R

Yarbay
13 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
41 üye
Görüntülenme (?)
237 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
R
7 ay
Hem xbox one x hemde ps4 pro var ne yapmalı??
arkadaşlar iki konsola da sahibim.

hangi ürünü almak daha mantıklı ps 5 mi xbox series x mi?
R
8 ay
Benzinlikteki duran aracıma geri geri vurup kaçtı
Bahçeşehir shell benziktikten benzin almaya yanaştım önümdeki 34 JP 1307 plakalı beyaz seat leon markalı araç geri geri gelip sert bir şekilde aracıma çarptı araçtan indim kadının kafa bir dünya babam hasta falan dedi aracınızı kenara alın biraz dinlenin kendinize gelin falan dedim. Bende arabayı kenara aldım yanıma doğru yanaşmasını beklerken aracına binip kaçtı. Benim tamponumda çıta attı ve çizikler var.
araç 2000kmde sıfır sayılır nasıl bir yol izlemem lazım bana biraz yardım edermisiniz. Takip etmeye çalıştım ama kaçtı.
R
9 ay
YENİ CİHAZLAR GELİNCE XBOX ONE X ÇÖP MÜ OLACAK
yeni çıkacak cihazlarla beraber ve oyunlarla tabiki

xbox one x çöp mü oluyor?

olayın aslı astarı nedir?
R
geçen yıl
CORONA VİRÜS ŞÜPHESİ İLE MÜDÜRÜMÜZÜ KARANTİNAYA ALDILAR EDİT BENİDE ALIYORLAR
ilk başta burun akıntısı ile başladı.
sonra halsizliğe çevirdi.
2 gün gelmedi.
cumartesi yarım gün ofisteydi.
pazar günü karantinaya almışlar.
sabah patronu aradım dedim böyle böyle napim açim mi dükkanı.

dedi aç 2 gündür yoktunuz.
virüs ölmüştür.

klimayıda çalıştır.

bişey olmaz diyor.

ya bende de varsa annem 58 yaşında babam 60 yaşında 4 yaşında kızım var eşim falan.
ne bok yicem bilemedim.
şu an yüüzmde maske elimde eldiven oturuyorum. napıcamı bilemedim.

EDİT:
ŞU AN İÇİN DURUMU OKMEYDANI ARAŞTIRMA HASTANESİ İLE GÖRÜŞTÜM.

TAŞIYICI DURUMUNDAYMIŞIM.
O YÜZDEN BÜTÜN BİLGİLERİMİ ALIP EV KARANTİNASINA GİRMEM GEREKİYORMUŞ.
PATRONLARIMLA KONUŞTUM. O DA HİÇ BİRŞEY SİZDEN ÖNEMLİ DEĞİL DEDİ.

MAAŞIMI YATIRDI.
ŞİMDİ İLAÇLAMA ŞİRKETİ GELİYOR İLAÇLAMA YAPIP DÜKKANI KAPATICAM.
R
geçen yıl
lütfen yardım edin bu araç alınır mı?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sahibinden-full-hatchback-82.000-km-aveo-757669018/detay/
linkteki araç için ne dersiniz alınır mı arkadaşlar

önden kazasının fotosunuda koyuyorum.
R
2 yıl
ÇOK GARİP ABS IŞIK PROBLEMİ LÜTFEN BİR YARDIM EDİN
merhaba abiler günaydın
arabam fabia 2 2009 model
benim sorunum şu şekilde hemen anlatıyorum.

benım abs ışığım sürekli yanmakta en başta ara sıra yanardı şimdi hep yanmakta.

yapılanları anlatayım.

abs sensörü değişti. onu okuyan mıknatıs değişti. ama sönmedi. b.sayara bağlandığı zaman abs sol arka arasıra arıza kodu vermekte.

işte problem burda başlıyor.

arka koltuğa birisi oturduğu zaman abs ışığı sönüyor abiler. arabaya yük binince ışık sönüyor.

ama araba boşken mesela bi viraja gireyim takkkk yanıyor. yada bi kasisten geçeyim taaaak yanıyor.

napıcam bilmiyorum. bi yardım edermisiniz
R
2 yıl
sigarayı bırakmak ilk gün
iyi günler arkadaşlar

sigara zammından sonra bayram sonrası ilk iş günümde içmeyi bırakıcam diye söz verdim dün akşam saat 9 gibi son sigarayı içip bıraktım.

şu saat oldu hafiften aranıyorum masanın üstünde ama anlık gidiyor.

biraz evel yemek yedim.

masanın üstünde falan paketimi arıyorum. sonra öyle olunca direk masadan kalkıp odama geçtim çay koydum. çay içiyorum.

gelişmeleri yazacağım
R
2 yıl
klima açıkken vites küçülttüğümde araç stop ediyor.
merhaba arkadaşlar

skoda fabia 2 2009 model arabam var

benzin lpg kullanıyorum. stop etme olayını hem lpg de hemde benzinde yapıyor.

gün içersinde klimayı açıp seyir halindeyken vites düşürdüğümde araç stop ediyor.

tamirciye götürdüğümde hemde lpgciye götürdüğümde 2 side sorunun oksijen sensörünün bozulduğunu söyledi ve sebebinin bu olduğunu söyledi.

lpgci makineye bağladığında klimayı açınca orantısızlık olduğunu karışımın zengin olduğunu söyledi.

sizin başına gelen oldumu bi yardım edermisiniz.
R
2 yıl
far hakkinda yardiminiza ihtiyacim var
arkadaslar su resimdeki urunu arkadasim verdi al bunu kullan dedi bunu kullanmam icin ne yapmam lazim
benim aracim skoda fabia 2009 model arac ne yapmam lazim
< Resime gitmek için tıklayın >
R
3 yıl
arkadaşlar nolur bunun adı nedir
merhabalar
arkadaşlar abiler bi sorum var
sağ camın üstünde tavanda duran kolumuzu astığımız şeyin adı tam olarak nedir nolur yardım edin.
arkadaş kırdı onu asılınca
aracım skoda fabia 2009 model
aratıcam aratamıyorum bir türlü adı gelmedi aklıma
tutamaç desem olmadı.
bir sürü şey yazdım ama olmadı nedir tam adı lütfen bi yardım edin
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.