Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
562
Cevap
24877
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Honor 600 ve Honor 600 Pro Kullanıcıları
H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

Dostlar, malumunuz bugün Honor son ürünü olan 600 ve 600 pro modelinin lansmanını gerçekleştirdi. Lansmana özel 5000 TL lik indirim şuan 600 modeli 29.900 TL ye geliyor.Telefona eleştiriler özelliğinden çok malum markaya benzemesi yönünde. Bu göreceli bir durum tartışmaya gerek yok aslında. Burada önemli olan telefonun ne sunduğu.

Beni en çok etkileyen , güneş altında sürekli kullanmak zorunda olmamdan dolayı 8000 nit ekran parlaklığı oldu. Çünkü gerçekten çoğu telefon markası, güneş altında acayip vasat durumda şuan. Ekranın AMOLED oluşu da güzel bir kullanım deneyimi sunacaktır. Batarya zaten hayli hayli yeterli bir mah değerine sahip.

Telefonu alan arkadaşlar buradan almak düşüncesinde olan arkadaşlara destek olup tecrübelerini paylaşır ise güzel bir destek paylaşım konusu olur.

Gece ve gündüz çekim. Malum foruma yüklemek için, foto özellikleri biraz kısılıyor.

< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 16 Mayıs 2026; 17:37:11 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Bu konuya şu cihazı alıp gelecek olan olacak diye bekleyemeyin 🤣 8000 9000 batarya ve hızlı adaptörle 50bine gelse ancak şansı vardı. Bu paralara kafayı yersin ama genel olarak ülke ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Nightz - geçen ay +13
Dostum sana anlayacağın dilde anlatayım. Honor Snapdragon 7 Gen 4 (4 nm) işlemcisinden alıyor. Grafik tarafında ise Adreno 722 mevcut. Snapdragon optimizasyonu ve grafik gücü, oyunlarda ve a...
Yoruma Git
Yorumun Devamı hardday - 3 hafta +5
bu fiyata alınmaz işlemcisi kötü vs vs gibi cihazı kötülemek için bu konuya gelen arkadaşlar burada kimse sizden tavsiye istemedi ki kendi kendinize tavsiye verme girişiminde ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı ismailbk - 3 hafta +4
N
geçen ay (5345 mesaj)
Yarbay

Bu konuya şu cihazı alıp gelecek olan olacak diye bekleyemeyin 🤣 8000 9000 batarya ve hızlı adaptörle 50bine gelse ancak şansı vardı. Bu paralara kafayı yersin ama genel olarak ülke ve vatandaş b.k. yedi buda fragmanı araba olsun ev olsun fiyatlar uçak vergiler uçuk ama maaşlar yerde batsın böyle sistem! Cidden tadı kaçtı dünyanın



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

B
geçen ay (4527 mesaj)
Yarbay

Batarya Çin sürümüne göre farklı oluyor normalde de ama Honor Magic 7 Pro, Honor Magic 8 Pro ve Honor 400 serisinde batarya Avrupa sürümüne göre daha fazla kapasite ile gelmişti bize, bunda öyle olmamış. Kutudan kılıf ve adaptör de çıkmıyormuş. 8000 nit olayı reklam bir noktada, ekranın az bir kısmı için söylenen bir ifade o (hdr ile de ilgili diye biliyorum). Yabancı sitelerde parlaklık testi yapılıyor; Honor 400 Pro 5000 nit olarak lanse edildi ama otomatik modda 1481 nite çıkabilmiş mesela. Manuelde ise daha düşük oluyor parlaklık. Bir önceki telefona göre geliştirme olması iyi ama bu kadar yüksek değerleri güneş altında göremezsiniz.


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
geçen ay (4651 mesaj)
Yarbay

Honor 600 lite gelecekmiş. Hardware plus videosunda anlattılar. Haftaya sanırım.

Bütün modellere ise (600, 600 lite, 600 pro) 6 yıl güncelleme verileceği açıklanmış.

Güncelleme konusuna takılanlar rahatlamıştır en azından.

70,90,200 kullananlar lansman indirimi bitmeden cihazlarından memnun değillerse direk düz 600 alabilirler durumları elveriyor ise 30 bine.

400 kullananların bir yere kıpırdaması keyfi boşa masraf olur

600 pro ise ölününde ölüsü doğdu. Hiçbir şekilde tercih sebebi bile değil.

Lansman indirimleri bittiğinde o paralara düz 600 bile alınmaz.

Honor klasik fiyat politikası saçmalığı döngüsüne yine girdi sanırım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

D
geçen ay (4963 mesaj)
Yarbay

Alanlara hayırlı olsun, alan varsa eğer telefon hakkında kısmını SS atarsa sevinirim.

