| Bu konuya şu cihazı alıp gelecek olan olacak diye bekleyemeyin 🤣 8000 9000 batarya ve hızlı adaptörle 50bine gelse ancak şansı vardı. Bu paralara kafayı yersin ama genel olarak ülke ... |
| Bu konuya şu cihazı alıp gelecek olan olacak diye bekleyemeyin 🤣 8000 9000 batarya ve hızlı adaptörle 50bine gelse ancak şansı vardı. Bu paralara kafayı yersin ama genel olarak ülke ve vatandaş b.k. yedi buda fragmanı araba olsun ev olsun fiyatlar uçak vergiler uçuk ama maaşlar yerde batsın böyle sistem! Cidden tadı kaçtı dünyanın |
| Dostum sana anlayacağın dilde anlatayım. Honor Snapdragon 7 Gen 4 (4 nm) işlemcisinden alıyor. Grafik tarafında ise Adreno 722 mevcut. Snapdragon optimizasyonu ve grafik gücü, oyunlarda ve a... |
|
Dostum sana anlayacağın dilde anlatayım. Honor Snapdragon 7 Gen 4 (4 nm) işlemcisinden alıyor. Grafik tarafında ise Adreno 722 mevcut. Snapdragon optimizasyonu ve grafik gücü, oyunlarda ve ağır yük altında biraz daha kararlı bir performans sunuyor. AnTutu puanları genel olarak birbirine yakın olsa da saf oyun performansında Snapdragon her zaman öndedir. Bunu bir öğrenin artık. Ekrana gelelim, 6.57 inç boyutunda, 1264x2728 (1.5K) çözünürlüğe sahip son derece keskin bir AMOLED ekran barındırıyor. 120 Hz yenileme hızı ve göz sağlığı için endüstri lideri 3840Hz PWM Flicker-free teknolojisi var. Ayrıca 8000 nite varan (peak) ekstrem parlaklık seviyelerine çıkabiliyor. Güneşte telefona sanki kapalı odada bakıyor imişşin gibi hissedip her işini yapıyorsun. Kameraya gelelim, Arkada devasa bir amiral gemisi sensörü olan 200 MP (OIS destekli) ana kamera ve 12 MP ultra geniş açı yer alıyor. Ön tarafta ise 50 MP portre selfie kamerası mevcut ve ön kamerasıyla da 4K video çekebiliyor. Batarya sırada, Sektör standardının çok üzerinde, muazzam bir 6400 mAh SILIKON-KARBON batarya ile geliyor. Üstelik 80W çok hızlı şarj desteğine sahip. Ayrıca 27W ters kablolu şarjla başka cihazları da şarj edebiliyor. Yazılımda samsung bir adım önde sadece ama onda da MagicOS 10 ile açılıyor. Honor da bu modelinde 6 büyük Android güncellemesi sözü vererek yazılım desteğini ciddi şekilde artırdı. Akıcı ve iOS benzeri bir arayüzü var. Bak kullan yağ gibi aktığını gör. IP sertifikaya gelince, Honor sadece IP68 ile yetinmiyor, yanına dayanıklılığın zirvesi olan IP69K sertifikasını da ekliyor. Bu özellik genellikle zorlu arazi koşulları için üretilen "zırhlı" telefonlarda bulunurken, Honor bu modelde standart bir gövdeye bu korumayı entegre etmeyi başardığını ispat etmiş durumda. IP69K ne anlama geliyor. Hadi onuda sen araştır. 😉 Telefonun hem ön ekranı hem de arka kapağı yanlara doğru kavisli bir yapıya sahip. Bu kavis, telefonun yan çerçevelerini neredeyse yok denecek kadar inceltiyor. Telefona yandan baktığınızda inanılmaz ince ve zarif duruyor. Elde Tutuş hissiyatı ise kavisli hatlar sayesinde telefon elinize çok daha ergonomik oturuyor ve olduğundan daha ince hissettiriyor. Sağdan soldan okuduğun yorumları gelip burada pazarlamaya kalkman uzaktan çok tebessüm ettiriyor. Alıp kullan önce, sonra gel yaz buraya bu tavır ile. A57 ile mutluluklar. |
