Gametrailers de fizik için "paper physics" diyenler var.Videoları biraz izledim, gerçekten de fizik biraz abartı gibi.2 kuşunla kumaştan bir şeritin kopması ve naylon bir muşambanın içinden adam geçince cam gibi dağilması akla pek yatmıyor. |
Oyunun konsepti PhsyX teknolojisini kullanmaya çok uygun zaten isabet olmuş |
+1907 viodeosunu izliyenler zaten fizigin bu oyunda bi numarasi olmadigini gorecek helikopter sahnesindeki ucusan kagitlar physx ise yapmasinlar daha iyi. |
Video'da uçuşan kağıtlarmı var sadece ? Numarası olurmu olmazmı oyun çıktığında hep birlikte göreceğiz |
Arkadaşlar PhysX gibi fizik işlemlerini işlemciden alıp grafik kartına veren bir sistem çok önemli, bunu son oyunlarda görüyoruz. Özellikle GTA4 oyununda işlemcilerin fizik işlemleri için ne kadar yetersiz olduğu açıkça görüldü. Eğer GTA4'de PhysX kullanılsaydı performansın çok daha iyi olduğu aşikar. Bir sitenin belirttiğine göre 9600gt den başlayarak GTX280'e kadar oynanabilirlik oyunda çok az değişiyor. En fazla 5-6 FPS. Bunun en büyük nedeni oyunda ciddi bir işlemci darboğazı var. ( Ati leri saymıyorum, sürücü hatası var şimdilik o kısımda) Keşke Ati'de kartlarının özellik listesinde yalan yere Gelişmiş fizik hızlandırma yazmak yerine Nvidia ile oturup PhysX destekli kartlar üretse. Nvidia bu teknolojiyi sınırsız paylaşabileceğini açıkladı. |
demek istedigim physx fps disinda oyuna verebildigi birsey yok simdilik |
atiden karşı bir atak gelecektir bu kadar fps farkına karşı ! |
ati nin çok büyük hatası var adam bunu taa 6800 döneminde doom3 ile yapmaya başladı velakin dikkate almadı, şimdi de cezasını çekiyor işte anca akıllanır |
Üyeler daha sıkı çalışıyor |
Yalnız dikkat ettiniz mi; diğer görüntüleri izlemedim de; Physx aöık ve Physx kapalı karşılaştırma görüntüsünde altta "Physx efektlerini daha iyi göstermek için oyuniçi görüntü yavaşlatılmıştır" yazıyor. Üstelik görüntülerde ses de yok. Hemen aklıma şu geldi. Acaba o yavaşlamalar ciddi birer fps düşüşü mü? Bence böyle. Sadece bir fikir. Eğer doğruysa da oyunda ciddi bir optimizasyon sorunu olacak. Eğer diğer görüntülerde ses var ve bu yavaşlık gerçekten kasti yapılmışsa, yukarıdaki paragrafı unutun gitsin. |
PhsyX Ekran Kartının Performansından çalan bir teknoloji bu yüzden de ikinci bir kart mutlaka olmalı diyorum bu da para demek örnek verecek olursak 9800gtx+ kartıma ek olarak bir 9800gt fizik işlemlerini yapması için kullanabilirim oyun performansımda düşmez tam tersi artar. |
Ati ninde bu yönde somut adımlar atması gerek.İş sadece iyi kart çıkartmakla olmuyor. |
fps dışında verebildiği bişey yokta nedemek sen 300 tane kasayı bir bomba ile patlat bakalım neler fark ediyor hör örneğin cell factor |
hele şükür biri bunu fark etti boşu boşuna etrafa bir kaç nesene konulup onların gerçek dışı fiziksel hareketlerini eklemişler zaten mirrors pek tutmadı zararı herhalde pc oyuncularından çıkaracaklar |
Electronic Arts'ın FPS Aksiyon/Macera türündeki en yeni oyuncularından Mirror's Edge, Nvidia'nın PhysX teknolojisini kullanacak. EA Digital Illusions CE (D.I.C.E.) tarafından geliştirilen ve geçtiğimiz ay içerisinde PS3 ve Xbox 360 varyasyonları kullanıma sunulan oyunun PC versiyonu içinse artık son hazırlıklar yapılıyor.
Ocak ayı içerisinde PC oyun dünyasının beğenisine sunulması beklenen Mirror's Edge'de Nvidia'nın PhysX teknolojisi desteklenecek ve çeşitli efektler için GPU tabanlı hızlandırmanın avantajlarıyla daha gerçekçi bir oyun deneyimi yaşanacağı ifade ediliyor. Öte yandan Nvidia, PhysX teknolojisinin yaygınlaşabilmesi adına popüler oyun stüdyoları 2K Games ve EA ile ortak çalışma yapacağını açıkladı.
Haberimize konu olan EA'ın Mirror's Edge oyununa ek olarak 2K Games tarafından ise Gearbox tarafından geliştirilen Borderlands oyunu PhysX teknolojisine destek verecek. Nvidia tarafından yayınlanan dökümanlara göre PhysX teknolojisi sayesinde Mirror's Edge oyununda çevresel efektler, duman, sis, akıntı, duvar ve cam kırılması gibi pek çok efekt detaylı bir şekilde görüntülenebilecek.
Haberi Portalda Gör