1. sayfa
| Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. |
Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. |
Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam. |
Şu an o da gelmiyor. |
Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi. |
Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer. |
Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar. |
| Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi? |
Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok. |
Geçmiş olsun diyelim o zaman |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.