| bu fiyata alınmaz işlemcisi kötü vs vs gibi cihazı kötülemek için bu konuya gelen arkadaşlar burada kimse sizden tavsiye istemedi ki kendi kendinize tavsiye verme girişiminde ... |
| bu fiyata alınmaz işlemcisi kötü vs vs gibi cihazı kötülemek için bu konuya gelen arkadaşlar burada kimse sizden tavsiye istemedi ki kendi kendinize tavsiye verme girişiminde bulunuyorsunuz. konu başlığından da anlayacağınız üzere bu konu hali hazırda bile isteye honor 600 almış kullanıcılar için açılmış. hani biliyorsunuzdur da ben yine de hatırlatayım. siz gidin tavsiye isteyenlere güzel güzel tavsiyenizi verin burada kendinizi yormayın boşa. |
| Bu konuya şu cihazı alıp gelecek olan olacak diye bekleyemeyin 🤣 8000 9000 batarya ve hızlı adaptörle 50bine gelse ancak şansı vardı. Bu paralara kafayı yersin ama genel olarak ülke ve vatandaş b.k. yedi buda fragmanı araba olsun ev olsun fiyatlar uçak vergiler uçuk ama maaşlar yerde batsın böyle sistem! Cidden tadı kaçtı dünyanın |
|
Batarya Çin sürümüne göre farklı oluyor normalde de ama Honor Magic 7 Pro, Honor Magic 8 Pro ve Honor 400 serisinde batarya Avrupa sürümüne göre daha fazla kapasite ile gelmişti bize, bunda öyle olmamış. Kutudan kılıf ve adaptör de çıkmıyormuş. 8000 nit olayı reklam bir noktada, ekranın az bir kısmı için söylenen bir ifade o (hdr ile de ilgili diye biliyorum). Yabancı sitelerde parlaklık testi yapılıyor; Honor 400 Pro 5000 nit olarak lanse edildi ama otomatik modda 1481 nite çıkabilmiş mesela. Manuelde ise daha düşük oluyor parlaklık. Bir önceki telefona göre geliştirme olması iyi ama bu kadar yüksek değerleri güneş altında göremezsiniz. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Honor 600 lite gelecekmiş. Hardware plus videosunda anlattılar. Haftaya sanırım. Bütün modellere ise (600, 600 lite, 600 pro) 6 yıl güncelleme verileceği açıklanmış. Güncelleme konusuna takılanlar rahatlamıştır en azından. 70,90,200 kullananlar lansman indirimi bitmeden cihazlarından memnun değillerse direk düz 600 alabilirler durumları elveriyor ise 30 bine. 400 kullananların bir yere kıpırdaması keyfi boşa masraf olur 600 pro ise ölününde ölüsü doğdu. Hiçbir şekilde tercih sebebi bile değil. Lansman indirimleri bittiğinde o paralara düz 600 bile alınmaz. Honor klasik fiyat politikası saçmalığı döngüsüne yine girdi sanırım. |
|
Alanlara hayırlı olsun, alan varsa eğer telefon hakkında kısmını SS atarsa sevinirim. Edit: Gerek kalmadı, C481 koduna sahip yazılım. Bunu öğrenmek istemiştim. |
|
Ben 30.000 bandında arıyor idim, ekran kalitesi nit değeri batarya benim için vazgeçilmez donanımlar. Şuan bunları çok rahat karşılıyor. Birde iOS karşıtı olarak, itiraf edeyim iPhone 17 yi beğeniyor idim kasa olarak. Ee şimdi onada çok yakın metal kasayı yapmışlar. Bence 29.900 e 5/6 yıl güncelleme desteği ile şans verilmesi gereken telefonlar içinde olmayı hak ediyor. Kılıf olayına takılmıyorum 1 ay sonra kılıf piyasada çok rahat ulaşılır. |
