|
Mercedes-Benz'in sürüdürlebilir mobilite yolundaki faaliyetlerini geniş kapsamlı bir yaklaşım belirlemektedir. BlueEFFICENCY teknoloji paketi buna iyi bir örnek teşkil etmektedir: araç ağırlığını, aerodinamik sürtünme ve yuvarlanma direncini azaltmak ve enerji yönetimini daha verimli şekilde düzenlemek için Mercedes-Benz mühendisleri tüm gelişim alanlarındaki potansiyellerden istifade etmektedir. Sonuç şimdiden birçok Mercedes-Benz binek otomobili modeli için mevcut olan yakıt tasarrufu tedbirlerinin geniş bir paketidir ve bu paket vanlarımız için de mevcut olacaktır. Paket, markanın tipik güçlü yönlerini örnek niteliğindeki verimlilik ve çevresel uygunlukla kaynaştırmaktadır. Ayrıca, BlueEFFICENCY teknoloji paketi ilgili araç modelinin işletim profiline uyması için bireysel olarak uyarlanabilmektedir. Toplam %30 oranında yakıt tasarrufu mümkündür. BlueEFFICENCY önlemlerinden örnekler Yakıt verimli manuel transmisyon ECO çalıştırma/durdurma fonksiyonu akıllı dinamo yönetimi aerodinamik hassas ayar düşük yuvarlanma dirençli lastikler ECO direksiyon servo pompası vites değiştirme önerisi ve yakıt tüketimi ekranı yakıt verimli son dişli oranı mercedes resmi sitesinden alıntıdır. |
| Üstad iyi değerlendirmişsin ...Yani ben honda'cıyım mercedes beni asla üzmez diyorum yaş 26 alabileceğim bu 75 binlere en iyi araç şuan c180 diye düşünüyorum.Hem lpg uyumu hem motor hacmi vergisi herşeyiyle tam bana göre ...Ben BlueEFFİNCY olayını anlamadım bu eklenti ne gibi değişiklik getirmiş c180 e ? |
|
bir adet öneri yapayım: 1-http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-kaza-boya-degisen-yoktur-servis-bakimli-152500905/detay arkasında yazdığı üzere eski tip 1.6 komp motordur. yıl içinde 7-8 bin biri için yakıt değerleri fena değil tüp taktırmanıza bile gerek yok bence 10-11 lt ortalama yakıt değerleri ile binebiirsiniz. Motor gayet uzun ömürlüdür. Dezavantajı yeni motor daha ekonomik performansı daha düşüktür. 5 ileridir. |
| Limitimin biraz üstünde hocam max 75 bin çıkabilirim + önce şuanki arabamı elimden çıkarmam lazım mayıs sonuna kadar beklemem gerek :)) |
|
makyajlı c180 kullanıcısı olarak ve daha önce BMW, Audi dahil birçok marka araca binmiş biri olarak diyebileceğim şey Mercedes gerçekten farklı. Ben de almadan önce herkeste var diye çok düşündüm, Mercedes kro arabası dedim. Ama alınca herşeyi unuttum. Daha önce bu kadar memnun olduğum bir araba hatırlamıyorum. Alabilirseniz majyajlı kasa alın, alamaz iseniz makyajsız AMG ya da fascination alın. Şimdiden kazasız belasız zevkli seyirler. |
Hayırlı olsun o zaman. |
|
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2009-mercedes-benz-c-180-komp-avangarde-cam-tavan-prins-lpg-li-154933144/detay/ Bu model bu fiyat eder mi acep ? |
defalarce kez ampülü değişti o test aracının nedensiz ampül patlatıyordu |
sanki daha iyisini bulursun? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-tertemiz-ilk-elden-amg-155875030/detay istersen amg bak . gençsen, şekil olsun diyorsan amg çok daha iyidir. 2. el fiyatlarıyla aram iyi değil maalesef arkadaşım. iyi araştır. kolay gelsin. |
aynı testte aracın her testte gücünün arttığı da söyleniyordu! tek sorunu 1 TL'lik ampüller olsun :) hatırlarsanız testin başlığı "sonsuzluk makinası" idi ... :) |
| Keyif senin para senin usta ama hondayi satip ustune kredi cekip araba almak mantikli degil. Hadi araban eski olur anlarim hadi araba turunu degistirirsin onuda anlarim. Ama ingiliz atindan inip arap atina binmek gibi bisey. At ayni at. Genis veya buyuk olsa tamam. Veya cok luks bisey olsa tamam ama kullanim acisindan cokda farkli olmayan bi arac. + yakitida hondadan fazla. Nebileyim tercih senin. Hayirlisi olsun.. |
| Bu model sanki digerlerine göre biraz daha yere yakn hocam yoksa gözlerimin derecesi mi artmış :) Birde ben arabada boya falan olsun istemiyorum mümkünse sorunsuz lpg li bulmaya çalışıyorum ayrıca ... Şuan piyasayı ogrenıyım mayıs sonuna dogru inş.İnce eleyip sık dokuyanlardanım malum piyasada jackal cok :D tokat yemememiz gerek |
