Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
5500
Tıklama
0
Öne Çıkarma
LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor. Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.



P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
12 yıl (2060 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.

Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (47 mesaj)
Onbaşı

SYSTEM.32 Yİ SİL DÜZELİR


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (4314 mesaj)
Yarbay

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (26845 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (4314 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.

Geçmiş olsun diyelim o zaman



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.