Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
29
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: Kilo alamıyorum yardım ! (2. sayfa)

C captain_turkiye
2 hafta (3792 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: anafor41

Sabah 2 3 dilim ekmek. Akşam çorba vs. Ama çok abur cubur yiyorum.
Sadece çorba ile geçiştiriyorsan az, muhtemelen az yeyip doyuyorsundur ama abur cubur da epey kalori. Tabi harcadığın enerji de önemli. Gün içinde aktifsen veya spor falan yapıyorsan daha da yemen gerekli.




T TherafluForte
2 hafta (390 mesaj)
Doymak doymamaktan daha güzel bir şey eğer kıyaslarsak. 181 125 kilo.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-95131A147
2 hafta (17 mesaj)
Kola içeceksin hatta bulduğun tüm gazlı içecekleri içeceksin 1 ay sonunda dolaptaki her şeyi yiyebileceğin kadar geniş mide olacak




_____________________________

Eski kullanıcı adı: dr.112



Bu mesajda bahsedilenler: @anafor41

B Başbilen
2 hafta (11 mesaj)
1.Terlemiyeceksin
2.bol yeme işe yaramaz
3.lapa ye
4.uyuma
5.mümkün olduğunca kıçını yayarak otur
6.veya spor yap
Bunları yaparsan 1 yıkda 20 kilo alırsın yani ben yıla 60la başladım 78 oldum 180 e 78 fazlamı bu arada





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T Trinty Casanova
2 hafta (19 mesaj)
Kesinlikle doktora git.180 boya 48 kilo erkeksen de kadınsan da çok az.Burdaki yok işte 58494939 dilim pizza ye,5849 litre kola iç gibi amatör tavsiyelere uyma herkesin vücudu,metabolizması farklıdır.Ben lise başında 39 kiloydum.Üniye geçtim şuan 70 kiloyum boyum 178.Ve tavsiyem sakın yatmadan önce yemek yeme reflü olma riskin çok yüksek.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A anafor41 Konu Sahibi
2 hafta (71 mesaj)
Zaten bir büyük pizzayı rahat kendim yerim. Kola cips abur cubur her gün yiyorum. Hiç gram faydası yok. Bütün gün evdeyim. Başkası olsa şimdiye obezite olmuştu. Nereye gidiyor yediklerim anlamıyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T TRajikomik
2 hafta (818 mesaj)
1,88 e 72 kg yimzayıfım diye dr. ye gitmiştim (sende git) sağlıklısın sana hiçbirşey öneremeyiz dediler, bende diyetisyene falan yönlendirin demiştm,onuda kabul etmeyince en son spor yap alırsın dediler ve fitness le biraz kg almıştım sanırım 5 kg kadar ben ayrıca hacamat yaptırıyorum metobolizmayı hızlandırdığı için, hacamattan sonra yemeğe agırlık verirsen kg alırsın eğer zayıflamak istersen yemeği hafifletirsin verirsin. hem hacamat başka şeylerede faydası olur.bence çok yemek yeme sağlıksızyersende göbek kısmına eski insanların yaptıkları gibi kuşak dola birkaç kat, midenin sindirimine yardımcı olursun bu kuşağın başka birçok şeyede faydası var yine.1-mideyi sıcak tutar kışın üşütmez2-hemen her hastalık sindirim sistemi ile alakalı olduğundan sindirim sisteminede faydası olduğundan kullanabilirsin.3-fıtığa engel olur4-ağırlık kaldırmanda faydalı olurbunlar bende faydalı olan şeyler başkasında olur mu bence olur. :D ama siz yinede kendiniz bilirsiniz.




H Holy Templar
2 hafta (5763 mesaj)
kilo almaktan kolay ne var læ. sadece sabah akşam yiyeceksin, neyi seviyorsa onu yap - yaptır ve hüplet. yok fazla para harcamadan kilo almak istiyorsan ekmeğe - makarnaya yani hamur işlerine yüklenecen yüklenecen.




J jürklopp
2 hafta (11 mesaj)
190 boyum var 11.sınıfta 65-70 olduğumu hatırlıyorum12.sınıfta 70 gibiydim mezuna kalmıştım y75-80 arasıydım şu an 80im 5kg almam gerek halasana tavsiyem ise fındık çerez gibi şeyler al 3 öğün yemeye çalış artık kusacak gibi hissedene kadar ye yapacak bir şey yok sonra film falan izlerken fındık fıstık at ağzına yemekten önce sakın su içme çorba + sallıyorum tavuklu pilav varsa ilk tavuklu pilavı ye sonra çorbayı ye su ile doldurma mideyi gazlı içecek içme sakın yemek esnasında spora gidebilirsin spordan önce bir öğün yersin sporda kendini yorarsın üstüne proteinli gıda alırsın doktora gitmeni öneririm bu arada kansızlık da olma ihtimali çok yüksek sendeiştah açıcı ilaç falan verebilir belki hem vermezse de araştır bakalım uygun mu sana eczanelere falan sor




S Shelby_34
2 hafta (137 mesaj)
Spor salonuna gidip düzenli uygulayacağın beslenme programı hazırlamalısın. Ara öğünlerde muz, yulaf ezmesi vb. besinler tüketirsen kilo alabilirsin.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: mert_ustaoglu



M Marshall-Bruce
2 hafta (43 mesaj)
Özürlü müsün be insan bu nasıl bir cümle kurmaktır, bu nasıl yazı yazmaktır? Mağarada mı yaşıyorsun aç bi kitap oku bari. Ayrıca "külo" ne?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.