Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir
4094
Cevap
397120
Tıklama
17
Öne Çıkarma
Klima Fırsatları Burada Toplansın !
B
15 yıl (1421 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Daha önce açtığım başlık Satürn'ün hafta sonu yayınlanan insert konusu verilerek kitlenmiş ama amaç burada klima fırsatlarının toplanması.
Ben satürn de gördüğüm için şimdilik bunu yazdım,başka arkadaşların da gördüğü bildiği "Klima" fırsatı olursa burada toplansın

Satürn'ün hafta sonu insertinde gözüme çarptı,ilk paylaşımı ben yapıyım dedim.
F/P olarak değerlendirebilirmiyiz kararsız kaldım.

http://www.saturn.com.tr/

alTUS 12000 BTU A SINIFI KLİMA
599TL

< Resime gitmek için tıklayın >



10 gün önce dolar 7.30 ken baymak 12 btu inverter klima 3.049 TL'ydi. Fiyat düşer kampanya falan bekleyeyim dedim. Bu arada dolar da şuan 6.89 TL'ye düştü ama Baymak 1...
Yoruma Git
Yorumun Devamı salih_47 - 6 yıl +9
sıcaklar arttıkça klima fiyatları 15 gün içinde % 10- 15 arttı . maşallah esnafımız allah ne verdiyse geçiriyor.
Yoruma Git
acemix - 2 yıl +8
daha 45-50 gün önce 14-15 bin liraya satılan klimalar 25-26 bin lira, fırıldak bayram günü satılır hesabı...
50 günde dolar mı arttı, asgari ücrete mi zam geldi, devrim ihtilal mi oldu? yazık bu memleketimin insanına
Yoruma Git
Yorumun Devamı ruzgarsbf - 2 yıl +8
R
15 yıl (1023 mesaj)
Yüzbaşı

Geçen hafta Toshiba 18SKV İnverter klima yı nakit 2300 e aldım.
Gayet güzel bi makina.Mersin sıcaklarında iş görüyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
15 yıl (360 mesaj)
Teğmen

Arkadaşlar, bende uzun süre klima baktım,inceledim...

Beko nun 700btu, 468 tl lik 5465 d modelini aldım 10 gündür kullanıyorum..sessiz ve sorunsuz şimdilik ve çok iyi soğutuyor(15m'2 odam)....

tavsiye ederim...


Bu mesaja 3 cevap geldi.
F
15 yıl (2075 mesaj)
Yüzbaşı

ALTUS ALK 5120 12500 BTU İÇ ÜNİTE


bu model ile arasındaki fark nedir hangisi daha iyidir.




SPLİT KLİMA
12500 BTU SOĞUTMA
13800 BTU ISITMA
ÖZEL DİJİTAL GÖSTERGE
JET COOL ÖZELLİĞİ
OTOMATİK SICAKLIK KONTROLÜ
YIKANABİLİR FİLİTRE
7 SAAT PROGLANMA ÖZELLİĞİ


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl (63 mesaj)
Onbaşı

Inverter klima arayan arkadasa Inverter sistemini bulan toshiba Toshiba RAS16 SKVR onerebilirim. Ben mayıs ayında taktirdim fiyatı pahalı ama elektrik faturasi ve btu degerleri cok iyi oldugu icin dusundum. Bu normal baxi,galanz gibi klimalarada baktım bir kere guzel birsey istedim aklimda beko vardi ve vestel vardi cok yaygın olanlar onlar ama sikayet var.com da kotu yorumlari gordum su an toshibadan memnunum.


http://www.domino.com.tr/productdetails.php?ID=2981


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (643 mesaj)
Yüzbaşı

arkadaşlar, ras 13 skv ve ras 13 skvr arasında kaldım, sizce hangisini almalıyım ?? enerji tasarrufunu dikkate alarak, yaklaşık 30 metrekare için..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl (4296 mesaj)
Binbaşı

Mitsubishi MSZ-GE 18.000 inverter var yaklasik 1 senedir.
Hem sessizlik acisindan, hem calisma performansi (daha genis ve uzun mesafe verme), elektrik acisindan oneririm.
Su an fiyat olarak bilgim yok, ancak gecen sene 2400TL civarindaydi.