| Guzel bi noktaya değinmişsin hocam ama Mercedes'in de bi tarzı var .. Arabamdan memnunum aslında hıc bır sıkıntısı yok daha 19 bin km de prins tüp taktırdım 300 km de 77 lira yakıyor inanılmaz ekonomik... Ama Mercedes den inmek var Honda'dan inmek var ... Rahmetli babamın e200 ü vardı 89 model onda bile konforu hıssedıyordum kim bilir 2010 u nasıldır :)) |
Maddi durumunu bilmem hani hazirda paran varsa olur al. Ama borca girip ayni isi gorecek arabayi alma. Gel etme eyleme. Seni dusunuyorum ben Fistik gibi araban var. Degmez |
gaza az basıp ampül parası çıkartırız |
|
motor ve paket seçeneklerini arkadaşlar belirtmişler yukarıda zaten tekrar eklemeye gerek yok. c serisinin fren performansı şuan rakiplerinden iyi keza Mercedes fren konusunda her segmentteki rakiplerinin eline veriyor bu bir gerçek. esktra frenleri cok yumuşak yani ciddi anlamda yumuşak aynı şey BMW ve audide yok. direksiyon serce parmağı ile dönüyor BMW ve audi dönmüyor. motor olarak yeterli bence ne bekliyorlar ki o motor ilk çıktığı zaman oo süper diye yorumlar gelmişti 1.6 156hp smdi yok canım 1.6 170 var diyorlar sanki markalar 1.6 dan 200 beygir almayı bilmiyorlar. 90lı yıllarda vti ile honda 1.6 dan neler çıkarttı onuda hatırlamak lazım ek olarak aracın enjektörleri boschtan özel olarak sipariş ediliyor bu yüzden sessiz ve kaliteli bir motoru oluşturuyor Mercedes. şanzımanı tamamiyle Mercedes üretimi kısacası yıldıza para veriyorsunuz. lastik olarak michelin öneriyorum rakiplerine göre daha sessiz ve konforlu. kasislerden geçerken 403ler gibi sesler duyacaksınız tıss tıss tıss şaka bir yana sönümlemesi bir harika. 90km ile giderken 1300 devir çeviriyor alet. bunun dışında standart bir Mercedes aracı. uyku probleminiz olmasın o araçla dünyayı bir hamlede turlarsınız o kadar sessiz ve konforlu. motoru gayet yeterli. honda suan zaten 125hp nin hakkını veren bir aktarma kullanmıyor fakat mercedesde durum böyle değil. hondanın size 90km de verdiği güveni Mercedes 200 de verir sıkıntı yapmayın o konuda. mercedesi 1 kere yaptırırsınız tuzlu olur hondayı 2 kere yaptırırsınız. unutmayın BMW metrese benzer para yedirmeyen binemezsiniz Mercedes ise evdeki karıya benzer 1 kere alırsın 1 kere harcarsın bir ömür yeter. |
|
Kardeş memursan otur oturduğun yerde derim hep. prins marka tüplü hondanın taksıdını bitirdin mis gibi işte daha ne istiyorsun. Güvenlik desen 5 yıldız donanım desen sana yeter. Yakıtı da üzmez. Yerinde olsam para biriktiririm altın biriktiririm eve girerim. Hiç gerek yok. Doğudasın barzonun biri gelecek üstüne çıkacak aracın içine edecek bir sürü değer kaybı. Bunu da düşün. |
Ustam felaket bir örnek vermişsin harika olmuş :D Ya arkadaşlar dediğiniz doğru eve gir iyi bi yatırım yap falna tamam ama ben 26 yaşındayım gençliğimin tadını çıkaramadıktan sonra ev almışım içinde oturamamışım ne yapacağım ki ...Ev işini batıya gittikten sonra düşünüyorum birde evlenmem lazım tabi ...Şuan bu arabaya gönlüm kaymış durumda almasam içimde hep bir ukte olacak ... Tavsiyeleriniz için gerçekten teşekkür ederim.. |
Hocam tek sorunu ampul olsun yahu 300.000 km den bahsediyoruz :) |
Bu araç amg paket arkadaş kaputa yıldızı sonradan takmış yani normalde o yıldız yok,
Araca gelirsek 156hp dir kompressor diğer adıyla supercharger vardır.
Sen buradakilerde bakma performansı gayet yeterlidir özellikle aerodinamisinin çok iyi olması nedeniyle son hızı ve orta hızlarda 130 dan sonra hızlanması müdaillerine göre daha başarılıdır.
Süspansiyonları çok iyi ayarlanmıştır konforu sonuna kadar hissedersin ve buna rağmen aracın limitleri yüksektir beklediğini verir yani.
İç hacim olarak civicten fazlasını beklemezsen sorun oluşturmaz.direksiyonu gayet konforlu yüksek hızlarda güven verir.Bir BMW kadar hisli değildir tabiki ama.
Izolasyonu çok çok iyidir rüzgar sesi bu sınıftaki diğer araçlara göre daha yüksek hızlarda içeri girmeye başlar.
Fren performansı da aynı şekilde mercedes ayarında.
Yakıt tüketiminin civicten sonra üzeceğini sanmam üstüne 1 litre eklersen otomatik civicin.
Daha fazla sorun olursa sorabilirsin
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle