< Resime gitmek için tıklayın > |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
DLSS tam bir hayal kırıklığı. Performans sağlıyor ama görüntüyü de aynı oranda kötüleştiriyor. |
DLSS tam bir hayal kırıklığı. Performans sağlıyor ama görüntüyü de aynı oranda kötüleştiriyor. < Resime gitmek için tıklayın > |
Ray tracing marketing faaliyetleri tam hız devam. |
DLSS tam bir hayal kırıklığı. Performans sağlıyor ama görüntüyü de aynı oranda kötüleştiriyor. < Resime gitmek için tıklayın > |
Sonuç: Farkı anlamak için mikroskop ve fazladan +1000$. |
avantajı, nvidia için daha pahalı kart demek, bizim için bi anlamı yok be zamki |
Kartı kullanamadık ki iki hafta sonunda garantiye gitti.Bu kadar teknoloji fazla geldi. |
Ray tracing marketing faaliyetleri tam hız devam. |
Avantajı; bulanık görüntüyü daha fazla paraya iteklemek. Algoritmalar falan güzel ve teknik ama gözlerimle gördüğüm berbat görüntü kalitesi. Çözünülük ölçeğini %100'den %75 indir aynı perfonmansı fps artışı olarak alıp,görüntüyü elle kendinde bulanık yaparsın. 2. Yöntem ise ayarları High olandan Low-Medium arasına çekerek yaparsın.https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Metro_Exodus/5.html Linkte verdiğim en alttaki resme Slider'ı kullanarak iyi bakın derim. 2k 93 fps olan Dlls off görüntü 4k 75fps Dlls olan görüntüden daha net ve temiz. |
< Resime gitmek için tıklayın > |
Teknolojiden buradaki arkadaşlar anlamam, sadece naçizane fikrimi soyleyeyim. Nvdia baktı amd nm boyutunu düşürdü daha fp oranı iyi.kartlar çıkardı, kendisi de ortaya yeni bir şey attı ışın izleme. Sırf kullanıcıların algısını değiştirmek istedi. Bir tarafta fp kartlar, bir tarafta ışın izleme. Elma ile armut kıyası. :) |
Fanboylar yalar. |
|
gtx 1080ti+biraz yansıma+biraz da bokeh=rtx 2080 |
|
Yahu neden bu kadar detay veriyorsunuz gereksiz uğraş. Fake 4k deyin birde Fps off bitti gitti. |
Yalnız iyi "meme(mim)" konusu olmuş hahahah. Nvidia iyi yağladı helal olsun. |
Evet bu iğrenç, demode olmuş espriyi tekrardan yapacağım. Lütfen vurmayın :* < Resime gitmek için tıklayın > |
RTX 2000 serisi Pascal modellerine kıyasla her nesilde olduğu gibi belli bir performans artışı sundu ancak Turing GPU’lu yeni çözümler şimdiye kadar her yeni nesil modelin çıkışında yapılan performans artışı tartışmalarından daha çok Ray Tracing özelliği ile gündeme geldi.
BVM Algoritması
Peki Nvidia bu işlemi nasıl bir tek GPU ile gerçekleştiriyor? Cevap çok basit: Bu denli bir seviye şu an için hedeflenmiyor. Yine de sonuçlar oldukça etkileyici, çoğunuzun şu ana kadar yayınlanan tanıtım videolarından izlediğiniz üzere.
Örneğin GPU 1080p60 seviyesinde 120 milyon piksel görüntülemek zorunda ki RTX 2080 Ti için piksel başına 80 ışın düşmekte. Artan çözünürlüklerde ise bu oran düşüyor. Bu durumda piksel başına ne kadar ışının yeterli olduğu akla gelmekte zira ekranda çizilmesi gereken başka objeler de olacak muhakkak. Bu konu halen ilginç bir ikilem olarak duruyor bizler için, kararını Ray Tracing destekli oyunlarda göreceğiz.
DLSS
Giriş seviyesi kartlarda faydalı olabilir
Ray Tracing destekli oyunlar
Battlefield V
Shadow of the Tomb Raider
Sonuç
Son olarak gelelim alınır mı alınmaz mı konusuna. Şu an için Nvidia’nın izlediği yüksek fiyat politikası Ray Tracing’i orta seviye oyuncu sistemlerinden uzakta tutuyor.Ayrıca her yeni teknolojide olduğu gibi piyasada bu avantajı yaşayabileceğiniz yapımların azlığı da bir diğer olumsuz madde. Dolayısıyla daha fazla oyunda bu tekniği görmek isteyen ve uygun fiyattan bunu elde etmek isteyen kullanıcılar için biraz zaman geçmesini beklemek daha doğru olacaktır.
Haberi Portalda Gör