Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
5502
Tıklama
0
Öne Çıkarma
LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor. Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.

Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (47 mesaj)
Onbaşı

SYSTEM.32 Yİ SİL DÜZELİR


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (4314 mesaj)
Yarbay

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (4314 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.

Geçmiş olsun diyelim o zaman



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.