Neyi garip görünebilir ki? Yapmayın lütfen :) Avuçiçi kadar tablet kullananda var, 17.3 inç bilgisayar kullananda. Herkesin zevki, beklentisi farklı. Tuhaf olan kullanmak değil, böyle olacağını düşünmek.
Şunu desen anlarım, fan sesi vs insanları rahatsız eder mi diye sorarsın o zaman mantıklı olur. Ama onun haricinde böyle bir yaklaşım ya çekememezlikten ya da ciddi manada sıkıntılı bir kişilikten ileri gelir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillerKinGG -- 5 Ocak 2019; 18:57:56 >