1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz. Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
quote:Orijinalden alıntı: gren ben ötv+kdv ındırımı yaklasık yüzde 30 indirım vardı dıye sanıyorum.
Yukarıdaki ürün daha dün baktım 980 küsürdü şimdi 1313 tl
Hani ötv indirimi % 10 değilmiydi, şimdi ne olduda 350 lira
koydular üstüne..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi propet -- 1 Ekim 2009; 3:42:35 >