1. sayfa
Casual oyuncuları bi kenara koydum Benim gibi hardcore oyuncular amaçsızlığın hedefsizliğin başarının egonun ve rekabetin boşluğunu hisseden halk dilinde boş insanlardır Bunları karşılayacak bir oyun çıkmıyor artık |
İşin açıkcası uzun zamandır bende boyle ahanda bu oyun tam benlik dediğim bir oyun çıkmadı online oyun oynayalı uzun zamanlar olmuştur ama knightaki slot sistemi party sistemi guild sistemini hiç bir oyunda bulamadım işin açıkcası yeni çıkan oyunlarda çogu şeyi tek başına yapabiliyorsun bu bence mmorpgye darbe vuran bi olay |
seninde belirttigin gibi artik ozgun yapim yerini kopya ve gorsellige birakti.wow'un hala oynanir kilan sey hikayesine bagli gelisimiydi ama onlarda gozunu yasi kucuk oyunculara cevirdi.ko'ya sro'nun sonuna maruz kalmamasini umarim. |
Yeni oyunlardan bitek eden eternal biraz hoşuma gitti o bile eski oyunların tadına diğerlerinden daha yakın olmasına rağmen eskisi gibi değil Yaş ilerliyor artık incik boncuk az exp veren sıkıcı görevleri kafa kaldırmıyor WDesinG seninde dediğin gibi artık yeni çıkacak oyunlar üstünden wow etiketini atmaya çalışsın Tekrar parti grind sistemi gelsin her levelde 50 kez bitki topla npc ile konuş mob kes getir sistemi insanı çileden çıkarıyor Scarlet Legarcy i oynayın anlarsınız demek istediğimi Görevler az olmalı fazla exp vermeli zor olmasınada razıyım görev listesi dolunca benim kafam şişiyor veya dragona sistemine geçilmeli veya en iyisi grind parti sistemi Görevler sadece dungeon görevleri olsa tadından yenmez Ve size bi öneri önce oyunun end gamesini araştırın o yoksa vaktiniz boşa gidecektir |
Kasmak zor olduğu zaman bu seferde oyunda botlar filan türüyor.Dediğim gibi mmorpg göreceli bir kavramdır.Senin beğendiğin oyunu başkası beğenmeyebilir.Demekki adamlar o görevleri yapmaktan hoşlanıyorlar o yüzden oynuyorlar. Şahsen görevleri ben tek yapamassam gidip görev yapacak adam bulmaya üşenirim.Mmorpg oyunlarda lvl kasmak bana göre sadece araçtır.Asıl amaç ise karşılıklı yapılan savaştır.Oyunda partiyi zindanlarda,pvp alanında ve item için kullanmayı tercih ederim. Zaten dediğin gibi sadece görev yapıcak olsam gider offline oyunları oynarım.Burda amaç arkadaşlarla birşeyler yapabilmek.Ha önceden knight ta olduğu gibi kasma sistemi zevkliydi tabi ama dediğim gibi bana göre exp kasmak bir araç.Şimdiki oyunlarda bu neden yok çünkü insanlar sıkılıyor ve herkezin vakti ve arkadaş ortamı olmayabiliyor.Ve bu kısım sizin aksinize çoğunlukta. |
sizinde belirttiginiz hususlardan dolayi privatelerde mmofpslerde vakit geciriyorum GW2'yi bekliyorum ama onunda tarihi belli degil |
RF Türkiyenin gelmesini bekliyorum ama yönetime güvenemiyorum yapcak bişi yok |
Valla bu yeni yetme mmorpg lerde görev yapmaktan hoşlanan adama rastlamadım aşırı fazla ve monoton ödülleride çok komik ve baş ağrıtıyor yeni oyunlarda oynayan oyuncu sayısı belli hala daha eski mmorpglerde fazla kişi oynuyor Evet doğru level araçtır kasmanın sonucu level değilse kasılmaz ama bu demek değildirki kasma ıstırap haline gelsin partiyle kasılınca çok zevkli oluyor ama dediğin gibi level olmazsa kasmanın anlamı yok yani kasma ne kadar eğlenceli olursa olsun amaç level değilse sıkıcıdır gelen exp motive eden şey zaten Görevler i tasarlayan insanlar üstünde hiç çalışmamış uğraşmamış direk görev diye koymuş normal zekalar Bu görevler fazla olunca birde ödül az olunca bence çok can sıkıyor Onun dışında normal zekanın veya normal yeteneğin üstünde hiç çalışmadığı bir ürünü ne kadar cazip olur Max levele ulaşmak günde 4-5 saat oyunla normal bir oyunculukla 3.5-4 ay olmalı Level sınırı arttıkça aynı süre korunmalı levellerin exp gereksinimi düşürülerek wow da max level 2 ay bu yüzden charın değeri yok 4 ay bence ayarındadır RF hakkında bi duyum aldım kasma zorluğu sro ayarındaymış o anda soğudum |
