B

Teğmen
29 Ağustos 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
52 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
5 yıl
Çinden Araç Farı Getirmek?
Merhaba;

Aşağıdaki farları almayı düşünüyroum. Vergisini de ödemeye razıyım. Yalnız Gümrükte uğraşırmıyım? Kendi şahsi aracım için almama rağmen ithalatçı belgesi isterler mi?

Bilen varsa yazarsa çok sevinirim internette doğru düzgün birşe bulamadım keza.

https://www.vland-official.com/collections/mitsubishi-headlights/products/vland-demon-eye-dual-beam-headlights-and-2pcs-d2h-xenon-bulbs-for-mitsubishi-lancer-evo-x-2008-2018
B
8 yıl
Ryzen Sistem Anakart ve Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba,

Ryzen sistem kuruyorum fakat kafam çok karışık. Sizlerden yardım istiyorum kısacası.

Şu ana kadar aldığım sistem parçaları sistem ucuz olsun diye 2. El almıştım bunları.

İşlemci : Ryzen 5 2600
Ekran kartı : Msi Rx580 8gb
Power supply : Evga GQ 750W
Kasa ve hard disklerin önceki Pc den hali hazırda varlar.

Bu sistemde anakart ve Ram eksiğim kaldı fakat bunların için bütçe 1300 TL.

Ramlerin ryzen sistem ve Anakart ile uyumsuz olabildiğini öğrendim. Benim de kafamın takıldığı nokta tam olarak burası. Sistemi engelli bir kardeşimiz için kuruyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
B
10 yıl
Ford Connect Yüksek Tavan 2004 Model 1.8 Dizel Satılık İstanbul
S.A Aracim cok uzun yillardir bende. Plakasini sigortasi ucuz oldugu icin değistirmedim. Aracim sorunsuzdur. Araç konusunda titizimdir en ufak probleminde ustama götürürüm.Malum yaşi geregi lokal de olsa boyali parcasi vardir. Arka tampon değismıstir.Sorgulamadan da anlayacaginiz gibi km si orjinaldir.3 adet kaza gorunmektedir. önemsiz kazalardir.Ticaret güven isidir. Temiz durust alicilar arayabilir.aracin Herşeyini yazdim. Ev aldim o sebeple satmak zorundayim. saygilar..
not: km si orjinaldir. Piyasadaki km dusurulmus apaci ticari araclarla karistirmayin. Üzerinde 1500 tl degerinde celik jant ve 900 tl lik sifir kis lastigi vardir.

İstediğim Fiyat 19000 TL

http://imgur.com/CAXAYkA

http://i.imgur.com/lzM4cpH.jpg

http://imgur.com/M6MBGTa

http://imgur.com/J5fWySF

http://imgur.com/HU5ltbu

http://imgur.com/HU5ltbu

http://imgur.com/Vrc6YRd

http://imgur.com/yiWvi8u

http://imgur.com/gAiJEyk

http://imgur.com/0NNRmTn

http://imgur.com/wjg4bPh

http://imgur.com/82h8lqe

http://imgur.com/HhdA4pw
B
11 yıl
GS maçına acil bilet 2 kişi gitcez 1 biletimiz var
1 biletmiz var ne olur
B
11 yıl
Pes 2016 Ekim 29 Guncellemesinde Turk Takimlarida Olmasinida İsteyenler
arkadaşlar merhaba;

Ben konamiye mail attım ve aldığım cevap da alttadır.

Sizden ricam 1 dakkanızı ayırarak sizin mail atmanız yönündedir.

göndericeğiniz mail adresi : ask-pes16-en@faq.konami.com

Hello. Thank you for contacting KONAMI Customer Support.

We greatly appreciate your valuable opinion regarding PES2016.

The contents we received regarding the addition of Turkish teams will be forwarded to the department concerned and will be used as reference for future updates and game improvements.

Using your feedback, we strive for further improvement to make the game more enjoyable. If you have any more feedback, please do not hesitate to contact us.

Thank you for continuing to play the series and your continuous patronage.

> title:
> PES2016
>
> version:
> 2016
>
> region:
> europe
>
> language:
> en
>
> platform:
> steam
>
> userId:
> 0XMagicX0
>

>
> date:
> 2015-9-25 21:23
>
> category:
> EDIT
>
> question:
> Dear Konami;
>
> Turkish teams pes2016 why not?pes5 skin was going on since at least 3 teams.
> There were even 4 teams.but even now it comes with the DLC update Galatasara
> y.I will support you by giving up the original pes12 since the PES as a true
> love.What would you add to the Turkish team I'm asking you.
>
> Licenses and not to add to the game so hard !!!
>

Thank you for playing PES2016.

Best Regards,
KONAMI Customer Support Team
B
11 yıl
KMF bileti lazım
05304426951
B
12 yıl
SKODA ROOMSTER 1.4 TDİ SİZCE NASIL ARAÇ ?
aRKADAŞLAR SKODA ROOMSTER ALMAK İSTİYORUM TERCİHİM 1.4 TDİ OLANLAR .KULLANAN VARMIDIR ? NASIL BİR ARABADIR ? SATMAK İSTEYEN ? BİLGİSİ OLAN ?
B
12 yıl
lutfenn acill yardim
Arkadaslar merhabalar.10 bin civarinda butçem var.komsumuzun bir arabasi var 2003 model albea 1.2 tuplu belli bir sure( 1 sene )taksi olarakda kullanilmis arac komple boyali degiseni yok. Bu araci almak icin pazarlik atmayi dusunuyorum.sizce maximum kac para vermeliyim ? Piyasasini bilmiyorum .yardim edermisiniz.tesekkurler.
B
12 yıl
Bu SSD Bu Fiyata Aldım Sizce İyi Mi Yaptım?
http://www.hizlial.com/kingston-240gb-v300-serisi-25-sata-30-cache-ssd-sv300s37a240g/10288437


Arkadaşlar kargo ile birlikte 292 tl ye 240 gb kingston marka ssd siparişi verdim sizce iyi mi yaptım yada biraz daha para ekleyip daha iyisini mi almalıyım.

Not : Fiyatı çok makul olduğu için aldım.
B
12 yıl
Asus M5A97 LE 2.0 HDD Görmüyor[YARDIM!!]
Merhabalar

Elimde 2 tane HDD Var bir 80 gb seagate sata diğeri 1 tb western digital blue var.

ASUS M5A97 LE 2.0 da anakart var.

Sorun:

80gb olan eski hdd gören anakart 1 tb olan yep yeni sıfır HDD yi görmüyor.

amd fx 6300

8 corsair dual kit cl9

asus m5a97 le 2.0

aerocool xpredator x1 600 watt

sappshire r9 270 dualx 2 gb 256 bit

olan bir bilgisayarda şuan sadece 80 gb hdd kullanıyorum işin en komik tarafıda bu... :D:D:D


ama 80 gb seagate taş gibi üstünden en az 5-6 sene geçmesine rağmen

NEDEN BÖYLE OLUYOR YARDIM EDİN NE OLUR?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.