A

Çavuş
07 Ocak 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
2 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
6 yıl
Feeder SİON?
http://i.hizliresim.com/vLmNNO.png

Arkadaşlar merhaba bugün yaşadığım bu enteresan gibi görünen ama hepimizin başına gelen bir olay için bir girişimde bulunmak istiyorum. Oyun içerisinde bulunan kafasına esip trollemek ve diğer insanların sinirlerinden beslenerek keyiflenen insanları protesto ediyorum. Troll oyunları anlıyorum 5 kişilik arkadaşlar hatta 4 kişi pre arkadaşları bile saygıyla karşılıyorum çünkü birçoğu kalan 1 kişiyi eğlencelerine dahil ediyor. Normal oyunlarda eğlenmenin bir sınırı yok. Ama böyle bir eğlence anlayışını asla kabul etmiyorum ve şiddetle kınıyorum. Eğer sizde bana destek olup bu sinir bozucu görüntüden bıkan insanlardansanız tek istediğim bu resmi paylaşmanız. Ne kadar fazla yayılırsa bu işin ucunda Rito nun gözüne çarpacağına inanıyorum.

Olaysa şu arkadaşlar Sion adlı insan yavrusu maçın 0:00' anından itibaren midde düz koşu yaparak 40 dk da 43 kez ölmüş bulunmakta. Tek iyi yani 2 de asistinin olması bu mesajı okuyan arkadaşlardan, bu feederlardan sıkılanlardanda destek bekliyorum çok teşekkür ederim.

(Resmi açmıyorum çünkü çok büyük sayfayı kaplasın istemiyorum. Yorum atanlarada teşekkür ederim)
A
7 yıl
Hazırlık Maçı, GS'nin İzlediği Yol
Bu maçta Bruma ve Veysel oynasaydı çok farklı bir maç izlerdik. Ayrıca Sneijder tatilden gelmiş hala neden dinlendiriyor anlaman veremedim 11 de başlamalıydı. Neyse tatsız bir maçtı yine Burak kötü oynadı.

Ben Drogba gitsin dedim ısrarla gitmesini istedim çok yavaştı frikik bırakmıyordu şuan çok pişmanım frikikler düzelmedi hala 4 kişi geçiyorlar topun başına spiker diyorki gs de çok kaliteli ayaklar var peki bu ayaklar kaç tane gol atmış? Geçen sezon diyorum frikik katliamının olduğu sezon. Drogba topu çok güzel yumuşatırdı tecrübesine uyumlu harika hareketlerle rakibini geçer müthiş arapaslar atardı. Ama yavaşlığı ve biraz bencilliği çekilmez oldu. Şimdi Burak'a kaldık ve malum...

Bu kadar zor olamaz ya Prandelli alıcak frikik falan denettirecek birşey yapacak 1,2,3. frikikçiyi belirleyecek. 1. sahadaysa mutlaka o kullanacak yada yerine göre değişecek. Ama hep beraber topa bakılmayacak. Santrafor eksiği ise hızlı kapatılmalı adam antrenman ve hazırlık maçlarında arkasında kimlerin onu beklediğini görmeli ve paslara alışmalıydı. Hala adam aramaları ilginç kaç gün geçti aradan bir kişiyi bulacaktılar en fazla 1 2 gün sürecek pazarlıklarla kap a bildircektiler. Ha vazgeçtiler bilmemne bahaneleri falan en fazla 5 6 günde bulmaları lazım.

Hee en klas sorunumuzda maaşlar. Mail twitter facebook falan yağmuruna tutup sormak lazım Eray, Burak, Hakan bu isimleri yenileme mantığınız neydi? En başta Eray neden lan neden?! Üstüne birde prim veriyorsunuz CL de gruptan çıkar adam başı 500 bin dolar! TD yede ayrı prim tabi. Önce yapıyı değiştiriceksiniz. Sırf para için oynanan takımdan büyük başarılar umamazsınız. Önce takım halinde takım için oynamayı öğrenecek bazıları. 33 yaşında kadar gol kaçırmayı mı düşünüyor Burak bey aldığı o maaşla? Ama en önemli nokta Eray'ın neden maaşı bu kadar yükseltildi?

Özet:
Bizi bu kadar bekletiyorlar. Hazırlık maçında Burak'ı izletiyorlar. Tek umudumuz Bruma ve Veysel'in bu sene patlaması onlarda sakat. Düzenli bir çok gereksizin maaşları arttı. 40 kişilik bir takımımız var forvetimiz yok. Gereksiz takımlarla maçlar yapıyoruz herifler kasap! Para sıkıntısı deniyor ona rağmen maaşlar bilmemneler. Oynatılmayan birçok oyuncu transferi. Koskoca kulübün bir türlü pasaport ayarlayamaması (Adılı) gelen oyuncununda boş boş antrenman yapması. Boşaltılamayan kadro. Ben bile liste yaptım. Ne diyim şimdi kendime tek kişilik ekip mi? Sorunları falan yazdım çözerim şimdi onuda yazarım he mis valla? Banada maaş bağlasınlar Eray'ın aldığının 4 te 1'i? Bu kadar zor değil ama biz bekledikçe çileden çıkıyoruz kulüp kendine bir çeki düzen vermeli.

