| Araplar sende iz bırakmış anlaşılan. küçük çocuğa kan kusacak kadar düşmüşsün :) |
| Sonrada pkk neden dağda |
| Bilinç sahibi bir insansan sende de iz bırakmalı bence. Bizim çocuklarımız açlıktan ölürken yiyecek ekmeği bulamazken onların piçleri sefa sürüyor aynısı yarmaları içinde geçerli. Nerede adalet ben kendi ülkemde 3. sınıf vatandaş muamelesi görüyorum. Bizm askerlerimiz suriyede can verirken bunların develeri nargile keyfi yapıyorlar. Bizler kendi ülkemizde mülteci olduk. Bu soysuz vatan hainlerine aylık verilen paraları bir görsen kafana sıkarsın. Senin gibi 'Düşük' bilinclilerde çıkmış bu keneleri savunuyor senin gibiler yüzünden bu ülke bu halde. Bir laf vardır 'Nasıl hak ediyorsan öyle yönetilirsin.' Ha bu arada senin gibi sahte bir gülücük ekleyeyim Zekası düşük kardeş:) |
| 3. Sınıf muameleyi hak ediyorsun bu söylemlerinle ahah. Çok inançlı biri değilim ama bende ilahi adalet demeyi çok seviyorum. Sürünün böyle. |
| Sen bile ne dediğini bilmiyorsun yazık sana vallahi. Düşman aramaya gerek yok içimizde senin gibi at kafalılar oldukça bu ülke daha kötü günleride görür. |
| Irkçı arkadaşlara sormak isterim bir Ermeni bir Yahudi bu tokatı yeseydi aynı ırkçılığı yapabilirmiydiniz. Ayıp ya çocuklara yetişkin hele ki 2.5 porsiyon adamın tokat atmasını savunmak neyin nesi benim yeğenimi okulda dövmüşler annesi gideceğim vs dedi kesinlikle gideceksen öğretmene söyle veliaiyle konuşsun çocukların kavgası na büyükler karışınca olay büyüyor |
|
|
| Sizin gibi suri seviciler bu ülkeyi bu hale getirdi. Büyük küçük demeden siktir etmemiz gerkiyor bu iş böyle. |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @deboern