Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor. Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Şu an o da gelmiyor.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Geçmiş olsun diyelim o zaman