H

Çavuş
20 Kasım 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
237 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
H
6 gün
Mat103 sorusu
Şu iki sorunun temiz çözümünü atar mısınız arkadaşlar

< Resime gitmek için tıklayın >
H
3 ay
Aynen online
1 ay sonra okullar online olsun diyeceklerin eşgal
H
3 ay
4 yıl tel takacağım
Arkadaşlar üniye yeni geçiyorum ve tel takmaya başlayacağım. Sizce bu kötü imaj mı ? Staj görüşmelerinde falan konuşmamdan elenebilir miyim
H
3 ay
İtü ehb gelir mi?
2019- 3470
2020- 3785

Ben 2749 Sizce gelir mi? Bu sene itüyü çok övdüler o yüzden gelmez diye endişeleniyorum gelmezse altında odtü ee var ve hiç gitmek istemiyorum yanlışlıkla yazdım
H
4 ay
Açıkta kalır mıyım
Sil
H
4 ay
Doğru mu yaptım
Bu ekran sizde de böyle boş mu

< Resime gitmek için tıklayın >
H
4 ay
İtü’de okuyan varsa gelebilir mi sorularım var
Arkadaşlar kampüs için ulaşım nasıl sağlanıyor? Girişte bir sürü bisiklet var bunlar kiralık mı fiyatları ne nereye bırakıyoruz biraz açıklar mısınız
H
4 ay
BİRAZ İTÜ FOTOĞRAFLARI
H
4 ay
Abi boun çimler falan
Dün gittim gördüm harbi abartıldığı kadar varmış okul,şato gibi mübarek. Artık sonuna kadar abi bounn yaa’cıyım
H
4 ay
Mühendislik için laptop önerisi
Arkadaşlar son birkaç senedir neredeyse hiç PC’yle ilgilenmediğim için bilgim pek yok
Yazılım veya elektronik alanında okuyacağım max 7-8kya pc önerir misiniz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.