|
Arkadaşlar merhaba, Ryzen sistem kuruyorum fakat kafam çok karışık. Sizlerden yardım istiyorum kısacası. Şu ana kadar aldığım sistem parçaları sistem ucuz olsun diye 2. El almıştım bunları. İşlemci : Ryzen 5 2600 Ekran kartı : Msi Rx580 8gb Power supply : Evga GQ 750W Kasa ve hard disklerin önceki Pc den hali hazırda varlar. Bu sistemde anakart ve Ram eksiğim kaldı fakat bunların için bütçe 1300 TL. Ramlerin ryzen sistem ve Anakart ile uyumsuz olabildiğini öğrendim. Benim de kafamın takıldığı nokta tam olarak burası. Sistemi engelli bir kardeşimiz için kuruyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. |
|
S.A Aracim cok uzun yillardir bende. Plakasini sigortasi ucuz oldugu icin değistirmedim. Aracim sorunsuzdur. Araç konusunda titizimdir en ufak probleminde ustama götürürüm.Malum yaşi geregi lokal de olsa boyali parcasi vardir. Arka tampon değismıstir.Sorgulamadan da anlayacaginiz gibi km si orjinaldir.3 adet kaza gorunmektedir. önemsiz kazalardir.Ticaret güven isidir. Temiz durust alicilar arayabilir.aracin Herşeyini yazdim. Ev aldim o sebeple satmak zorundayim. saygilar.. not: km si orjinaldir. Piyasadaki km dusurulmus apaci ticari araclarla karistirmayin. Üzerinde 1500 tl degerinde celik jant ve 900 tl lik sifir kis lastigi vardir. İstediğim Fiyat 19000 TL http://imgur.com/CAXAYkA http://i.imgur.com/lzM4cpH.jpg http://imgur.com/M6MBGTa http://imgur.com/J5fWySF http://imgur.com/HU5ltbu http://imgur.com/HU5ltbu http://imgur.com/Vrc6YRd http://imgur.com/yiWvi8u http://imgur.com/gAiJEyk http://imgur.com/0NNRmTn http://imgur.com/wjg4bPh http://imgur.com/82h8lqe http://imgur.com/HhdA4pw |
|
arkadaşlar merhaba; Ben konamiye mail attım ve aldığım cevap da alttadır. Sizden ricam 1 dakkanızı ayırarak sizin mail atmanız yönündedir. göndericeğiniz mail adresi : ask-pes16-en@faq.konami.com Hello. Thank you for contacting KONAMI Customer Support. We greatly appreciate your valuable opinion regarding PES2016. The contents we received regarding the addition of Turkish teams will be forwarded to the department concerned and will be used as reference for future updates and game improvements. Using your feedback, we strive for further improvement to make the game more enjoyable. If you have any more feedback, please do not hesitate to contact us. Thank you for continuing to play the series and your continuous patronage. > title: > PES2016 > > version: > 2016 > > region: > europe > > language: > en > > platform: > steam > > userId: > 0XMagicX0 > > > date: > 2015-9-25 21:23 > > category: > EDIT > > question: > Dear Konami; > > Turkish teams pes2016 why not?pes5 skin was going on since at least 3 teams. > There were even 4 teams.but even now it comes with the DLC update Galatasara > y.I will support you by giving up the original pes12 since the PES as a true > love.What would you add to the Turkish team I'm asking you. > > Licenses and not to add to the game so hard !!! > Thank you for playing PES2016. Best Regards, KONAMI Customer Support Team |
aRKADAŞLAR SKODA ROOMSTER ALMAK İSTİYORUM TERCİHİM 1.4 TDİ OLANLAR .KULLANAN VARMIDIR ? NASIL BİR ARABADIR ? SATMAK İSTEYEN ? BİLGİSİ OLAN ?
|
| Arkadaslar merhabalar.10 bin civarinda butçem var.komsumuzun bir arabasi var 2003 model albea 1.2 tuplu belli bir sure( 1 sene )taksi olarakda kullanilmis arac komple boyali degiseni yok. Bu araci almak icin pazarlik atmayi dusunuyorum.sizce maximum kac para vermeliyim ? Piyasasini bilmiyorum .yardim edermisiniz.tesekkurler. |
|
http://www.hizlial.com/kingston-240gb-v300-serisi-25-sata-30-cache-ssd-sv300s37a240g/10288437 Arkadaşlar kargo ile birlikte 292 tl ye 240 gb kingston marka ssd siparişi verdim sizce iyi mi yaptım yada biraz daha para ekleyip daha iyisini mi almalıyım. Not : Fiyatı çok makul olduğu için aldım. |
|
Merhabalar Elimde 2 tane HDD Var bir 80 gb seagate sata diğeri 1 tb western digital blue var. ASUS M5A97 LE 2.0 da anakart var. Sorun: 80gb olan eski hdd gören anakart 1 tb olan yep yeni sıfır HDD yi görmüyor. amd fx 6300 8 corsair dual kit cl9 asus m5a97 le 2.0 aerocool xpredator x1 600 watt sappshire r9 270 dualx 2 gb 256 bit olan bir bilgisayarda şuan sadece 80 gb hdd kullanıyorum işin en komik tarafıda bu... :D:D:D ama 80 gb seagate taş gibi üstünden en az 5-6 sene geçmesine rağmen NEDEN BÖYLE OLUYOR YARDIM EDİN NE OLUR? |
Aşağıdaki farları almayı düşünüyroum. Vergisini de ödemeye razıyım. Yalnız Gümrükte uğraşırmıyım? Kendi şahsi aracım için almama rağmen ithalatçı belgesi isterler mi?
Bilen varsa yazarsa çok sevinirim internette doğru düzgün birşe bulamadım keza.
https://www.vland-official.com/collections/mitsubishi-headlights/products/vland-demon-eye-dual-beam-headlights-and-2pcs-d2h-xenon-bulbs-for-mitsubishi-lancer-evo-x-2008-2018