Bir haftalığına şehir dışındaydım pc bu süre boyunca hiç açılmadı. Eve geldim kasanın güç düğmesine bastım. tık yok . sanki pcye hiç elektrik gelmiyor ya da fişi takılı değilmiş gibi hiç tepki yok. güç bağlantısını ve psunun arkasındaki güç anahtarını falan kontrol ettim bir sorun yok.
ilaveten anakartın üstündeki yeşil ışık yanıyor. Fakat fayda yok tık yok pcde .
İnternette biraz araştırdım sanırım benim psu mefta .420 watt cooler master idi ama yaklaşık 5 yıllık zaten bana sakat gelirdi psu çünkü zor yetiyordu.
Pc nin açılmamasında başka bir neden olabilir mi sizce? 1 hafta önce tıkır tıkır çalışıyordu
yeni psu bakıyorum bir de xilence markasının fiyatı baya uygun fakat sanırım pek tavsiye edilmiyor sizin tavsiyelerinizi de bekliyorum.
Bir haftalığına şehir dışındaydım pc bu süre boyunca hiç açılmadı. Eve geldim kasanın güç düğmesine bastım. tık yok . sanki pcye hiç elektrik gelmiyor ya da fişi takılı değilmiş gibi hiç tepki yok. güç bağlantısını ve psunun arkasındaki güç anahtarını falan kontrol ettim bir sorun yok.
ilaveten anakartın üstündeki yeşil ışık yanıyor. Fakat fayda yok tık yok pcde .
İnternette biraz araştırdım sanırım benim psu mefta .420 watt cooler master idi ama yaklaşık 5 yıllık zaten bana sakat gelirdi psu çünkü zor yetiyordu.
Pc nin açılmamasında başka bir neden olabilir mi sizce? 1 hafta önce tıkır tıkır çalışıyordu
yeni psu bakıyorum bir de xilence markasının fiyatı baya uygun fakat sanırım pek tavsiye edilmiyor sizin tavsiyelerinizi de bekliyorum.
teşekkürler.
Sistem:
Amd athlon x2 6000+ 3.0 ghz
asus m2n4-sli anakart
msi ati hd5670 ddr5 ekran kartı
2 gb ddr2 800 mhz ram
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.