D

Çavuş
24 Temmuz 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
7 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
9 yıl
Sunucular hakkında biraz yardım
Mrb arkadaşlar, ben ileride türkiye de ilk 10 a girecek kapasite de bir forum sitesinin temellerini atıyorum yavaş yavaş. Site vbulletin 3.4.8 sürüm.. herneyse konumuza gelelim, ben sitemin güvenliğinin ve kontrolünün tamamen bende olmasını istiyorum, bunun içinde kendime sunucu almaya karar verdim. Bazıları sunucu kiralıyor vb. ben bu sunucuyu direk satın alıp en yetkili kişisi olmak istiyorum. Sizden istediğim en iyi marka tavsiyesi, sunucu almak için ne gerekli, forum sitemi bu sunucuda barındırabilirmiyim?, 5k aktif kullanıcı taşıyabilecek donma sorunu olmayacak sunucular, fiyatları nerden alacağım vb. kısaca bu konuda biraz yardımcı olup aydınlatırsanız sevinirim.
D
9 yıl
Arkadaşlar çok acil samsung n150 driver sorunu
Arkdşlar netbooku aldıgımda win 7 starter vardı bi format atıym dedım atmazolaydım ondan sonra wireless driverini programını herneyse bulamadım :( nekadar driver varsa yükledim xp kurdum xp nın driverlerini bile denedim ama sonuc olarak aygıt yönetıcısınden ağ denetleyicisini bi türlü yükleyemedim wireless oluyor galiba bu. sabaha kadar yapmam lazım cok acil bir iş ltfn yardım edin. kablo kullanmadan netbookla hiçbi şekilde naptıysam nete bağlanamadım :( (ilk aldıgımda bağlanıyordu)
D
10 yıl
12.136,64 TL Notebook Sizce?
http://www.hepsiburada.com/Liste/monster-x99x72009-intel-core-i7-990x-34ghz-8gb-128gb-ssd-1tb-173-tasinabilir-bilgisayar/ProductDetails.aspx?productId=bd760622&categoryId=98#ileri






BUNDA NE VAR Dokanmatikmi niye 3 tane tofaş fiyatına satılıyo ?

oyunları son ayarlarda açıyo desek packardbell ts11hr 702tk da son ayarlarda açıyor o 2bin tl - bu 12 bin tl

10 bin tllik fark havagazımı
D
10 yıl
79 buçuk LWL SAVAŞÇI - Full itemli - 450 KUTSAMA
Aspendosta 79 buçuk lwl savaşçı satılır

Nick: MQRTAL

Yanında 67 lwl şamanda vericem kutsamacı, şamanın hesabında 20 küsür kat bileti var.. 1000 hpli şaman çeliği var şamanın saç stilli


1 kez hafif hakaretten ban aldı,

+6 2000 ayakkabı
+9 şahin
+9 abonz
+9 gümüş
+9 full 4 taşlı (savaşçı-darbe-canavar) 5 efsun kanlı kılıc (12 güç vs.)
450 Küsür kutsama... (tanesi 20m serverde)
Saç stili var
Kat bileti var
15 adet küsür 5. efsun nesnesi var
15 adet küsüt ejderha kağıdı var + basma aleti
+9 dolunay 28 ort 3 savascı 3 canavar
+9 Demir kask
+6 çelik 4 savnma 4 korunma kırık
+5 keşiş 15 kılıç.. :D

madencilik = Perfect
Lisan kitaplarının ikiside son seviye = M1
Liderlik = M7 (BK GİBİ)
AT EVCİL = 10 MAX..
At Asker son seviye...
kombo son..
dönüşüm G2

Serverin 3. sıradaki loncasındayım...

Şamanla evliler...

şamanın hesabında 38 lwl bi zihinsel var önemsiz ama atı zırhlı işinize yarar nicki LATRQM

DEpoda baya bi ep malzemesi var.. ayışığından cıkan......

Hava ve Çevirmede m5 e 1bk kaldı
Öfke m5 e 2bk kaldı
Hamle m10 oLMAK Üzere 2-3 bk kaldı..

Hiç skil kaybı yok

HP STR 90
DEX 70
SP ye hiç verilmedi

Ork dişi - lanet kitabı - şeytan hatırası - buz topu görevleri bitti son 7 tane zelkova kaldı 18 tanesini verdim galiba..

ekranı kirleten görevlerin hiçbiri yok tertemiz... hepsı yapıldı...



Arkadaşlar HEPSİ TOPLAM 280 TL...

İstanbuldayım avrupa yakası-- Gazi osman paşa - Arnavutköydeyim
D
10 yıl
Markası Farklı Ama.... Bi Bakın??

