[

Yüzbaşı
03 Eylül 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
11 üye
Görüntülenme (?)
42 (Bu ay: 4)
Gönderiler Hakkında
[
11 ay
Konsollara Gelen Gümrük Vergisi
Merhaba arkadaşlar. Oyun konsollarına gelen ve sözde 1 ekimde kalkmak üzere gelen vergi hala kalkmadı. Yav anlamıyorum bir tek oyun zevkimiz vardı şu karantina döneminde onu da resmen elimizden almışlar gibi bir şey oldu bu. Tamam yerli üretimi teşvik için geldi bu vergi ama apaçık ortada ki bu tür cihazlar üretebilecek ve satabilecek bir pazarımız yok. Derdim siyaset falan yapmak değil. Sadece gelen bu abartılı vergiden dolayı konsollar el yakar oldu. Dolar kuruda malum elimizi süremiyoruz. 500 EURO luk alete 8k vermek sinirimi bozuyor. Bu vergilerden sonra 2k 3k olan xbox one s ve ps4 bile 4k civarlarında. Yani eskisini bile zor alacak durumdayız. Tabi alan alır kimse karışamaz buna ama sadece bir konsol için tomarla para dökmek saçma geliyor bana.

Hayır üstüne oyunlarda 400 700 tl arasında. Konsolu alıyorsun bitmiyor oyuna da 1.5-2k vereceksin. Şuanda mantıklı olan xbox series s alıp xbox game pass almak gibi duruyor. Ama en azından şu %50 lik gümrük vergisi kalksada biraz rahat etsek.
Aklıma change.org dan imza toplamak gelmişti ama bir arkadaş zaten başlatmış kampanyayı. Zamanında DH olarak AKK yide kaldırmıştık. Belki bu vergiyide kaldırırız. Linki aşağıya bırakıyorum.

https://www.change.org/p/recep-tayyip-erdo%C4%9Fan-oyun-konsollar%C4%B1na-gelen-50-g%C3%BCmr%C3%BCk-vergisi-kalks%C4%B1n?source_location=topic_page
[
3 yıl
Bilgisayar Mühendisleri Yardım Pls
geçler bir soru var hiçbir yerde bulamadım çözümünü
Hamming vektörü (6,M,2,N,0) M+N Nedir?
Bir grafta toplam bağıntı sayısı nasıl hesaplanır?
[
3 yıl
Master Chef Murat Şafak Sezer Benzerliği
Arkadaşlar yeni farkettim çok benzemiyormu
< Resime gitmek için tıklayın >
[
3 yıl
Şarkı Söyledim Yorumlar Lütfen[Vocaroo]
Arkadaşlar amatör olarak şarkı söylüyorum yorumlarınız benim için çok değerlihttps://vocaroo.com/i/s0kDlNLDVJww
[
4 yıl
HP Laptop Kırık Geldi Napalım
Arkadaşlar maltepe Vatandan 7 bin tl ye hp omen laptop aldık 1060lı fiyatı iyi gibiydi özelliklerine göre.
Ben şehir dışında okuyorum babam oradan karttan çektirip bana vatan aracılığıyla kargoyla yolladı.(Babama yollamadna önce laptopu açıp göstermemişler)
Laptopu aldım kutuda hasar yoktu ekranda kapalıyken hasar yokmuş gibiydi imzayı attım kargocu gitti.
Sonra bilgisayarı açtığımda karşımda çatlamış görüntüsü olmayan bir panel vardır (Görüntü kesik kesikti).
En yakın vatana gittim onlar panelin kırıldığını söylediler kargo şirketinden tutanak tutturdum vatana verdim onlarda merkeze yollıyacaklarmış.
Ama müşteri temsilcisinin dediğine göre böyle bir olay binde bir olurmuş resmen bana ben kırıp getirmişim gibi muamele yaptılar. Kırık olduğunu anladıktan sonra hemen vatana gittim. Şuanda ne yapmam gerektiğini söyleyecek biri var mı?

Delircem 3 gündür haber bekliyorum arayıp soran yok
[
4 yıl
4 Yıllık Parmak Çıkarma Videom[Videolu]
Arkadaşlar 4 yıl önce parmak çıkarma videosu atmıştım baktım 12k olmuş burayada adayım dedim.

Videoyu izlemek için tıklayınız
[
4 yıl
Acil Yardım Edin Lütfen [Mühendis yada Fizikçiler]
Beyler yarın sınavım var. Yaz okuluna kaldım. Sınavımıda son güne bıraktım her zamanki gibi.
Şöyle bi soru var belki çok kolay olabilir ama hiç bi kaynak bulamadım çözemiyorum. Bilen birisi varsa bi el atabilirmi?
< Resime gitmek için tıklayın >
[
5 yıl
Tek başıma istanbula gidicem yardım
Arkadaşlar cuma sabahtan uçağım var tek başıma istanbula gidiceğim sabiha gökçende iniyor uçak benim kocaeline geçmem lazım saat 9-9.30 gibi iniyor uçak. Ben şimdi kocaeline sabiha gökçenden nasıl giderim servis yada otobüse nasıl binicem orda varmı böyle bir imkan yoksa başka yere geçmemmi lazım şimdiden deneyimli arkadaşlar yazabilirse sevinirim.
[
5 yıl
Steam Den Alınan Shark Kartı Rockstarda Kullanma
Arkadaşlar steamde shark card indirimde ama ben oyunu steamden değil rockstar games den aktifleştirdim fakat bir sorun cıkarmı? Ayni şekilde kullanabilirmiyim.
[
5 yıl
Burada Şair Ne Demek İstemiş Arkadaşlar
Merhaba dostlar bil. müh 2. sınıfım. Elektrik devreleri dersi alıyorum. Dönem ödevimiz var ama ben hiçbir şey anlamadım ee cilere sorduk bune olm felan dediler. Hani ödevde ne demek istediğini anlasam yapacam oda olmuyor. kaldım öyle bi yardım edin yav.

RC ve RL elektrik devresinin türev alıcı devre veya integral devresi olup olmadığının birinci
mertebeden adi diferansiyel denklem çözümüne bağlı olarak ispatı yapılacaktır. Ayrıca
raporda, RC, RL ve RLC devrelerinin hangi tip süzgeç sınıfına girdiğine dair matematiksel
ispatlamaya bağlı olarak bilgi verilecektir.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.