Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
85
Cevap
6883
Tıklama
21
Öne Çıkarma
Cevap: KÜÇÜCÜK ÇOCUĞA İNSAFSIZCA VURAN AŞAĞILIK ERKEK (5. sayfa)
G
7 yıl (850 mesaj)
Yüzbaşı

Olmıycak. Önce konuşmayı öğren sonra tartışalım. Araplar bile daha iyi.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @deboern
G
7 yıl (850 mesaj)
Yüzbaşı

Araplar sende iz bırakmış anlaşılan. küçük çocuğa kan kusacak kadar düşmüşsün :)



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mastertranslatorr
G
7 yıl (850 mesaj)
Yüzbaşı

Sonrada pkk neden dağda



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @deboern
M
7 yıl (382 mesaj)
Teğmen

Bilinç sahibi bir insansan sende de iz bırakmalı bence. Bizim çocuklarımız açlıktan ölürken yiyecek ekmeği bulamazken onların piçleri sefa sürüyor aynısı yarmaları içinde geçerli. Nerede adalet ben kendi ülkemde 3. sınıf vatandaş muamelesi görüyorum. Bizm askerlerimiz suriyede can verirken bunların develeri nargile keyfi yapıyorlar. Bizler kendi ülkemizde mülteci olduk. Bu soysuz vatan hainlerine aylık verilen paraları bir görsen kafana sıkarsın. Senin gibi 'Düşük' bilinclilerde çıkmış bu keneleri savunuyor senin gibiler yüzünden bu ülke bu halde. Bir laf vardır 'Nasıl hak ediyorsan öyle yönetilirsin.' Ha bu arada senin gibi sahte bir gülücük ekleyeyim Zekası düşük kardeş:)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @LifeLine
G
7 yıl (850 mesaj)
Yüzbaşı

3. Sınıf muameleyi hak ediyorsun bu söylemlerinle ahah. Çok inançlı biri değilim ama bende ilahi adalet demeyi çok seviyorum. Sürünün böyle.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mastertranslatorr
M
7 yıl (382 mesaj)
Teğmen

Sen bile ne dediğini bilmiyorsun yazık sana vallahi. Düşman aramaya gerek yok içimizde senin gibi at kafalılar oldukça bu ülke daha kötü günleride görür.




Bu mesajda bahsedilenler: @LifeLine
Z
7 yıl (3529 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Irkçı arkadaşlara sormak isterim bir Ermeni bir Yahudi bu tokatı yeseydi aynı ırkçılığı yapabilirmiydiniz. Ayıp ya çocuklara yetişkin hele ki 2.5 porsiyon adamın tokat atmasını savunmak neyin nesi benim yeğenimi okulda dövmüşler annesi gideceğim vs dedi kesinlikle gideceksen öğretmene söyle veliaiyle konuşsun çocukların kavgası na büyükler karışınca olay büyüyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
7 yıl (47905 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: RagosSyn

Elin suriyelisini ne savundunuz
Türk çocugun kaşını patlatmış bu arap kırmaları
Defolsunlar artık bu ülkeden
hastasın sen.



T
7 yıl (47905 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mastertranslatorr

Adamın vurduğu çocuk suriyeli eline sağlık benim için birdaha vursun. Bu suriyeli küçük piçler az yanar döner değiller kim bilir ne yaptı....
forumda ne çok hasta potansiyel suçlu varmış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl (382 mesaj)
Teğmen

Sizin gibi suri seviciler bu ülkeyi bu hale getirdi. Büyük küçük demeden siktir etmemiz gerkiyor bu iş böyle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Treth
T
7 yıl (47905 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mastertranslatorr

Sizin gibi suri seviciler bu ülkeyi bu hale getirdi. Büyük küçük demeden siktir etmemiz gerkiyor bu iş böyle.
Evinden dışarı çıkmayan 8 yaş beyanı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl (382 mesaj)
Teğmen

Siz gülün gülün daha çok güleceksiniz ağlanacak halinize...




Bu mesajda bahsedilenler: @Treth
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.