D

Çavuş
21 Aralık 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 16)
Gönderiler Hakkında
D
dün
Sıralama tahmin
Sıralamalar 5 güne açıklanır muhtemelen bende tahmin yapmak istiyorum.

En iyi ihtimal 2019x0.8
En kötü ihtimal 2019x1,2 gelir.

Sıralama tahmini yaparken 2018'i unutun 2018 gibi gelmez ama 2018'e yakın gelebilir en iyi ihtimal. En kötüsü de 2019-2020 arası gelebilir. Hakkımızda hayırlısı olsun.


Edit: arkadaşlar 2018 bir ihtimal gelme şansı var. Bu girdiğimiz sınav ilk bölümüde ikinci bölümüde çok garip ve öngörülemezdi. Çelik gibi sinirlere sahip de olsak, sınavın zorluğu dışında dış etkenlere bağlı olarak yapması gerekenden çok çok fazla düşük yapan öğrenciler var. Bu arkadaşların azımsanmayacak derecede fazla olduğunu varsayarsak 18 gibi gelebilir. (Burda sınavın zorluğunu değil psikolojiyi de baz almak gerek).
D
7 ay
Puan ayt kimya ayt fizik
puan yayınları ayt fizik veya kimya soru bankasını kullanan kullanmış arkadaşlar önerir mi?
D
8 ay
TURKSAT KABLO KUTUSU
Arkadaş merhaba, hali hazırda tt kullanmaktayım ama gına geldi hız gittikçe düştü 16mbps hiz 5mbpsye düştü. Apartmanda ise 5 yıl önce koyulmuş Türksat kablo var. Altyapı bulunmakta ama bu fiber mi bilmiyorum 100mbps alabilir miyiz bundan? Kolay gelsin. < Resime gitmek için tıklayın >
D
9 ay
VATAN OEM BİLGİSAYARLAR ALINIR MI?
Arkadaşlar merhaba, kafamda birçok mağaza var ama direk gidip görüp almak açısından vatandan toplama pc alabileceğimi düşündüm bu bilgisayarlarda kasayı açmak garantiyi bozar mı? Yani şimdi 6 ayda yılda bir kasanın içini açıp temizleyemiceksek sıkıntı. Sizden ricam güvenilir bir site önerebilir misiniz yada Ankara'da mağazası olan biryer?
D
6 yıl
2000 tl
sa geçenlerde konu açtım çok açıklayıcı bilgiler gelmedi ama güzel bilgiler geldi bütçeme 2000 tl demiştim ama
1500'e indirip ekipman ve bir kaç oyun alıcam monitör babamdan 500 tlyi geçmesin lütfen ve göz yormasın her neyse;

Düşündüklerim;
Ekran kartı:amd r7 265-r9 270 amd 2 gb 256 bit hd 7850 ve benzeri ekran kartları
İşlemci:i3/i5 - fx 6300 veya g32xx ve benzeri işlemci
Ram:en az 8gb olursa fena olmaz
bunun dışına çıkılsınmı bilmiyorum r7 265 çok cazip geldi bi taraftan hd 7850'de
işlemci olarak i5 pahalı olabilir i3 daha iyi gibime geliyor ama g32xx alırsam kendisinden daha pahalı bir anakart alıcam galiba