+Dostluk maçında sahaya meşale atan Avrupa'da bizi temsil edecek ultraslan'a da teşekkürler.! Her maç fb ye ettikleri yersiz küfürleri saymıyorum. Sonra holiganlık bitmiyor abi. Bu ülkede futbol falan gelişmez en iyisi okumayın yazıyı falanda.
A
7 yıl
Kitap Tavsiyesi
Arkadaşlar benim ailem lise başlarken ünidersite diye bir set almıştı bana. YGS ve LYS ayrı kutularda. Her dersin 20 cd si var kalın renkli kitapları var. Ben lise 4 e geçtim. Altyapı olarak neredeyse hiç bir bilgim yok. Gerekirse 1 yıl ertelemeyi falan düşünüyorum. Ancak bu yıl elimden geleni yapmaya kararlıyım.

İnternette kendi programım için verimli çalışma teknikleri ve kitap tavsiyeleri bakıyorum. Simetri, Güvender bilmemne herkes bunları öneriyor. Açıkçası bu kitapları alabilecek imkanım var şuan. Daha yararlı bir şekilde olacaksa almayı bile düşünüyorum. Ancak ailem çok para verdi bu setlere üstüne kitap almaya birazda utanıyorum. Ama onlar bunu sorun etmez sadece ben o kadar onlara o kadar paraya aldırdığım için üzülüyorum.

Şimdi bu kitapları ziyan olmasın diye önümüzdeki 1 yıl boyunca mı çalışmalıyım yoksa güvender, simetri + sağlam soru bankaları ile çalışsam arada büyük bir fark olur mu? 1 yıl nasıl daha iyi değerlendirilir? Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
A
7 yıl
Semih Kaya
< Resime gitmek için tıklayın >

Fotoğrafta dikkatimi çekti Semih'in kolu. Gerçekten inanılmaz çalışmış gibi görünüyor o damarlar falan öyle kolay çıkmaz.

http://s1.directupload.net/images/140719/yjjzsz5v.jpg | buda büyük hali.
A
7 yıl
Galatasaray'dan Şener ve Sinan atağı
G.Saray’da Prandelli’nin 10 oyuncuyu kadroya almamasından sonra gözler transfere çevrildi. Sabri ve Eboue’nin kadro dışı kalmasıyla beraber sağbek transferi gündeme geldi.

Bursasporlu Şener Özbayraklı’yı listenin ilk sırasına alan Cim-Bom, oyuncunun 5 milyon TL’lik serbest kalma maddesini kullanarak bu transferi gerçekleştirecek.

Muslera’nın yanına iyi bir yedek kaleci arayan Galatasaray, Sinan Bolat için de harekete geçti.

Milliyet

Şener nasıldır arkadaşlar takip eden var mı? 24 yaşında olduğunu biliyorum sadece.
A
7 yıl
Mevlüt 10 milyon'dan aşşağı bitmez
St.Etienne Başkanı Bernard Caiazzo, "Kimse hayâl görmesin" diyerek bu transferin teklif edilen rakamlarla sona ermesinin mümkün olmadığını söyledi. 3puan.com'a konuşan Caiazzo, milli oyuncunun sözleşmesinin devam ettiğinin altını çizerken "St.Etienne'i G.Saray yönetmiyor. Bu transferin gerçekleşmesi için üç koşul var; hocamız onay verecek, alternatifini bulacağız ve Mevlüt'ün transferi 10 milyon Euro'ya bitecek.

Oyuncu bizim. Biz G.Saray'ın işlerine karışabilir miyiz? Hayır. Onlar da bizim işlerimize karışıp bizim yerimize karar veremezler! Ve şu çok önemli; bu iş zaman geçtikçe olmamaya yaklaşır ve daha pahalı hale gelir. Çünkü biz de eğer satacaksak Mevlüt'ün yerine adam bulmalıyız.

Zaman geçtikçe piyasa da yükselir. Tekrar belirteyim; G.Saray bu transferi 3.5-5 milyon Euro arasında bir para ile yapamaz. Ben buna izin vermem. St.Etienne bir sıçrama ya da çıkış tahtası değil. Burada ciddi bir iş yapıyoruz. Türk dostlarımıza bu mesajımı iletirseniz sevinirim" sözleriyle de transfer şartlarını ortaya koydu.

Milliyet
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.