A

Teğmen
07 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
34 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
5 ay
Philips Hue Spotify entegrasyonu
Merhaba herkese,

forumda baktım ancak bulamadım sanırım paylaşılmamış.

Philips Hue ile Spotify uygulaması artık birbirine entegre olabiliyor. Philips Hue uygulaması içerisinde explore/keşfet kısmında görebilirsiniz. Herkeste olmayabilir bu ara erken erişim diye bazı kişilere göndermişler.

Başka 3.party uygulamalarla da yapılıyordu entegrasyon ancak bu şekilde native olması daha güzel olacaktır diye düşünüyorum.

iyi günlerde kullanın
A
3 yıl
Genel Philips Televizyonları ve Sorunları Hakkında
Merhaba,

ambilight özelliğinden dolayı philips televizyon almak istiyorum ancak forumda bir çok kişiden, ekranın zamanla toz aldığını ve görüntüde bulutlanma olduğunu yazmışlar. Bazı kişilerde herhangi bir sorun olmadığını söylemiş. Kanal geçişinde yavaşlık olması benim için sorun değil çünkü harici bir receiver ile kullanacağım.

sorun yaşanan seri PUS7303 gibi bundan başka var mıdır? bir grupta üretim zamanı veya alınan yer ile de ilgili olabilir diyor.


ambilight philips tv kullanıp sorun yaşayan veya yaşamayanlar ürünün modelini, nereden aldığını ve sorunun ne olduğunu yazabilirlerse hem bir sorun havuzu oluşturmuş ve sorun yaşayanlar sesini duyurmuş olur hem de nereden neyden kaynaklandığını bulabiliriz belki diye düşünüyorum.

Herkese iyi günler,
A
6 yıl
tavsiye film 80 / 20 müzik
Arkadaşlar selam,

3-4 sene önce konuları takip ediyodum ancak baya uzaklaşmışım. üst konularda da göremedim. tercihim 1000 TL ancak 1500 TL max olacak şekilde avr ve hoparlör tavsiyesinde bulabilir misiniz? profösyönel değilim sadece AVR ve höparlerin mümkün olduğunca uyumlu ve ekonomik olmasını istiyorum.

Teşekkürler şimdiden.
A
13 yıl
Yardım, yamaha rx-v363 ve hoparlör seçimi
merhaba arkadaşlar,

odama bir sistem kurmak istiyorum genel olarak film izlemek için kullanıcağım, ps3 ü de bağlıyacağım için hmdi lı bir anfi receiver istiyorum fazla bir bütçem yok, yaptığım araştırmalarda yamaha rx-v363 fiyat olarak ve istediklerim olarak uygun geldi, bunlara hoparlör olarak quadral ın veya wharfedale serilerinde almayı düşünüyorum, sormak istediğim öncelikle bu anfi yeterlimidir malüm apartman olduğu için çok açılmayacak ses ve hoparlör olarak bu iki markadan hangi seri beni daha çok tatmin eder quadral ında wharfedale ında seslerini beğeniyorum ama anfinin daha mutlu olması için ahngisini seçmeliyim :)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
A
13 yıl
DENON AVR-1404
selam arkadaşlar, uzun zamandır ev sinema ses sistemi toplamayı düşünüyordum, receiver dan başlamaya kara verdim DENON AVR-1404 buldum arkadaşımdan 300 ytl ye veririm diyor, ne dersiniz kullanan varmı acaba. Kullanım şekli film ve müzik olarak yarı yarıya olucak.

Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
A
14 yıl
Turk.net senin yerin burası :D
arkadaşlar yaklaşık daha önceden ttnet kullanıyodum fakat, yaklaşık 1 aydır turk.net i kullanıyorum belki sizde görmüşsünüzdür reklamlarını ilk alternatif internet diyolardı, bilgi almak için aradım alternetif derken ne demek istediklerini sordum verdikleri cevap diğer internet kullanıcılarının (yaklaşık 4 milyon kişi dediler) kullandığı alt yapıyı değil kendi alt yapılarını kullanıyomuş, ilk başta aklıma peki dolu olunca ne olucak diye bi soru geldi, sürekli olarak güncelleme yapıldığı ve herhangi bi sorunla karşılaşılmayacağı oldu.

peki dedim aboneliğimi başlattım ttnet den aboneliğim iptal olduğu anda 3 gün içerisinde turk.net adsl in başlıyacağı oldu. vede söyledikleri gibi hemen başladı gerçekten 110 kb den aşağı düşmüo, ttnet de 80 den yukarı nadiren hatta hiç çıkmıyodu.

hiç bişey olmasa aradığım zaman çağrı merkezi beni adam yerine koyuyo, boşuna internetle cebelleşmeyin :D gerçekten internetin ne olduğunu anladım
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.