Sevdiğim oyunlar;
Gta V - bf3 mp - bf4 mp - ac:unity ve benzeri
duyduğuma göre fx 6xxx serisi moba tarzı oyunlarda sıkıntı çıkarıyor diye duydum her neyse
monitör konusuna gelince göz yormasın kaliteli olsun 1920x1080 çözünürlüğünde olursa gayet iyi 18-21 inç civarı iyidir.
ac:unity r7 265 high'da kaç fps verıyo dıye baktım max:40-45 veriyor ben mediumda oynasam yeterli zaten ama optimizasyon sorunu var oyunda
benimkiyle o videodakinde fark varmı bilmiyorum.
2k-1080p videolarda kasmaması benim için önemli.
ekipman:oyuncu klavyesi-oyuncu kulaklığı
hali hazırda oyun mousem var x7 ama eskidi galiba yeterli değilse mousede önerirseniz iyidir.
ekipmanlar:300 tlyi geçmesin lütfen.
düşünceleriniz benim için önemli hoşçakalın.
D
6 yıl
2000 TL'YE PC TOPLAMA YARDIM!!!!
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır düşündüğüm ama icraata geçiremediğim bişey yapmak istiyorum laptoplara önceden sıcak
bakıyordum ama hem pahalı hemde masaüstü kadar performans veremedikleri için onlara bakma gereksinimi duymuyorum.
Evet , ben bu pcyi hem oyun hem de 1080p'de videoları kasmayacak şekilde izlemek istiyorum.eğer izleyemiceksemde sorun değil
oyun performansı iyi olsun bana yeter.Artık çok sıkıldım youtube'dan gameplay videoları izleyip oynayamamaktan hitmanı 15 fpsde
bitiren biri olarak isyan ediyorum
Sistemimi söyleyim;
Ekran kartı:amd radeon hd 7310
ram:4gb
işlemci:amd e1-1200 apu with radeon(tm) HD graphics (2CPUs) 1.4 ghz
evet böle bi sistem dxdiagın yalancısıyım bayadır var bu pc elimin altında.
Oyun anlayışım;AC:Unity , Gta 5 , Moba ve fps oyunları bf4 vesayre
bazı arkadaşlar oyun bilgisayarında SSD yoksa o pc değildir diyolar SSD 128-64gb yeterli olabilir.
Torrent manyağıyım ama artık torrentten değil zevk için gta 5 ve ac unityi mp için satın alıcam ssd'ye windows ve unity ve gta 5i
koysam yeterli olurmu yoksa fazla boş alan istermi.
Bu arada darboğaz olayı var 3 ay önce işlemcilerden fx 6300 serisine çok sıcak bakıyordum ama darboğaz olayı olabilir diye işlemci
i5 olabilir cok bilgim yok ama i5 olursa daha mı iyi olur bilmiyorum.
amd r9 280 ile 280x arasında cok fark olurmu bana toplayacağınız pc de OC kesinlikle yapılmalı manuel olarak oc olayıyla ayrı
ilgilenicem. Dolar düşünce alabilmem daha mı mantıklı olur?
BÜTÇEM:2000 tl monitor dahil değil
Konu doğru yerdemi bilmiyorum
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
D
6 yıl
Pc toplucam yardım!!
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır düşündüğüm ama icraata geçiremediğim bişey yapmak istiyorum laptoplara önceden sıcak
bakıyordum ama hem pahalı hemde masaüstü kadar performans veremedikleri için onlara bakma gereksinimi duymuyorum.
Evet , ben bu pcyi hem oyun hem de 1080p'de videoları kasmayacak şekilde izlemek istiyorum.eğer izleyemiceksemde sorun değil
oyun performansı iyi olsun bana yeter.Artık çok sıkıldım youtube'dan gameplay videoları izleyip oynayamamaktan hitmanı 15 fpsde
bitiren biri olarak isyan ediyorum
Sistemimi söyleyim;
Ekran kartı:amd radeon hd 7310
ram:4gb
işlemci:amd e1-1200 apu with radeon(tm) HD graphics (2CPUs) 1.4 ghz
evet böle bi sistem dxdiagın yalancısıyım bayadır var bu pc elimin altında.
Oyun anlayışım;AC:Unity , Gta 5 , Moba ve fps oyunları bf4 vesayre
bazı arkadaşlar oyun bilgisayarında SSD yoksa o pc değildir diyolar SSD 128-64gb yeterli olabilir.
Torrent manyağıyım ama artık torrentten değil zevk için gta 5 ve ac unityi mp için satın alıcam ssd'ye windows ve unity ve gta 5i
koysam yeterli olurmu yoksa fazla boş alan istermi.
Bu arada darboğaz olayı var 3 ay önce işlemcilerden fx 6300 serisine çok sıcak bakıyordum ama darboğaz olayı olabilir diye işlemci
i5 olabilir cok bilgim yok ama i5 olursa daha mı iyi olur bilmiyorum.
amd r9 280 ile 280x arasında cok fark olurmu bana toplayacağınız pc de OC kesinlikle yapılmalı manuel olarak oc olayıyla ayrı
ilgilenicem. Dolar düşünce alabilmem daha mı mantıklı olur?
BÜTÇEM:2000 tl monitor dahil değil
Konu doğru yerdemi bilmiyorum
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
D
7 yıl
PS3 ile iilgili sorularım var
Eski boş bir konu
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.