http://www.klimaplus.com.tr/Urunler/Ev-Ofis-Klimalari/Split-Klimalar/MSZ-GE-Deluxe-Power-Inverter-Duvar-Tipi-Split-Klim.aspx


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (6886 mesaj)
Binbaşı

bir fırsat ben sunayım o zaman forumdan gelen arkadaşlara 100 tl direkt indirim ve 25 tl ye kadar bilgisayar malzemesi hediye çeki.
Hitachi, Panasonic İzmir Yetkili satıcı ve servisiyiz. 0 232 465 26 65. Şu an mobilim. Notebooka geçtiğimde fiyatları atayım. 0 532 285 6923



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (566 mesaj)
Yüzbaşı

12.000 BTU ve 600 TL gayet iyi fiyat ihtiyacım olsa direk alırdım.
quote:

Orijinalden alıntı: barmer

Daha önce açtığım başlık Satürn'ün hafta sonu yayınlanan insert konusu verilerek kitlenmiş ama amaç burada klima fırsatlarının toplanması.
Ben satürn de gördüğüm için şimdilik bunu yazdım,başka arkadaşların da gördüğü bildiği "Klima" fırsatı olursa burada toplansın

Satürn'ün hafta sonu insertinde gözüme çarptı,ilk paylaşımı ben yapıyım dedim.
F/P olarak değerlendirebilirmiyiz kararsız kaldım.

http://www.saturn.com.tr/

alTUS 12000 BTU A SINIFI KLİMA
599TL

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 3 cevap geldi.
O
15 yıl (1551 mesaj)
Yüzbaşı

K
15 yıl (178 mesaj)
Teğmen

arkadaşlar 18.000 btu york R410A gazlı A enerji kurulum dahil nakit 989 tl ilgilenenler iletisime gecsin! son 20 adet
0 232 261 33 77


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
15 yıl (3639 mesaj)
Binbaşı

Baymak Elite 12.000 Btu/h Duvar Tipi Split Klima HB'de Maximum ile ödeme yaparsanız 899 TL / 12 taksit + 150 TL puan ( karpuz kampanyası ve %10 maximum kampanyası) ile 749 TL ye geliyor. 28 Haziran'a kadar...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
15 yıl (1775 mesaj)
Yüzbaşı

Faydalı bir başlık, mesajım bulunsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (355 mesaj)
Çavuş

S
15 yıl (1515 mesaj)
Yüzbaşı

P
15 yıl (4468 mesaj)
Binbaşı

takip



M
15 yıl (6852 mesaj)
Yarbay

mobil taşınabilir klimalar hakkında bilgisi olan var mı
koçtaşta 9000 btu olanlar 599 tl satılıyordu ama çalışma prensibini bilmediğim için almadım

http://www.koctas.com.tr/U/Blyss-E-WAP-357ECH-V-Mobil-Klima-12000-BTU/-/60563?R=319


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (142 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: MetuEs

mobil taşınabilir klimalar hakkında bilgisi olan var mı
koçtaşta 9000 btu olanlar 599 tl satılıyordu ama çalışma prensibini bilmediğim için almadım

http://www.koctas.com.tr/U/Blyss-E-WAP-357ECH-V-Mobil-Klima-12000-BTU/-/60563?R=319


Aman uzak durun derim çok gürültülü çalıştığını duymuştum. Alanlar çok pişman



M
15 yıl (6252 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: prof955

Arkadaşlar, bende uzun süre klima baktım,inceledim...

Beko nun 700btu, 468 tl lik 5465 d modelini aldım 10 gündür kullanıyorum..sessiz ve sorunsuz şimdilik ve çok iyi soğutuyor(15m'2 odam)....

tavsiye ederim...


gece de sessizmi?? bende de var 7000 lik arcelik ve gece sesi çok rahatsız ediyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
N
15 yıl (31507 mesaj)
Moderatör

A sınıfı 7000 ve 9000 BTU klima'nın genelde saatlik elektrik sarfiyatı ne kadardır ? (Watt cinsinden)

Geçen sene Ağustos ayında sanırım Arçelikte sitesinden baktığım kadarıyla 299 TL'ye vardı(7000 BTU). Bu sene en az 400 TL'den başlıyor
Migros, CarrefourSA, Kipa gibi yerlerde kampanya varsa daha iyi olur benim için. İnternetten almayı düşünmüyorum zaten.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 5 Temmuz 2011; 23:01:07 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.