İster inkar et ister doğrula Ben bir şey biliyorum |
1. sayfa
Seneler geçmesinden ötürü çok doğal bi gelişme mevcut özellikle grafik alanında
Ve mmorpg ye otomatik görev yerine gitme veya npc siz görev uçan binekler gibi özelliklerin artık normal karşılandığı bir döneme girdik
Non targeting sistemide yavaş yavaş normalleşmeye başlıyor
Peki kaybedilen nedir
Üstünden baya yıl geçtiki artık türk oyuncusunun oynayacağı oyunu oyuncular seçmiyor firmalar seçiyor
Knight ve silkroad gibi türk istilasına uğrayıp türkçeleştirilmek zorunda kalınan bi oyun yok artık
Yeni oyunların kaybettiği değerler
1-Wow gibi tanrı oyun olmaya çalışan (Genelde wow örnek alınır) fakat yanından yaklaşamayan büyük olacam derken büyük olamayan ve minimalize bir oyun olmaktanda çıkan kötü oyunlar
2-End game yoksulluğu Eskiden yeni bir oyun çıktığında pvp si varmı demezdik artık bir çok oyunda pvp yok
3-Horoz dövüşüne indirgenen pvp sistemleri bu sistem 100 kişiyi toplayıp 50 ye bölüm kapıştırmaktır Özgür irademizle seçeceğimiz bi taraf yoksa o tarafın inişlerini çıkışlarını birliğiniğini yaşamazsak ruh yoktur guild arkadaşını kestiğin bi pvp karşılaşması oyuna sonradan entegre edilmeye çalışılan bir sistemdir ve aslında pve oyunudur
4-Saçma kontrollere delaylı kontrollerin olduğu saçma oyunların artması
5-Wow en sürükleyici oyunlardan biridir wowda görev yaparken sıkılmazsın ama lütfen elin çin oyunuysan level başına 50 saçma görev verme grind kasalım daha iyi
6-Görev sisteminin her oyuna enjekte edilmesi bu büyük olmanın göstergesidir ama çakma büyük olmak yerine minimal olmak daha iyidir
7-Bir çok çakma büyük oyunlasrda parti ile grind yapma .. slot kapma slot için ks savaşı yapmak mücadele etmek exp e bakmayı unutmak ve o gazla level almak randımanının artması rekabet ortamının sağlanması malesef hiç bi oyunda bu değerler kalmadı
8-Kötü oyun iyi sistem - iyi oyun kötü sistem bi firma iyi oyun iyi sistem yapsa şaşırırım birde trilyonları heba ediyorlar
9-Pvp koymayan oyunlarda pve dende eser bulamıyosun bossda yapay zeka yok...
10-Pve ucunda ödül varsa yapılır ve sonu vardır Bir oyunun kalıcı olması için pvp gereklidir her ne kadar pve ciler inkar etsede
11-Çok büyük haritalar %75 ini gezmediğin büyük haritalar yani büyük oyun olmak isteyenler çok var buluşma mekanı ambiyans yeni oyunlarda berbat
MMORPG piyasası senenin getirdiği bir grafik gelişimini yaşamaktadır ama bunu gelişimden saymayız 2012 senesi başlı başına yeter bunların olması için ve bence mmorpg piyasasında
çok büyük gerileme var çok oyun çıkıyor ve herbirinde çok az oyuncu var çok oyun var ama güzel oyun yok
Artık efsanevi şarap gibi eskimeyen oyunlar yok bu gidişlede gelmeyecek
İster inkar et ister doğrula Ben bir şey biliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DirtyPunkman -- 14 Ocak 2012; 18:28:37 >