Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
481
Tıklama
0
Öne Çıkarma
NOTHİNG PHONE 2 12-256 GB BEYAZ
Şehir : #Muğla
İlan Türü : #Satılık
Tablet Marka : #OnePlus
Kondisyon : #Kullanılmış
C
2 yıl (4406 mesaj)
Er
Konu Sahibi
19 Yıllık Üye, 83 Referans için  5/5 Puan

Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
1
1 NOTHİNG PHONE 2 12-256 GB BEYAZ
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese keyifli alışverişler dilerim.

Cihaz yurtdışı olup henüz 1 aylıktır. Çift hattı da yazılımsal kayıtlı olup güncelleme sıfırlama sorunsuz yapabilirsiniz. 12-256 GB beyaz global modeldir. Cihaz hatasız sıfır ayarındadır.

Cihazın orjinal şarj aleti Hepsiburada Nothing Phone satıcısından alınmış olup faturalı ve garantilidir.

Ayrıca Nothing Ear 2 beyaz renk Bluetooth kulaklık da yine hepsiburadadan alınmış olup Nothing Türkiye garantili ve faturalıdır. Yine bir adet şeffaf kılıf ve önlü arkalı koruyucu da yanında verilecektir.

Satış sebebi kesinlikle memnuniyetsizlik değil farklı cihazlar deneme isteğidir. Set olarak makul bir fiyata koyuyorum çok çok ufak bir pazarlık mevcuttur.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.
Fiyat : 21500 TL Miktar : 1 Sıfır Ürün : Hayır Garantisi Var : Hayır Satıldığı Şehir : Muğla Kargo Ücreti : Alıcı Öder Kargo Şirketi : Yurtiçi Kargo İlan Durum : Satışa Açık

S
2 yıl (3706 mesaj)
Er

Cihazın Türkiye resmi satışı 30000TL iken kayıtsızını 21500TL'ye satmanız biraz zor.


https://www.evofone.com/nothing-phone-2


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
2 yıl (4406 mesaj)
Er
Konu Sahibi

Keşke ilanı detaylı okusaydiniz :) Yanındaki ekstraları gördünüz mü? Onların da fiyatını buraya atmak ister misiniz? Yoksa amaç laf olsun torba dolsun mu? Cihaz satıldı bu arada yine de cevap vermiş olayım :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spintirea
S
2 yıl (3706 mesaj)
Er

Yanında verdiğiniz ekstralar olsa ne olur ki? Cihaz kayıtsız ve garantisiz. Yanında 3700TL'lik kulaklık ve 950TL'lik adaptör verseniz de ne değişiyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @chevanton
C
2 yıl (4406 mesaj)
Er
Konu Sahibi

Laf olsun diye mi konuşuyorsunuz yoksa gerçekten ciddi misiniz? Cihazın çift hattı yazılımsal kayıtlı diye belirtmisim zaten. Kaydı çok basit bu cihazların. 4500 TL lik ekstralar sizin için bir anlam ifade etmiyorsa baya zenginsiniz sanırım. Gereksiz yorumlarınızı kendinize saklayın lütfen zira komik oluyorsunuz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @spintirea
S
2 yıl (9749 mesaj)
Er

Kardeşim telefonu evo dan alıyorsan o telefon garantisiz olarak düşünülmeli. Zamanında 1 günlük cihazı kutudan sorunlu çıktığı halde iade almadılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spintirea
S
2 yıl (3706 mesaj)
Er

Hiç kimse almaz bu dediğinizi. 6 aya kadar alınan ürünler sıfır kabul edilir. THH başvurur paranızı alırsınız



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sadtneverdie
S
2 yıl (9749 mesaj)
Er

Valla müşteri kaynaklı diyip geçiyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spintirea
S
2 yıl (3706 mesaj)
Er

Garanti sıkıntı tabii ama THH ile kazanırsınız. Sadece uğraştırıyorlar işte




Bu mesajda bahsedilenler: @sadtneverdie
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.