|
Hikayenin baş kahramanı kılıç ustası "Miyamoto Musashi"! (Seslendiren: Yoshimasa Hosoya) Ayrıca, yüz modeli efsanevi Japon samuray yıldızı, oyuncu "Toshiro Mifune"ye ait! https://x.com/onimusha_capcom/status/2062353809066836050 |
| Animesi de varmış zevkle izliyorum |
| Oyunun grafikleri eski nesilden kalma ama yine de day 1 alınır. UE5 motorlu, leş performanslı oyunlara tercih ederim. Fakat oyunda düşman vurmuyor neredeyse. Batman Arkham City’de aynı anda üç düşmana counter yapıyorduk. O sistem iyi çalışıyordu. |
|
33:15 de Batu nun oyun hakkındaki yorumlarına imzamı atıyorum. Geçen sayfada dediğim gibi oyun aşırı saçma kolay, sadece ben takılmamışım demek. https://www.youtube.com/watch?v=9T2g8MwvpYw |
| herkes kolaylığından yakınıyor umarım çıkışa kadar cilalanır ayrıca daha akıcı kombat sunmaları lazım tamam bu bir remake ama artık 2026dayız |
| Bu oyun remake değil diye biliyordum hocam emin misiniz? |
| 1.oyunun remakei diyr biliyorum ben. İlk oyununu oynamadım ama benzettim |
| Oynadım demoyu. Grafikler iyi değil. Re seviyesinde zaten beklemem de Pragmata'nın da epey gerisinde. Ve gerçekten kolay oyun. Capcom sever bir kere bitirince zor mod açmayı ama bundaki açık olan zorluklar kolay çok. Parry var deflect var şu bu var ama kullanmak için pek sebep kalmıyor kolay olunca. Varsayılan zorluk biraz arttırılmalı. Kombat ve animasyonlar iyi. Fov ayarı şart. Varsayılan çok yakın bence bu tarz bir oyun için. |
| Demoyu oynadım yani ben grafikleri abartıldığı kadar kötü bulmadım gayet yeterli tam sürümde daha da iyi olacaktır oyun da oldukça akıcı düşünmeden alınır yani benim açımdan capcom İyi ki varsın...❤️ |
Demoyu oynadım ve genel hatları ile pek beğenmedim. 3 ay önce RE Requiem oynamasak tamam diyeceğim de bu grafikler nedir yahu. Sanki Team Ninja'nın kopyala yapıştır oyunları gibi. Çevre ile etkileşim kutu ve sunta kapı kırmaktan öteye gidememiş. Wukong'u o kadar eleştirdik görünmez duvarlar için, bu oyunda da hayli mevcut. Gidilemeyecek ise neden paralel giden patikaları yaparsınız mesela. Japonca Dublaj olarak oynadım ve seslendirmeyi beğendim, fakat dudak senkronizasyonlarını hangi dile göre yapmışlar tam anlayamadım. Karakterimizin mizahi olmasını beğendim, Japonca dublaj ile keyifli oluyor. NPC'leri pek tasarlamaya uğraşmamışlar, göz kanatıyorlar direk. Kılıç kullanımını bayağı beğendiğimi söyleyebilirim. Sekiro ve Tsushima sonrası keyif aldığım bir kılıç oynanışı var. Son olarak Pragmata'nın 45 dolar olduğu yerde bu oyunun 53 dolar olması bence saçma. Oyun içeriği doludur umarım. |
|
Zorluk hakkında açıklama geldi: "Öncelikle, demo sadece hikayenin ilk bölümünün bir kesitini içeriyor. Ayrıca, Musashi’nin çeşitli hareketlerinin tadını çıkarmanızı çok istediğimiz için ona kasıtlı olarak oyunun ilerleyen bölümlerinde kullanılacak bazı yetenekler ekledik. Bu nedenle bazı oyuncular zorluk seviyesinin yetersiz olduğunu hissetmiş olabilir. Merak etmeyin, oyunun son halinde hem bosslar hem de sıradan düşmanlar size daha zorlu bir mücadele yaşatacak." |
| Merhaba hocam, oyun sekiro gibi zorlayıcı bir oyun mu yoksa ghost of tsushima, assassin’s creed shadows ayarında mı? |
Hayır hocam, Sekiro gibi zor bir oyun değil. Ghost ve Assassin gibi daha çok, rahatlıkla ilerleyebiliyorsunuz. |
|
Teşekkür ederim, alırım o zaman hocam |
|
https://x.com/OnimushaGame/status/2064067438736556256 Nedense bana pek inandırıcı gelmedi. CAPCOM son dönem oyunlarında hep demo veriyor. Ben hatırlamıyorum ki bir demosunda oyunun sonlarında açılacak bir çok özelliği oyunun başında versin. Bu demo uzunca bir süredir fuarlarda basına oynatılan bir demoymuş zaten. Aynı demoyu halka açtılar. O yüzden planlanan zorluk bu gibi geldi bana ama şimdi ortayı bulmaya çalışacaklar tepkilerden sonra. |
| Demoyu sonunda oynama fırsatım oldu ve cidden beğendim ama phantom blade şuan da benim için daha ağır basıyor indirimde onimushaya da şans veririm özellikle boyutu çok iyi olacak gibi oyunun |
| Demodan çok keyif aldım ve eğer çıkış günü değişmez ise Eylül ayında oynayacağım oyunların başında ya da başlarında yer alacak. |
|
4 Eylül'e ertelendiği söyleniyor. https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/1ua0zty/onimusha_way_of_the_sword_shifting_its_release |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 5 Haziran 2026; 0:6:52 >
Bu mesajda bahsedilenler: @LinkX