Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
23
Cevap
4408
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lost izlenir mi?
W
12 yıl (1986 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İlk sezonu eskiden izlemiştim. Sizce başlamalımıyım?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
12 yıl (883 mesaj)
Çavuş

1 sezon izleyip birakani ilk defa görüyorum

basla kardesim, sorman bile ayip :)



F
12 yıl (17480 mesaj)
Yarbay

A
12 yıl (11541 mesaj)
Yarbay

W
12 yıl (1986 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Anche

İzle kesinlikle.

Sonu iyi bitmedi sallamasyon bitti diyorlar. Böyle bir durum var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
12 yıl (4976 mesaj)
Yarbay

Kesinlikle izlenir hocam düşünme bile



A
12 yıl (11541 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Wroclaw.


quote:

Orijinalden alıntı: Anche

İzle kesinlikle.

Sonu iyi bitmedi sallamasyon bitti diyorlar. Böyle bir durum var mı?

Son sezon bozduğu doğrudur,finalide çok iyi değildi ama yinede keyifle izlersin. Özellikle İlk 3 sezon için bile izlenir hocam.



F
12 yıl (8721 mesaj)
Yarbay

Lost ölmeden önce izlenmesi gereken bir baş yapıt.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (4155 mesaj)
Binbaşı

İzlememen ayıp , son sezon biraz bozdu orası doğru ama zaten o sezona geldiğinde ister istemez izliyorsun.



Z
12 yıl (200 mesaj)
Teğmen

lost izlemediysen sana yaşıyorsun demem


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
12 yıl (20205 mesaj)
Yarbay

Ö
12 yıl (11527 mesaj)
Yarbay

Bitirdiğimde kendimi bir boşluk da hissetmişdim .



S
12 yıl (93 mesaj)
Onbaşı

ygsden sonra izlemeye başlayacagim dizilerden biri.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

G
12 yıl (1385 mesaj)
Yüzbaşı

2 sezon izle sonra bırak (zaten kendin bırakacaksın)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
12 yıl (44326 mesaj)
Yarbay

keşke izlememiş olsam da tekrar o heyecanı yaşasam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (14324 mesaj)
Yarbay

sadece 4 sezon izleyip bırakmıştım zamanında , tekrar devam etmem ama sen başlamalısın bence , en azından bu kadar ünlü bir diziyi izleyip hakkında fikir sahibi olursun ama başladınmı devamda ettirirsin zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (6996 mesaj)
Yarbay

Valla bence izlenmez. 1000 tane soru sordurup hiçbirine cevap vermeyen bir dizi. Dizi finalini izledikten sonra da sanki diziyi bırakmış gibi oluyorsun...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl (1362 mesaj)
Yüzbaşı

1.sezonu izleyip nasıl devam etmedi bilmiyorum ama izlenebilecek bir dizi fakat finali hiç izleme,izledikten sonra küfür edeceğin kesin.Bir dizi ancak bu kadar güzel başlayıp bu kadar berbat biter.



İ
12 yıl (2624 mesaj)
Binbaşı

İzlemelisin mutlaka ama 6. sezonu izlemene gerek yok :D



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
12 yıl (682 mesaj)
Teğmen

Lost ile The Walking Dead arasındayım ben de..Lost nasıl survivor gibi mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.