| Avrupa'dan 1 hafta sonra alınacak güncellemeler:) |
| Aynı anda alması lazım aslında, AB cihazı ülkemizde satılanlar. |
| Ben Avrupa kanalında güneş altında bir kaç videosunu izledim. Şuan ki telefonumdan 3/5 kat iyi olunca görüntü tamam budur dedim. Gene de çoğu modelden İyi olacağını düşünüyorum güneş altında. |
| Kod AB cihazına ait ise aynı dönem alır evet. Ben asya sandım kodu. O zaman aynı dönemlerde alınır güncellemeler. 👍🏻 |
| Valla CE logosu var, pil 6400Mah, kutudan adaptör ve kılıf çıkmıyor. AB pazarı için üretilen cihazları getirdiler bu seride. Öncesinde Avrasya pazarı cihazları gelmişti. |
| Maliyet düşürüp satışı arttırmak için yapmışlardır Türkiye pazarında. Malum 400 çıktığı dönemde ki işlemci ve ram fiyatları ile şuan arasında uçurum var. Bunlar üreticinin ister istemez satış politikasında değişikliğe sevk ediyor. Çin'den Ülkeye gelen orta boyutta bir konteyner 22.000 dolara mal oluyor. Bari özellikten biraz kisayim, ülkeye ulaşım ücreti çıksın diyorlar emin ol. Daha ülkede konulan vergiye gelmedik. |
| Youtubeda bir incelemede Avrupada 6 yıl ama bizde 3 yıl güncelleme desteği olacağını söylediler |
|
Link? Edit: Honor Türkiye 600 ve 600 Pro tanıtım sayfasında güncelleme hakkında hiç bir bilgi bulamadım. 6 yıl sistem güncellemesi konusunu açığa kavuşturması lazım, diğer markalar X yıl Android sürüm güncellemesi X yıl güvenlik güncellemesi diye ayırıyor bu kısmı. |
| Şimdi bulamadım. O kadar çok inceleme izledim ki birçok marka modelden acaba başka ürünle mi karıştırdım diyorum. Çünkü şimdi Bi yerde 6 yıl alacak diye gördüm |
|
Uzun yıllardır Honor 70 kullanıyorum. Cihazdan da son derece memnunum. Yine Honor ile devam etmeyi istiyordum. Özellikle Honor 600'ü bekledim. Lakin benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası. Batarya ve kılıf olmaksızın 35.000₺'den satışa çıkması Samsung A57'nin 30.000₺'den satıldığı yerde tamamen saçmalık. Güncelleme konusunda da klasik belirsizlik durumu var. Muhtemelen bize yine en fazla 3 yıl güncellemeyi layık görürler gibi geliyor. Bir süre daha 70 modeli ile devam edeceğim. |
|
Hepsiburada açıklama kısmında var hocam < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Evet ama 6 yıl boyunca devam eden yazılım ve sistem güncellemesinden nasıl bir anlam çıkarmamız gerekiyor bunu çözemedim. Diğer markalar atıyorum 4 yıl Android sürümü 5 yıl güvenlik güncellemesi diyor. Yarın bir gün Honor Türkiye çıkıp 3 yıl Android sürümü, 6 yıl olan güvenlik güncellemesi derse ne olacak? Lakin ben güncelleme konusuna belki en az takılan insanlardanım ama kelime oyunlarını sevmiyorum. Şeffaf şekilde bir açıklama yapılabilirdi. Kendi resmi sayfalarında sıfır bilgi. Belki de bu kadar irdelemeye gerek yoktur 6 yıl tüm güncellemeler dahildir. |
|
