< Resime gitmek için tıklayın > |
15 ocak gelse de denesek bakalım. |
|
Matrix geri döndü 1600 Dolar'dan bahsediliyor. Şu ortamda 1600 Dolarla ne kadar şansı var bilmiyorum < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
|
|
|
NVidia'dan yeni gelen bir açıklamada desteklenmeyen Adaptive Sync monitörlerde dahi sürücüde elle bu özelliğin açılabileceği ama çalışıp çalışmayacağı veya çalışırsa düzgün çalışıp çalışmayacağı ile ilgili hiçbir garanti verilmeyeceğinden bahsetmişler. |
ücretsiz verilen teknoloji için 200 dolar isteyen nvidia'nın.. neyse Bu teknoloji şirketleri 3 kuruşluk iş için dünya para istemeye çok alıştı. Aslında kullanıcı olarak ciddi bir protestoyu hak ediyorlar. 3-4 yıl önce bile yayılıp şu an standart olması gereken şeyleri tecrübe bile edemiyoruz. |
Aslında burada Nvidiayı tebrik etmek değil suçlamak gerekir bence de.Adamlar resmen dalga geçiyor.O kadar yıldır nasılda sizi kandırdık der gibi.Birde şimdide hepsinde değil bazılarında bu destek olacak diyorlar :D :D |
sonuç olarak freesync amd nin teknolojisi değildi. malesef insanlara fazla para ödeterek gsync aldırttı bu firmalar ama ciddi önemli bir hamle bu nvidianın yaptığı. |
Bence bu haberi yanlış anlayanlar var nvidia nın yaptığı açıklama tam olarak şu bundan sonra Adaptive Sync yi destekleyeceğiz diyor. Bu amd nın freesync ile aynı şey. Ayrıca 12 tane monitöre sertifikasyon vermişler bu öbür freesync destekli monütörlerde çalışmayacak anlamına gelmiyor. İkincisi gsync bu monutorlerde yine çalışmayacak. |
Nvida Sync ayarlarında "Uyarlamalı" diye geçen şey Adaptive değilmiydi? Fast Sync daha iyi debiyordu. GSync kullananlar olayı açsın biraz. |
Adaptive Sync monitörün yenileme hızından fps, aşağı düşmeye başladığında kekemeliği önleyebilmek için senkronizasyonu, devre dışı bırakmaya zorlar fps yenileme hızından yukarıda olduğunda da yırtılmayı önleyebilmek için V-Sync gibi davranır. FastSync ise alınan fps monitörün yenileme hızından aşağıya düşmüyorsa işe yarıyor. G-Sync, monitörün yenileme hızının altındaki değişken fps değerlerinden dolayı oluşabilecek olan kekemelik ve yırtılmaları önlemeye çalışırken aynı zamanda V-Sync'ten kaynaklanan giriş geçikmesini ortadan kaldırıyor ama çok az da olsa giriş gecikmesi ekliyor. RTSS ile fps limiti koyarken kekemeliği önlemek amacıyla 0.01 gibi bir değeri monitörün yenileme hızından çıkarıp, çıkan sonucuda fps limitleme için kullanırken V-Sync açmak yerine FastSync açılması daha güzel sonuç verebiliyor... |
Bu mesajda bahsedilenler: @guzmann06