Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
69
Cevap
28923
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: IMAX mi, Real D 3D mi yoksa Xpand 3D mi? Nokta Koyuldu :) (4. sayfa)

M
mehmetoguzderin
6 yıl (3296 mesaj)
Arkadaşlar senelerce 3D izledim, kırmızı yeşilden nVidia'nın 3D Visionuna kadar, bu teknolojinin son aşaması Oculus Rift, ondan öncesi IMAX'tir. Marmara Park'a gidin keyfini çıkarın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
ogameci
6 yıl (17564 mesaj)
imax'i denicem bende.

3d ile imax arasında ki farkı nasıl tarfir edebiliriz dostum ?

benzetme yaparak.


// maymunlar cehennemini izledim 3d genel olarak memnun kalmadım, 2D havada karada daha iyi bana göre.




C
chirlise
6 yıl (69 mesaj)
sinema salonunda bir 3 boyutlu filmin xpand mı real 3d olduğunu nasıl anlarız peki ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cCc_Reis_cCc
6 yıl (571 mesaj)
imax istanbulda 3 avm'de var bunlardan hangisi en iyi
istinye park
marmara park
akasya avm





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
BLacKeLDiaBLo
6 yıl (2199 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: chirlise

sinema salonunda bir 3 boyutlu filmin xpand mı real 3d olduğunu nasıl anlarız peki ?

Normalde ne tür olduğu yazar! Ama dikkatinizden kaçsa bile gözlüklerden ve goruntuden anlarsiniz:

Xpand 3D'nin gözlüğü şarjlı/pilli ve ağırdır.
Real D 3D' nin gözlüğü ise bildiğin plastik basit bir gözlüktür.

Xpand 3D' de görüntü Real D 3D' ye göre daha karanlıktır.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
MaitreSkiLL
5 yıl (2042 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode

Arkadaşlar senelerce 3D izledim, kırmızı yeşilden nVidia'nın 3D Visionuna kadar, bu teknolojinin son aşaması Oculus Rift, ondan öncesi IMAX'tir. Marmara Park'a gidin keyfini çıkarın.

hocam arkadaşla imax'e gideceğizde ilk deneyimimiz olacak. koltuk olaran nasıl bir yere oturmamızı önerirsin ? perde büyük felan diyorlar ben kafamda canlandırdım gerilere oturmak iyi gibi geldi ama yukardaki yorumlarda altyazılar görünmüyor felan diyorlar önleremi otursak :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mehmetoguzderin
5 yıl (3296 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MaitreSkiLL

quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode

Arkadaşlar senelerce 3D izledim, kırmızı yeşilden nVidia'nın 3D Visionuna kadar, bu teknolojinin son aşaması Oculus Rift, ondan öncesi IMAX'tir. Marmara Park'a gidin keyfini çıkarın.

hocam arkadaşla imax'e gideceğizde ilk deneyimimiz olacak. koltuk olaran nasıl bir yere oturmamızı önerirsin ? perde büyük felan diyorlar ben kafamda canlandırdım gerilere oturmak iyi gibi geldi ama yukardaki yorumlarda altyazılar görünmüyor felan diyorlar önleremi otursak :D

Nereye otursanız benzer bir deneyimi alacağınız bir sistem olmasına rağmen sütun olarak tam orta satır olarak ortanın biraz üstü bir yerde seçerseniz çok deli oluyor Ama aynı zamanda oralar hep dolu oluyor, önceden bilet ayırtmanız gerekebilir.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MaitreSkiLL
5 yıl (2042 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode


quote:

Orijinalden alıntı: MaitreSkiLL

quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode

Arkadaşlar senelerce 3D izledim, kırmızı yeşilden nVidia'nın 3D Visionuna kadar, bu teknolojinin son aşaması Oculus Rift, ondan öncesi IMAX'tir. Marmara Park'a gidin keyfini çıkarın.

hocam arkadaşla imax'e gideceğizde ilk deneyimimiz olacak. koltuk olaran nasıl bir yere oturmamızı önerirsin ? perde büyük felan diyorlar ben kafamda canlandırdım gerilere oturmak iyi gibi geldi ama yukardaki yorumlarda altyazılar görünmüyor felan diyorlar önleremi otursak :D

Nereye otursanız benzer bir deneyimi alacağınız bir sistem olmasına rağmen sütun olarak tam orta satır olarak ortanın biraz üstü bir yerde seçerseniz çok deli oluyor Ama aynı zamanda oralar hep dolu oluyor, önceden bilet ayırtmanız gerekebilir.

Teşekkürler havalar soğuk dolu olmaz inş 😄





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mehmetoguzderin
5 yıl (3296 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MaitreSkiLL


quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode


quote:

Orijinalden alıntı: MaitreSkiLL

quote:

Orijinalden alıntı: MedalOfMode

Arkadaşlar senelerce 3D izledim, kırmızı yeşilden nVidia'nın 3D Visionuna kadar, bu teknolojinin son aşaması Oculus Rift, ondan öncesi IMAX'tir. Marmara Park'a gidin keyfini çıkarın.

hocam arkadaşla imax'e gideceğizde ilk deneyimimiz olacak. koltuk olaran nasıl bir yere oturmamızı önerirsin ? perde büyük felan diyorlar ben kafamda canlandırdım gerilere oturmak iyi gibi geldi ama yukardaki yorumlarda altyazılar görünmüyor felan diyorlar önleremi otursak :D

Nereye otursanız benzer bir deneyimi alacağınız bir sistem olmasına rağmen sütun olarak tam orta satır olarak ortanın biraz üstü bir yerde seçerseniz çok deli oluyor Ama aynı zamanda oralar hep dolu oluyor, önceden bilet ayırtmanız gerekebilir.

Teşekkürler havalar soğuk dolu olmaz inş 😄

Şansa kalmış artık





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


T
The Silent Man
4 yıl (211 mesaj)
4dx geldi bi de





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.