Testi çıkmış, paylaşmışlar Gsmarena'da. Honor 400 Pro'da parlaklık 1481 nit iken Honor 600 Pro'da 1766 nite çıkmış. Honor 600'ün incelemesi yok daha Gsmarena'da ama gördüğüm kadarıyla ekranları aynı 600 Pro ile. Honor Magic 8 Lite'ın ekranı da güzel iş çıkarmış mesela parlaklıkta. Gayet güzel değerler bunlar, zaten benim anlatmak istediğim çoğu Çinli firmanın reklam için bu sayının ekranın az bir bölümü için geçerli olan değeri ekran özelliklerine yazması. Sonuçta daha yüksek sayı daha iyidir, insanlar da buna bakar normal olarak ama ayrıntıya baktığında Gsmarena'nın yaptığı testler aydınlatıcı oluyor. < Resime gitmek için tıklayın > Burada da Honor'un 8000 niti neden yazdığı ile ilgili test var, Honor Magic 8 Pro'dan daha yüksek bir parlaklığa çıkmış ama bu parlaklık değeri güneşte görülmez dediğim gibi bu kısım reklam için kullanılan yer. Gsmarena'da da HDR deneyimi için çok güzel değer demişler 6044 nite. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Honor 200 kullaniyorum. 600 Pro modelini özellikle bekliyordum. Kısa bir süre 400 Pro da kullandım. Fiyatlar açıklanınca Pro modelle arada x2 fiyatı görünce biraz içim buruk da olsa düz 600 modeli sipariş geçtim. Siyah renk. Bugün geldi. Arka kamera ile yapılan çekimleri beğendim. Zaten 200 modelinde bile kamera kalitesi kötü değildi. Sadece foto için konuşuyorum. Video kısmı tartışılır. Kutu içeriğinin eskisi gibi olmaması, henüz kılıf vb aksesuarların olmaması, daha düşük batarya kapasitesi ile gelmesi, RAM deki düşüş falan tartışmaya açık konular. Herkesin görüşüne saygım sonsuz. Ancak ben cihazın bugün bana sunduğu hissiyattan oldukça memnun kaldım. Malzeme kalitesi ve tasarımı cidden premium seviyede. Cihaz beklediğimden çok daha hızlı. 200 modeline göre hissedilir fark var. 200 modeli ilk çıktığında almıştım. Hızı ortalama gelmişti. 600 ise sanki amiral gemisi işlemci varmış gibi seri çalışıyor. Uygulamalar çok hızlı açılıyor. Ekranın değişen tasarım sebebiyle 6.57 inc seviyesinde tutulması da isabet olmuş. Daha ergonomik bir tutuşu var. İlk izlenimlerim böyle. Yarin daha detaylı inceleyeceğim. Henüz sim kart takmadım. |
Dostlar, malumunuz bugün Honor son ürünü olan 600 ve 600 pro modelinin lansmanını gerçekleştirdi. Lansmana özel 5000 TL lik indirim şuan 600 modeli 29.900 TL ye geliyor.Telefona eleştiriler özelliğinden çok malum markaya benzemesi yönünde. Bu göreceli bir durum tartışmaya gerek yok aslında. Burada önemli olan telefonun ne sunduğu.
Beni en çok etkileyen , güneş altında sürekli kullanmak zorunda olmamdan dolayı 8000 nit ekran parlaklığı oldu. Çünkü gerçekten çoğu telefon markası, güneş altında acayip vasat durumda şuan. Ekranın AMOLED oluşu da güzel bir kullanım deneyimi sunacaktır. Batarya zaten hayli hayli yeterli bir mah değerine sahip.
Telefonu alan arkadaşlar buradan almak düşüncesinde olan arkadaşlara destek olup tecrübelerini paylaşır ise güzel bir destek paylaşım konusu olur.
Gece ve gündüz çekim. Malum foruma yüklemek için, foto özellikleri biraz kısılıyor.
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 16 Mayıs 2026; 17:37:11 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >