S

Yüzbaşı
13 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
37 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
S
5 yıl
Sistem upgrade tavsiyesi
Arkadaşlar 2 sene önce bir sistem toplamıştım. Sanırım güncelleme zamanı geldi. Bütçe olarak 1500 gibi düşünüyorum, şu an kısıtlı ama bir yerden başlamak lazım diye düşündüm. Tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim.

Sistemim;

MSI H81M-P33 Anakart
GSKILL DDR3 8GB 1333mhz Bellek
Sapphire R9 280X DUAL-X OC GDDR5 3GB 384Bit Ekran kartı
Intel Core i5 4460 3.2Ghz İşlemci
Zalman 600w Güç kaynağı
1TB HDD(geliştirmeyi düşünmüyorum)
SSD yok

Ayrıca gezerken gördüm,http://www.vatanbilgisayar.com/asus-rx480-strix-gaming-8gb-gddr5-256bit-amd-radeon-ekran-karti.html sizcede linkteki ekran kartı şu an fiyat olarak çok uygun değil mi? Yoksa ben de mi bir hata var? Şimdiden teşekkürler.
S
6 yıl
1500 TL cep telefonu önerisi
Fiyat/performans odaklı bi telefon arıyorum.Öncelikle M5 düşündüm fakat forumdaki konuları inceleyince çoğu kişinin bu telefonla sorunu olduğunu gördüm.Akıllı telefon piyasası hakkında pek bilgim de yok o yüzden yardımlarınızı bekliyorum.
S
6 yıl
4000 TL monitör dahil sistem tavsiyesi
Arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum
S
6 yıl
Tavsiyenize ihtiyacım var !
Selam arkadaşlar.Maksimum 1650 TL civarı bir oyun kasası toplamak istiyorum.Ben pc toplama konusunda pek tecrübeli olmadığımdan arkadaşım benim için liste hazırladı.Sizce arkadaşımın topladığı sistem nasıl ? Bütçeme uygun,sizce daha iyi performans sağlayabilecek sistem tavsiyeniz varsa onları da yazarsanız sevinirim.Teşekkürler şimdiden.


< Resime gitmek için tıklayın >
S
12 yıl
Uygun Olmayan Başlık
Arkadaşlar Core2Duo 2.33 GHZ,1024 Mb ddr2 ram,Asus P5B 965P Anakart,Ati radeon x1650 ekran kartım ve Asus 350W ATX PSU var.Fakat bir çok oyunda donma,res atma,mavi ekran sorunu falan yaşıyorum ve adam akıllı oyun oynayamıyorum.Ben bu sorunun psu dan kaynaklandığını düşünüyorum.Bu sistemle yada daha iyi bir sistem için geleceğe yönelik bir psu tavsiyesi istiyorum.LC-POWER 550 W Psu almayı düşünüyorum sizce iyimidir?Bu konularda acemiyim lütfen yardım edin
S
13 yıl
Disko Kralına noldu leaaa
Skeç yayınlanırken çalışanların sesimi geldi noldu farkettiniz mi?Reyhan abla 30 saniyeee
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.