_

Yüzbaşı
19 Eylül 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
78 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
_
4 ay
Batarya ve Adaptör Önerisi
Evet LG G4 için sağlam batarya ve adaptör arıyorum
_
6 ay
Adıyamanlılar gelebilir mi
Arkadaşlar ben malatyadan gelecegim de adiyaman parktan otogara nasil gidebilirim ve ne kadar sürer
_
11 ay
Facebook'ta Takip Ettiğim Hesaplardan Nasıl Bildirim Alırım?
Arkadaşlar arkadaş olmadığım ama takip ettiğim hesaplar gönderi paylaştığı zaman bildirim almıyorum. Telefonuma bildirim ayarı da açık aslında. Bunun bir yolu var mı
_
geçen yıl
Hazırladığım Sözleşmeyi Word'e Geçirebilecek Birileri?
Arkadaşlar 3-4 sayfalık bir sözleşme hazırlıyorum ancak şeklen elimdeki hazır sözleşme gibi olması gerekiyor. Ben yazdıklarımı ve elimdeki sözleşmenin resmini atacağım siz yazılanları örnek sözleşmedeki şeklin aynısı olarak Word'e geçireceksiniz sadece. Makul bir ücret de verebilirim. Sözleşme henüz hazır değil ama yapacak birilerinin çıkıp çıkmayacağını bilmem lazım şu an.
_
geçen yıl
Word Bilenler Yardımınız Lazım
Sözleşme hazırlıyorum da kağıda yazdım ancak Word'de yapamıyorum hizalamayı falan beceremedim. Elimde taslak bir sözleşme var onun aynısı olacak. Sadece 3 4 sayfa falan. Yardım edebilecek var mı?
_
geçen yıl
İddia Oynayanlar Bakabilir mi
Arkadaşlar elimde 2 maç var sistem 1-2 oynamak istiyorum internet üzerinden oynuyorum yani araştırdığım kadarıyla banko maçtan falan bahsediyorlar ama öyle bir şey yok. Bu işlerden de pek anlamam şimdi sistem 1-2 oynadığımda 1 maçı kazanmam yetiyor mu doğru mu anladım? ve 1 maçı kazanırsam kazancım nasıl hesaplanacak?

Lütfen konu harici yorum yazmayın
_
geçen yıl
İstanbul'da Ucuz Kalacak Yer Tavsiyesi
Arkadaşlar ocağın sonu gibi 9-10 günlük Taksim - Mecidiyeköy - Şişli veya Çağlayan bölgesinde ucuz bir yer arıyorum. Aileye uygun, temiz, güvenilir bir yer olması önceliğim. Banyo ve kahvaltı da dahil olsun.
_
geçen yıl
Covid mi Oldum?
3 gün öncesine kadar çok şiddetli ishal oldum. Akabinde herhangi bir belirti yoktu duzelir gibi oldum daha sonra ishal geri geldi. Bugün de midede agri yanma ve bulanti basladi. Biraz kustum. Hicbir sey yiyemedim bugün. En son ates cikti ama 37.4 derece. İlk basta ates yoktu en son cikti.

Bu arada 3-4 gun once arkadasimla bulusmustuk. O da arada maskeyi indiriyordu. Bugun ben kustugum sirada annem covid oldu dedi ama kendinde bir sey yokmus. (Cok sigara icer yani belirti vermesi lazimdi eger onda varsa diye dusunuyorum) Benim tahminim vantilatorun karsisinda yatmamdan dolayi midemi usutmem. Bogazda agri,oksuruk nezle belirtisi yok. Agir bir yorgunluk vardi ama
_
geçen yıl
Web Tabanlı Oyun Önerisi?
Aklımda şu anlık Ogame'e başlamak var ama daha güzel bu tarz bir oyun var mıdır? (İkariam ve travian olmasın)
_
geçen yıl
Üniversite Harcı Yardım!
LÜTFEN İYİ OKUYUN BİRAZ KARIŞIK

Arkadaşlar şimdi ben ilk üniversitemde hazırlığı ve birinci sınıfı okuyup 2018'de yatay geçiş yaptım. Her iki bölüm de 4 yıllık. Daha sonra 1 sene dondurmayıp mezuna kaldım öğrenim süremden yedi. 2019'da üniye başladım. Şu an 3. sınıftayım harç parası çıkmış gittim yatırdım hemen ANCAK

Arkadaşım da 1 yıl hazırlığı olan 4 yıllık fakülteden tıp fakültesine yatay geçiş yaptı (aynı anda yaptık) O 1. sınıfı göremeden hazırlıkta 2 sene kaldıktan sonra geçiş yaptı. 2 sene de 1. sınıfta kaldı şimdi 2. sınıf oldu ama ona harç parası çıkmamış. Bir yanlışlık mı var?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.