Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
41439
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Online alışveriş | Adrese teslim yerine kargoyu şubeden almak?
E
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar teoride mümkün ancak alışveriş siteleri buna ne kadar sıcak bakıyor yapılan bir şey mi daha önce hiç ihtiyacım olmadığından bilmiyorum. Herhangi bir adrese teslim edilmesini değil de ürünü kargo şubesinden kendim almak istiyorum bu nasıl sağlanır?



D
11 yıl
Yarbay

Sipariş notu olarak belirt.



J
11 yıl
Yarbay

E
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: jrbatu

bir sexshop vakası daha.




Kendi evimde yaşıyorum


Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
11 yıl
Yarbay

@jrbatu
< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @jrbatu
S
11 yıl
Yarbay

Sabahleyin kargo şirketine gidip adını söyleyip "Kargom geldi mi acaba?" diye soruyorsun. O da "Geldi efendim." derse ve sen de "Kargomu alabilir miyim?" dersen kargonu çıkarıp verirler hemen. Birçok kez sabredemeyip kargoyu şubeden almışlığım vardır.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
11 yıl
Yarbay

Dağıtıma çıkmasını beklemeden,paket kargo şubesindeyken gidip kimlikle alabilirsin..



E
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Shift41

Sabahleyin kargo şirketine gidip adını söyleyip "Kargom geldi mi acaba?" diye soruyorsun. O da "Geldi efendim." derse ve sen de "Kargomu alabilir miyim?" dersen kargonu çıkarıp verirler hemen. Birçok kez sabredemeyip kargoyu şubeden almışlığım vardır.

Hocam benim de sabredemeyip almışlığım vardır şubeden ancak kargo bana gelmeyecek şehir dışına gidecek. Alacak kişiye şuraya gidip alacaksın diyeceğim oraya gidip alacak, ben bile teslim almayacağım yani.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Phaldor
S
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

quote:

Orijinalden alıntı: Shift41

Sabahleyin kargo şirketine gidip adını söyleyip "Kargom geldi mi acaba?" diye soruyorsun. O da "Geldi efendim." derse ve sen de "Kargomu alabilir miyim?" dersen kargonu çıkarıp verirler hemen. Birçok kez sabredemeyip kargoyu şubeden almışlığım vardır.

Hocam benim de sabredemeyip almışlığım vardır şubeden ancak kargo bana gelmeyecek şehir dışına gidecek. Alacak kişiye şuraya gidip alacaksın diyeceğim oraya gidip alacak, ben bile teslim almayacağım yani.

Kargo senin adına değil mi? O anda arkadaşın seni arayıp kargocuyla görüştürsün. O zaman sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. En garantili yol bu gibi.



P
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

quote:

Orijinalden alıntı: Shift41

Sabahleyin kargo şirketine gidip adını söyleyip "Kargom geldi mi acaba?" diye soruyorsun. O da "Geldi efendim." derse ve sen de "Kargomu alabilir miyim?" dersen kargonu çıkarıp verirler hemen. Birçok kez sabredemeyip kargoyu şubeden almışlığım vardır.

Hocam benim de sabredemeyip almışlığım vardır şubeden ancak kargo bana gelmeyecek şehir dışına gidecek. Alacak kişiye şuraya gidip alacaksın diyeceğim oraya gidip alacak, ben bile teslim almayacağım yani.

Paket senin adına ise başkasına vermeyebilirler hatta telefonla arayıp arkadaşım teslim almaya geldi ona verin desen bile vermezler,vermemeliler de..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yüzbaşı

Gönderi adresi olarak şube adresi yaz başka bir şeye gerek yok arkadaşın kimliğini gösterip alabilir.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.