumdan epey talep oluyor, bunun yanında insanlar birbirine tavsiye ediyorlar. Bu da epey yoğun bir mesajlaşma trafiği oluşturuyor. Fakat hala "Siz Bulgaristan'da mı kalıyorsunuz?", "Alt sınır nedir?", "Ürünümü Türkiye'de nasıl teslim alırım?" gibi soru soran arkadaşlar oluyor. İşleyişin gayet açık biçimde yazdığını ve muhtemel soruların hepsinin cevabının olduğunu düşünüyorum. Yapacağınız 20 saniyelik bir okuma, birbirimizin vaktini tasarruflu kullanmamızı sağlayacak. |
|
Açık konuşmak gerekirse konuyu ilk gördüğümde biraz şüphelenmiştim çünkü referans görememiştim ama iyi ki Erdinç Bey ile tanışmışım Bugün 15KG paketimi sağlam ve sorunsuz şekilde getirdi, kendisine çok teşekkür ediyorum her konuda yardımcı oldu Bu tarz paket getirmek isteyenlere kendisini kesinlikle tereddütsüz tavsiye ederim İşbirliğimizin devam etmesi dileğiyle... ❤️ < Resime gitmek için tıklayın > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lildude41vg -- 21 Mayıs 2026; 13:19:6 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @akalmurat99