U

Yüzbaşı
11 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
51 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
U
5 ay
En uygun faturasiz paket
Vodafone faturalidan Türk Telekom faturasıza gecmek istiyorum ama uygun bi tarife bulamadim size sormak istedim en uygun faturasiz hangi paketi alabilirim? İnternet fazla önemli degil dakikasi bol olsun yeter
U
9 ay
Turkcell Alıcı İsteği
Arkadaşlar merhaba,

Öncelikle ben izmirde büyük bir fabrikada çalışıyorum ve fabrikanin heryeri alüminyum sandviç panel olduğu için içeride operatörler çok az çekiyor ve fabrikada nerdeyse herkes vodafone kullanıyor çünkü içeriye alıcı koydurmuşlar ve turkcellin aramaya bile çekmediği noktada vodafone full çekiyor, bende vodafone dan nefret ediyorum geçmek istemiyorum, bunun için ben ne yapabilirim arkadaşlar? Yani vodafone ile anlaşılmış sanırım onlarda gelmiş kurmuş, turkcelle böyle bir istek yapsak yardımcı olurlarmi yoksa vodafone izin vermezmi bu konuları pek bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
U
2 yıl
Digitürk sinyal sorunu ama uyduda sinyal var!
Arkadaşlar bende vu zero var ona takıyorum eutelsat uydusundan sinyal alıyorum ama digiturk ün humax 9505 cihazına taktığım zaman sinyal alamıyorum sorun nedendir? Bu arada kablo çatıdan su alıyor galiba ucu oksitlenme yapmış onuda kestim yeniledim ama 2 cihazada oksit bulaşmış sorun nerededir?
U
2 yıl
Digiturk 2 Kanal Ayni Anda İzleme
Bazen 2 önemli mac ayni anda oluyor ve ben bu ikisini ayni anda izlemek için resimdeki gibi ufak ekranda izleyebilir miyim?


< Resime gitmek için tıklayın >

Resimi netten buldum 2015 yılında paylaşılmış ama ben bulamadim bu menüleri.
U
3 yıl
Ses Sistemi Önerisi
Tv sesi bazen yetersiz kaliyor özellikle iptv izlerken, bunun için ses sistemi almayi düşünüyorum. Nelere dikkat etmeliyim? Benim amacım biraz daha yüksek sesi düzgün bir şekilde versin yeter abarti birsey istemiyorum. Biraz baktım şu uygunmudur veya bu fiyat bandindan farkli önerisi olan varmi?

https://www.hepsiburada.com/lg-sj3-dturllk-300w-wireless-soundbar-p-HBV0000081MJU?magaza=Efe+Elektronik
U
4 yıl
Mobil veriyi wifi gibi gösteren uygulama
Mobil veriyi wifiye baglaniyormusum gibi gösteren program var mi? Sadece wifi isteyen uygulamalar icin kullanicam.
U
4 yıl
Olası Afrin Operasyonu ve Diğer Operasyonlarımız
Bilindiği gibi afrin için bütün hazırlıklar tamamlandı operasyon için emir bekleniyor.


< Resime gitmek için tıklayın >


Ve bugün (28.10.2017) bayrak diktigimiz çukurca tarafındaki kokozer dağının olduğu taraflarda mavi olmuş bunun anlami nedir?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Bu konuyu açmamın sebebi geçen sene firat kalkani operasyonu konuşuluyordu ama bu seneki operasyonlarımız artık konuşulmuyor herkesin işi gücü siyaset olmuş.

Lütfen askeri operasyonlarimiz hakkinda bilgisi olanlar paylaşım yapabilir mi.?
U
4 yıl
Onlineçamaşır.com
Bu siteden 7 eylülde sipariş geçtim bugune kadar kac defa aradiysam telefonu acan olmadi ve maillerime cevap verilmedi. Bu siteyle muhatap olan veya alışveriş yapan var mi? Kolay kolay n11 tarzi sitelerin dışından sipariş vermem ama aradığım ürün baska yerde yoktu. Sitenin geçmişi iyi ama hiç bir sekilde kendilerine ulasamadim.
U
4 yıl
Evlilik yildonumu icin mekan (izmir)
Evet arkadaşlar eşime sürpriz yapmak istiyorum ancak bulduğum güzel restoranlarin fiyatları beni benden alıyor. Varsa önerileriniz bekliyorum :)

Not: içki içmiyoruz.
U
5 yıl
Klima tavsiyesi istiyorum.
Öncelikle ultra tasarruflu bisi almak istiyorum suan 18 lik demirdokum var elektirigi resmen sömürüyor. 18lik inverter klima almak istiyorum yardimci olurmusunuz?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.