Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
928
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İtü’de okuyan varsa gelebilir mi sorularım var
H
3 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar kampüs için ulaşım nasıl sağlanıyor? Girişte bir sürü bisiklet var bunlar kiralık mı fiyatları ne nereye bırakıyoruz biraz açıklar mısınız



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

M
3 yıl
Yarbay

okulun içinde gezen ring(otobüs) ulaşımı onla sagliyosun. veya elektrikli scooterlar var uygulamasına para atıp onları surebilirsin. bisikletler yeni mi geldi onu hatırlayamadım bisiklet kiralama yoktu sanki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
3 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Hocam ringler ne sıklıkla geçiyor acaba çok dolu oluyor mu



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mithrandir.
M
3 yıl
Yarbay

15 dakikada bir geçiyor ve bayağı kalabalık oluyor maalesef. sabahları hiç durmadan sürekli(7.30-8.30 arası falan yani) çalışıyorlar ama onun dışında 15 dk bir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithrandir. -- 18 Ağustos 2021; 11:14:51 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hepüşüyenadam
H
3 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Anladım hocam yani gezmeye gittiğimde yoruldum açıkçası her yer birbirine uzak gibi insanlar ulaşımı nasıl hallediyor düşünmeden edemedim



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mithrandir.
M
3 yıl
Yarbay

hocam zaten normal vakitte çok gezmelik bir şey yok bence. takildigin yer Med olur genelde, derslerini de fakültede alırsın 3. bir yere gidilmiyor yani pek. havuz dersleri farklı, birbirinden alakasız binalarda olabiliyor o biraz sıkıntı olabilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithrandir. -- 18 Ağustos 2021; 12:5:7 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hepüşüyenadam
M
3 yıl
Binbaşı

Genelde insanlar yürümeyi tercih ediyor. Ring kampüs içi ulaşım için değil ancak yurtlardan metroya gitmek için kullanışlı oluyor.



A
3 yıl
Teğmen

hocam kendi bisikletiyle dolaşan insanlar var mı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mithrandir.
M
3 yıl
Yarbay

var hocam kaykay da var paten de var her tipten insan var yani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @air raid siren
M
3 yıl
Yüzbaşı

Yauv bisikletler uzun zamandır var. Özellikle bizero. Ama kötüye kullanan da çok oldu, elektrikli bisiklet bile çok uygun fiyata kiralanıyordu. Fakat şu anki durumda bisiklet için nasıl bir durum var, bilemedim. Bunun dışında bahsedilen scooter firması da PALM'dır onu belirtmiş olayım. Ring konusunda farklılıklar olacağı hizmetin artırılacağı vaat ediliyordu, hep beraber göreceğiz



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.