S

Teğmen
05 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
13 yıl
1200-1500 TL arası F/P yüksek sistem önerileriniz?
Evet DH sonunda bana da yeni bir sistem kuracağım günler göründü.Emektarı kaldırıyorum...Söylediğim fiyat aralığında en sağlam sistem önerilerinizi duyabilirsem sevinirim.Aklımda olan bir tane var:

Intel E8400 3.0 GHz 1333MHz C2D İşlemci
Asus P5QC 1600 FSB Anakart
OCZ Gold 2GB 1600MHz DDR3 RAM
Sapphire HD 4870 Vapor-X 1GB 256 Bit Grafik kartı
Maxtor 500GB 7200RPM HDD
LG 22x DVD RW
AOPEN G520 400W Kasa

1346 TL + LG W2284 22" LCD Ekran = 1661 TL

Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
S
16 yıl
Prince of Persia-Warrior Within Yardım!!!
arkadaşlar warrior within de maskeyi taktıktan sonra ortadaki platforma atladıımızda bir demo giriyor ve oyun ekranı simsiyah olup PC ye restart çekiyor.bir kaç CD denedim sorunumu çözemedim bir yardım edermisiniz lütfen teşekkürler :)
S
16 yıl
Curse of Monkey Island(Monkey Island 3)
Arkadaşlar merhaba.Curse of Monkey Island'ın Full versiyonunu arıyorum.İstanbul'dayım.Posta ve CD masrafları karşılanır.Yardımcı olacak arkadaşlar lütfen PM lerinizi esirgemeyin,sağolun,varolun...
S
16 yıl
+1 Takı
Ya arkadaşlar bişeyi çok merak ediorum.+1 Magic takılar 30-40 M dan gidior bunlar bi işe yarıomu yoksa sadece dalgasına mı o kadar pahalı yardımlar için tşk.
S
16 yıl
FunServer Yokmu?
Ya arkadaşlar şu KnightOnline'ın FunServer'ı yokmu?PunkBuster Beta Test ten sonra iyice alıştım EXP lerin uçmasına bir gitti PB yabancılık çektim USKO dan :)

P.S: FunServer explerin uçmuş olduğu,oyuncuların yüksek level ları görmeleri için açılmış server türüdür.
S
16 yıl
Server Açık Mı???
arkadaşlar server kapalı mı bana mı öyle geliyor???Log in server connection failed 10060 hatası alıyorum sizde de varmı??
S
16 yıl
Kanat nasıl Basılır???
???
S
16 yıl
Sapitik mouse
ark.lar bnim sorunum mouseumla.arada bi donuyo,sonra cosuyo allah ne verdiyse yardim edin lutfenn
S
16 yıl
Oyunda Kıl Olduklarınız???
Ark.lar bu oyunda en gıcık,en kıl olduğunuz şeyleri yazarmısınız???Ben başlıyorum:
1-Aga lafı
2-lvl e ivi denmesi,buff a baf,heal e hell ve ++++++++++++++++++ mesajının 1000 kere yazılması-ki yazanları bir el buffsız bırakıyorum-
3-s.. kadarcık boylarıyla bacakları koltuktan yere değmeyen 13- kafe veletlerinin(bazıları hariç ki onlar oyunu katletmeden alınlarının teriyle oynuyorlar) bu oyunu oynaması,
4-Lag a lağ denmesi (komşumun oğlu 8 yaşında ve oynamasını istemediğim halde oynuor.lag yerine LARK diyor)
5-Cimrilik(insanda 500 coin de mi olmaz yaw)
6-Tam boss kesecekken DC!
7-Select Char yaparken DC!
8-Non-Premium.
9-Premium üyelik bitince 1 günlük oyun yasağı.
10-CZ de action vakti lag girmesi adamı göremeden kendini yerde bulmak vs vs....
Görüşlerinizi bekliyorum!-
S
16 yıl
ClientDL
Arkadaşlar LineageII Clientini indiricem açtım flashgete linki hata veriyor 1 saattir 20x users already logged in pls try again in 10 mins. diyor napacam arkadaşlarrrr
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.