M

Yüzbaşı
22 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
31 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
6 yıl
İntel ve R9 290 TRI-X Hakkında soru ve Sistem önerisi
Arkadaşlar merhaba.

Daha önce intel ve nvidia 2lisinden vazgeçmedim.Şuan yeni bir sistem topluyorum ve Intel i5 yanına Sapphire r9 290x koymayı düşünüyorum.
Şimdi sorum Intelin yanında herhangi bir amd işlemcili ekran kartı ile uyum problemi yaşar mıyım ?

Ve 3.000 lira civarında bir kasa topluyorum.Tavsiyelerinizi de almak iyi olacaktır.

M
7 yıl
Flashback !
Biraz anıları canlandıralım.Resmen o dönemlere gittim.
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Sizde efsaneleri ekleyebilirsiniz.
M
8 yıl
Bacağım alçıya alındı.Tavsiyeleriniz ?
< Resime gitmek için tıklayın >
Arkadaşlar dün voleybol oynaken zeminin azizliğine uğradım.Küçük bir tümsek varmış sahada.Blok için zıpladığımda tam kenarına geldi bileğim.Çok fena burkuldu ve acıdan bayılmışım.Dün oldu olay fakat bugün tekrar hastaneye gittiğimde ortopedi uzmanı alçıya aldırdı.2 saat kadar oluyor alçıya alınalı.Daha önce bu tecrübeyi yaşayanlar nasıl tavsiyeler sunabilir.?
M
8 yıl
Bunu .GIF yapabilir misiniz ?
Birisi lütfen 10:44'le 10:56 arasını gif yapabilir mi ?
Videoyu izlemek için tıklayınız
M
9 yıl
Doktor ''Amipli Dizanteri'' Teşhisi Koydu :(
Herkese iyi geceler öncelikle.3 gün önce aniden bastıran ishal ve halsizlik durumuyla ilgili olarak bugün doktora gittim.Dışkı tahlili istedi ve son 3 gündür 10dkda bir tuvalete çıkan biri olarak çabucacık işimi bitirip teslim ettim dışkıyı.Tahlil sonucu amipli dizanteri teşhisi konuldu.Ara ara çok felaket bir şekilde karın ağrısı yaşıyorum ve tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum fakat 2 damla bişey geliyor.İlk başlarda dışkı aşırı suluydu normal bir ishal gibi.Fakat bugün dışkı siyaha kaçan koyulukta ve yağlı sümük gibi bir kıvamı vardı.Ayrıca kanlıydı.İnternetten araştırdım ve tedavi edilmezse oldukça ciddi problemlere yol açabileceğini öğrendim.Bugün ilaç tedavimin ilk günü olduğu için henüz bir netlik yok fakat daha önce bu hastalığı yaşayıpta atlatan birisi var mıdır acaba tanıdığınız yada kendiniz ?
M
9 yıl
Babamla kavgam [Hiç olmadığı kadar]
.
M
9 yıl
End.Mes.Lisesi +MYO + İşletme
Arkadaşlar merhaba.Ben MYO okulu 3.40 ortalamayla mezun olmuş biriyim.Endüstri meslek lisesi çıkışlıyım.Fakat şöyle bir durum var ki ben bu kadarla kalmak istemiyorum.Önümüzdeki 9 küsür ay boyunca dershaneye gidip gerçekten çalışıp en azından bir işletme bölümü istiyorum.DGS'ye gir demeyin çünkü dgs'de kazandın diyelim intibak dersleri çıkıyor karşına.Çok kalan gördüm bu derslerden ve soğudum dgs'den.Şimdi asıl sorum 2010 End.meslek lisesi çıkışlı olarak pek bi farkı olur mu puanıma.Yada end.meslek lisesi okuyup işletme kazanan var mıdır bildiğiniz yada kendiniz ?
M
9 yıl
Forumda Online olanların %50 si bloklu gözüküyor ?
Normalde 7-8 kişi falan blokluydu listemde.Şimdi baktım 65 kişi bloklu gözüküyor.Niye böyle oldu bir problem falan mı var sitede ?
M
9 yıl
Asus n55sf Recovery nasıl yapılıyor ?
Arkadaşlar asus n55sf model laptop kullanıyorum.3-4 gün önce combofixle tarama yaptım fakat bu combofix optimusun driverlerını silmiş.Bu sebeple gt555m'e geçiş yapamıyor pc.Oyunlarda fps yerlerde.Şimdi format atmam lazım.Bu recovery olayı nasıl oluyor.? Pc yi ilk açıldığı haline nasıl çevirebilirim format atmadan.Pcnin yanında verilen cd ile mi yapacağım ? Şimdi kendi diskimle format atarsam sanırım alet garanti dışı kalıcak.Cevaplarınız için teşekkür ederim
M
9 yıl
Antidepresan Kullananlar ?
Arkadaşlar 20 yaşındayım.Stresli bir sınav dönemini geride bıraktım.Edirne Teknik bilimler m.y.o'da 2 yıllık makine bölümü okumaktayım.+2 için dgs'ye hazırlanıyorum ve derslerime çok fazla ağırlık veriyorum.Vize döneminde çalışırken bir türlü odaklanamama ve akabinde sinir stres tavan yaptı.Normalde 10 dakikada ezberlemem gereken şey dikkatimin dağılması yüzünden 20 dakikada ezberliyorum ve bu zamanımı olumsuz şekilde kullanmamı sağlıyor.Bu daha öncede çok olmuştu ama bu kadar kafaya takmamıştım.

Bu durumdan dolayı psikiyatriye gitme kararı aldım ve derdimi anlattıktan sonra ''Losiram 10mg'' adlı ilacı yazdı.
Bu ilacı daha önce kullanan arkadaşlar varsa yada daha önce anti depresan kullanan varsa ne gibi bir yan etkileri olabilir ? Doktora da sormayı unuttum.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.