< Resime gitmek için tıklayın >


İşlemci: Intel® Core™ i7 İşlemci i7-2630QM (2.0GHZ 6MB)
İşletim Sistemi: Orijinal Windows® 7 Home Premium (64 Bit)
Ekran: 15.6" WXGA (1366 x 768)
Bellek: 6 GB DDR-III
Sabit Disk: 640 GB
Ekran Kartı: Nvidia GT540M 2GB
Optik Disk: DVD Yazıcı
Kamera: 1.3 MP
Ağ Bağdaştırıcısı: 10/100/1000 Mbps
Kablosuz Ağ: 802.11b/g Kablosuz Ağ Kartı
Bluetooth: Bluetooth Ver 2.1
Yonga Seti: Intel HM65
Bağlantı Noktaları:
USB 2.0 x 2, USB 3.0 x1
VGA Çıkışı x 1, HDMI x 1
Mikrofon Girişi x 1
Kulaklık Çıkışı x 1
Kart Okuyucu (SD/MMC/MS)
Mikrofon: Dahili Mikrofon
Hoparlör: Dahili Hoparlör
Klavye: Türkçe Q
Ağırlık: 2,5 kg
Güvenlik: Kensington Kilit
Batarya: 6 Hücreli Li-ion
Garanti: 24 Ay
Hediye:
Microsoft Security Essentials Antivirüs Yazılımı
1 Yıllık İnternet Paketi
Microsoft® Office Starter 2010
Taşıma Çantası



Fiyat: 2057 TL

Marka: Grundig


Ne dersiniz?
D
10 yıl
Arkadaşlar bu PC Nasıl? Yorumlarınız ?
D
10 yıl
Lütfen Bunun Programını Söyleyin...
Arkadaşlar bu resimdeki gibi oyun program cd lerinin kalıplarını nerden yapıyoz,

Yani tam olarak aşağıdaki kalıp lazım bana hangi programla ve nasıl?

< Resime gitmek için tıklayın >
D
10 yıl
Hangisini önerirsiniz...?
1-)http://www.vatanbilgisayar.com/toshiba-p755-10k-p755-10k-core-i5-2410m-2.3ghz-4gb-640gb-15.6-2048mb-gt540m-dvdrw-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54631

2-)http://www.vatanbilgisayar.com/asus-k53sv-sx071v-k53sv-core-i7-2630qm-2.0ghz-4gb-ddr3-640gb-15.6-dvdrw-2gb-gt540m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54678


Grafik, 3D Modelleme, Photoshop, Flash, After CS5
Programları hangisinde daha iyi kullanırım ve...
Call of Duty Modern Warfare 3 - Battlefield Badcompany 3 (Çıkmadı ama çıktığında.. )
gibi oyunları hangisinde daha iyi oynarım...

Şimdiden tşkrlr,,
D
10 yıl
Hangisini önerirsiniz...?
1-)http://www.vatanbilgisayar.com/toshiba-p755-10k-p755-10k-core-i5-2410m-2.3ghz-4gb-640gb-15.6-2048mb-gt540m-dvdrw-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54631

2-)http://www.vatanbilgisayar.com/asus-k53sv-sx071v-k53sv-core-i7-2630qm-2.0ghz-4gb-ddr3-640gb-15.6-dvdrw-2gb-gt540m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54678


Grafik, 3D Modelleme, Photoshop, Flash, After CS5
Programları hangisinde daha iyi kullanırım ve...
Call of Duty Modern Warfare 3 - Battlefield Badcompany 3 (Çıkmadı ama çıktığında.. )
gibi oyunları hangisinde daha iyi oynarım...

Şimdiden tşkrlr,,
D
10 yıl
Hangisini Önerirsiniz ?
1-)http://www.vatanbilgisayar.com/toshiba-p755-10k-p755-10k-core-i5-2410m-2.3ghz-4gb-640gb-15.6-2048mb-gt540m-dvdrw-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54631

2-)http://www.vatanbilgisayar.com/asus-k53sv-sx071v-k53sv-core-i7-2630qm-2.0ghz-4gb-ddr3-640gb-15.6-dvdrw-2gb-gt540m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54678


Grafik, 3D Modelleme, Photoshop, Flash, After CS5
Programları hangisinde daha iyi kullanırım ve...
Call of Duty Modern Warfare 3 - Battlefield Badcompany 3 (Çıkmadı ama çıktığında.. )
gibi oyunları hangisinde daha iyi oynarım...

Şimdiden tşkrlr,,
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.