Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3008
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: ★| OnePlus 6T |★ [ANA KONU] (155. sayfa)

B bahadirgurcan
5 ay (172 mesaj)
Android 11 geldi mi ki yahu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Derwishim9

D Derwishim9
4 ay (118 mesaj)
Bugün itibariyle Stable Android 11 indirmeye sunuldu.Bilgilerinize...




B barisx3
4 ay (2334 mesaj)
Android 11 yüklemeyin telefon acayip ısınıyor şarjı su gibi içiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V viperc
4 ay (1546 mesaj)
Oneplus 6T Mclaren almayı düşünüyorum. Telefonda dikkat etmem gereken bir şey var mı. Telefonda kontrol etmem gereken neler var.
Normal 6T den bir farkı var mıdır. Redmi Note 5 den sonra ilaç gibi gelecek düşüncesindeyim.




T thumt
4 ay (221 mesaj)
Android 11 yükledim kullanıyorum. Android 10'a göre telefon daha stabil geliyor. Şarj konusu aynı değerleri alıyorum android 10 ile. Oyun oynamıyorum yalnızca twitter, insta vs ile uğraşıyorum. Ben gayet memnunum. Bir de 3 4 yıllık cihaz hocam bataryadan da performans beklemek artık yanlış olur. Ama hala 1 günümü rahat çıkarabiliyorum. Beklenti ile ilgili bence.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thumt -- 23 Ağustos 2021; 17:29:1 >


Bu mesajda bahsedilenler: @barisx3

D dada21
2 ay (173 mesaj)
Telefon şimdi güncelleme uyarısı verdi. Android 11.1.1.1 güncellemesi diyor. 2 küsür GB şimdi indiriyorum. Yükleyen var mı hiç?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E eros68
2 ay (765 mesaj)
bana bir kaç gün önce gelmişti. bakmadan yükledim 2gb mıydı falan hiç bakmadım. bazı ikonlar tema görsel değişti güzel oldu bir sıkıntım yok. şimdi baktım oxygen versiyon 11.1.1.1 görünüyor.




D dada21
2 ay (173 mesaj)
Son güncellemeyi yükledim. Antutu testi yaptım GPU puanı 30000 puan düşmüş diğerlerinde de çok küçük düşüş var. Yükleyecek arkadaşların bilgisine. Son 4 güncellemeden önce ve sonra testler yaptım. En iyi puanı son güncellemeden öncekinde aldım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B bayjkartal
2 ay (1589 mesaj)
Bende dün güncelledim ama ondan mı bilmiyorum YouTube da 1080p60fps de donma başladı takılarak ilerliyor. 720 de sıkıntı yok. Daha önce böyle bişey yoktu.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


H hkhkhk
2 ay (133 mesaj)
Ben 2 gün önce 10 a döndüm ve huzura erdim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


E EmreeKocc
3 hafta (586 mesaj)
Herkese merhaba,
Oneplus 6t telefonumun ekranı kırıldı. İstanbul içi önerebileceğiniz bir yer var mı acaba? Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hkhkhk
3 hafta (133 mesaj)
Hsr



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @EmreeKocc
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.