|
1 sezon izleyip birakani ilk defa görüyorum basla kardesim, sorman bile ayip :) |
Sonu iyi bitmedi sallamasyon bitti diyorlar. Böyle bir durum var mı? |
Kesinlikle izlenir hocam düşünme bile ![]() ![]() ![]() |
Son sezon bozduğu doğrudur,finalide çok iyi değildi ama yinede keyifle izlersin. Özellikle İlk 3 sezon için bile izlenir hocam. |
İzlememen ayıp , son sezon biraz bozdu orası doğru ama zaten o sezona geldiğinde ister istemez izliyorsun. |
| Bitirdiğimde kendimi bir boşluk da hissetmişdim . |
| ygsden sonra izlemeye başlayacagim dizilerden biri. |
| 2 sezon izle sonra bırak (zaten kendin bırakacaksın) |
| keşke izlememiş olsam da tekrar o heyecanı yaşasam |
| sadece 4 sezon izleyip bırakmıştım zamanında , tekrar devam etmem ama sen başlamalısın bence , en azından bu kadar ünlü bir diziyi izleyip hakkında fikir sahibi olursun ama başladınmı devamda ettirirsin zaten. |
Valla bence izlenmez. 1000 tane soru sordurup hiçbirine cevap vermeyen bir dizi. Dizi finalini izledikten sonra da sanki diziyi bırakmış gibi oluyorsun... |
| 1.sezonu izleyip nasıl devam etmedi bilmiyorum ama izlenebilecek bir dizi fakat finali hiç izleme,izledikten sonra küfür edeceğin kesin.Bir dizi ancak bu kadar güzel başlayıp bu kadar berbat biter. |
| İzlemelisin mutlaka ama 6. sezonu izlemene gerek yok :D |
Lost ile The Walking Dead arasındayım ben de..Lost nasıl survivor gibi mi? |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >