Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
56
Cevap
1535
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ODTÜ makine nasıldır?
H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

muhtemelen seçiceğim bölüm arkdaşlar. bilgisayarla arasında kaldım. biliyorum farklı dallar zaten benimde ilgimi makine cekiyor ancak bilişim sektörünün hızını yakalıyabilir mi makine? biraz yavaş ilerliyor gibi. yoksa bilişim sektörüde altın cagını yasadı ve artık stabil pozüsyona mı geliyor. cünkü 1940lardan bi 50 yıl makine devrimleri oldu. sonra elektrik. son 10yıldada bilgisayar. sanırım ppiyasalar doydu gibi. ben en cok ar ge çalışmak istiyorum. sizce bu konuda makine nasıl? kendimi geliştirebiliceğim bir yer mi? teknolojiyi yakalıyabilirmiyiz makineci olarak :)



H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

up



O
10 yıl
Yüzbaşı

Kardeş tebrikler düzgün bi arkadaşa benzion, buralarda uplanan konuya çok cevap yazılmaz da söyleyem dedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ohyeci

Kardeş tebrikler düzgün bi arkadaşa benzion, buralarda uplanan konuya çok cevap yazılmaz da söyleyem dedim

evet malesef. bende sadece fikir edinmeye çalışıyorum ama bakalım şansımı deniyorum



3
10 yıl
Yüzbaşı

Git okuyan birileriyle konus , mezun birileriyle konus. Bulmasi o kadar da zor degildir herhalde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
10 yıl
Yüzbaşı

Sınıf arkadaşımın abisi odtü makine mezunu. İlk işini ford otosan da buldu ve 3500 lira maaş alıyor. İlk giriş kim kime 3500 lira verir düşün.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
3
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: VagueMan

Sınıf arkadaşımın abisi odtü makine mezunu. İlk işini ford otosan da buldu ve 3500 lira maaş alıyor. İlk giriş kim kime 3500 lira verir düşün.

Sinif arkadasin seni yemis otosanda 3500 le baslayamaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: 3nokta


quote:

Orijinalden alıntı: VagueMan

Sınıf arkadaşımın abisi odtü makine mezunu. İlk işini ford otosan da buldu ve 3500 lira maaş alıyor. İlk giriş kim kime 3500 lira verir düşün.

Sinif arkadasin seni yemis otosanda 3500 le baslayamaz.

sen bilgilendir o zaman dostum ben kesin bir şey demedim zaten arkadaşın bana ilettiği bu



P
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı

Bilgisayar yerine Makine öneririm. Odtü makine benim önerim olur.

Kanki bende makina yazdım bakalım noolcak. Hazırlıkta bişeyler çalışmak lazım mı? Programlama dilleri falan yüksek ortalama yapmayı hedefliyorum. Yav bu tanıtımdakiler acayip odtü'ye gittim bölümler birbirini kötülüyor hep





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prince Legolas -- 11 Temmuz 2014; 2:58:14 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

P
10 yıl
Binbaşı

Sen hangi alana yönelmeyi hedefliyorsun. Uçak,nükleer, otomativ vs...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @NoobDotacı
O
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı

quote:

Orijinalden alıntı: Prince Legolas

quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı

Bilgisayar yerine Makine öneririm. Odtü makine benim önerim olur.

Kanki bende makina yazdım bakalım noolcak. Hazırlıkta bişeyler çalışmak lazım mı? Programlama dilleri falan yüksek ortalama yapmayı hedefliyorum. Yav bu tanıtımdakiler acayip odtü'ye gittim bölümler birbirini kötülüyor hep

Mekanik Makineler iyi alan merak etme

Bugun transformersin son filmine gittim mesela izle onu bi makineden başka bişey yazamazsın

Robot işlerine mekatronik bakar dostum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
10 yıl
Yüzbaşı

Fazla bi bilgim yok bu konuda kusura bakmayın öğrendiğim iyi oldu :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NoobDotacı
H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

ya ben açıkçası maaş ve işten çok alanın genişliği ve teknolojik ilerlemesini ön planda tutuyorum. bilgisyarda yapay zeka çok ilgi çekici robotik diyoruz mekatronik yok makine yok elektronik ama hepsi yalan robotun özü bilgisaya programcılıgı. ama bilgisayarda ilgimi çeken bi yapay zeka gibi. onun dışındakiler ilgimi çekmiyorsa yazmak sacma olmaz mı :D makinede hepsi ilgimi çekiyor.
ama bilgisayar da çok hızlı ilerliyor ya :D
hangisi secemedim gitti




Bu mesajda bahsedilenler: @VagueMan
U
10 yıl
Teğmen

ODTÜ Makineye gidersen pişman olacağını sanmıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ufukxc

ODTÜ Makineye gidersen pişman olacağını sanmıyorum

hocam peki ee bilgisayara göre kıyaslarsak nasıldır?
yani ilgi alanı tabi ama büyüme gelişme açısından yorumlarınız bekliyorum.
bilen birileri cevaplarsa çok iyi olur



G
10 yıl
Yüzbaşı

bana bi kısaltmalı küfür yazdım diye tam da tercih dönemimde o kadar lys açıklandı falan diyen troller uyarılıyorken, uyarmadan 7 gün uzaklaştırdılar seni görmezlikten geliyorlar nası bi adminlik var burada anlayabilmiş değilim.




Bu mesajda bahsedilenler: @Huertas10
G
10 yıl
Yüzbaşı

bana bi kısaltmalı küfür yazdım diye tam da tercih dönemimde o kadar lys açıklandı falan diyen troller uyarılıyorken, uyar7 gün uzaklaştırdılar seni görmezlikten geliyorlar nası bi adminlik var burada anlayabilmiş değilim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Huertas10
H
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar makine ci bilgisayarcı veya elektronikci yok mu?
yorumlarınız benim için önemli..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl
Yüzbaşı

O kadar sıralama yapmışsın ama daha gideceğin bölüme karar veremiyorsun. Eğitim sistemimizin yetersizliği burada


Bu mesaja 1 cevap geldi.