Edit: Gerek kalmadı, C481 koduna sahip yazılım. Bunu öğrenmek istemiştim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draqpit42 -- 8 Mayıs 2026; 12:36:57 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Ben 30.000 bandında arıyor idim, ekran kalitesi nit değeri batarya benim için vazgeçilmez donanımlar. Şuan bunları çok rahat karşılıyor. Birde iOS karşıtı olarak, itiraf edeyim iPhone 17 yi beğeniyor idim kasa olarak. Ee şimdi onada çok yakın metal kasayı yapmışlar.
Bence 29.900 e 5/6 yıl güncelleme desteği ile şans verilmesi gereken telefonlar içinde olmayı hak ediyor.

Kılıf olayına takılmıyorum 1 ay sonra kılıf piyasada çok rahat ulaşılır.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Avrupa'dan 1 hafta sonra alınacak güncellemeler:)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @draqpit42
D
geçen ay (4963 mesaj)
Yarbay

Aynı anda alması lazım aslında, AB cihazı ülkemizde satılanlar.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hardday
H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Ben Avrupa kanalında güneş altında bir kaç videosunu izledim. Şuan ki telefonumdan 3/5 kat iyi olunca görüntü tamam budur dedim. Gene de çoğu modelden İyi olacağını düşünüyorum güneş altında.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Black_Wolf14
H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Kod AB cihazına ait ise aynı dönem alır evet. Ben asya sandım kodu. O zaman aynı dönemlerde alınır güncellemeler. 👍🏻



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @draqpit42
D
geçen ay (4963 mesaj)
Yarbay

Valla CE logosu var, pil 6400Mah, kutudan adaptör ve kılıf çıkmıyor. AB pazarı için üretilen cihazları getirdiler bu seride. Öncesinde Avrasya pazarı cihazları gelmişti.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hardday
H
geçen ay (5095 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Maliyet düşürüp satışı arttırmak için yapmışlardır Türkiye pazarında. Malum 400 çıktığı dönemde ki işlemci ve ram fiyatları ile şuan arasında uçurum var. Bunlar üreticinin ister istemez satış politikasında değişikliğe sevk ediyor. Çin'den Ülkeye gelen orta boyutta bir konteyner 22.000 dolara mal oluyor. Bari özellikten biraz kisayim, ülkeye ulaşım ücreti çıksın diyorlar emin ol. Daha ülkede konulan vergiye gelmedik.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @draqpit42
B
geçen ay (2466 mesaj)
Yüzbaşı

Youtubeda bir incelemede Avrupada 6 yıl ama bizde 3 yıl güncelleme desteği olacağını söylediler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
geçen ay (4963 mesaj)
Yarbay

Link?

Edit: Honor Türkiye 600 ve 600 Pro tanıtım sayfasında güncelleme hakkında hiç bir bilgi bulamadım. 6 yıl sistem güncellemesi konusunu açığa kavuşturması lazım, diğer markalar X yıl Android sürüm güncellemesi X yıl güvenlik güncellemesi diye ayırıyor bu kısmı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draqpit42 -- 8 Mayıs 2026; 20:25:19 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @brkmania
B
geçen ay (2466 mesaj)
Yüzbaşı

Şimdi bulamadım. O kadar çok inceleme izledim ki birçok marka modelden acaba başka ürünle mi karıştırdım diyorum. Çünkü şimdi Bi yerde 6 yıl alacak diye gördüm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @draqpit42
R
geçen ay (8132 mesaj)
Yarbay

Uzun yıllardır Honor 70 kullanıyorum. Cihazdan da son derece memnunum. Yine Honor ile devam etmeyi istiyordum. Özellikle Honor 600'ü bekledim. Lakin benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası. Batarya ve kılıf olmaksızın 35.000₺'den satışa çıkması Samsung A57'nin 30.000₺'den satıldığı yerde tamamen saçmalık.
Güncelleme konusunda da klasik belirsizlik durumu var. Muhtemelen bize yine en fazla 3 yıl güncellemeyi layık görürler gibi geliyor.
Bir süre daha 70 modeli ile devam edeceğim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

C
geçen ay (690 mesaj)
Yüzbaşı

Hepsiburada açıklama kısmında var hocam

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @draqpit42
D
geçen ay (4963 mesaj)
Yarbay

Evet ama 6 yıl boyunca devam eden yazılım ve sistem güncellemesinden nasıl bir anlam çıkarmamız gerekiyor bunu çözemedim.

Diğer markalar atıyorum 4 yıl Android sürümü 5 yıl güvenlik güncellemesi diyor.

Yarın bir gün Honor Türkiye çıkıp 3 yıl Android sürümü, 6 yıl olan güvenlik güncellemesi derse ne olacak?

Lakin ben güncelleme konusuna belki en az takılan insanlardanım ama kelime oyunlarını sevmiyorum. Şeffaf şekilde bir açıklama yapılabilirdi. Kendi resmi sayfalarında sıfır bilgi. Belki de bu kadar irdelemeye gerek yoktur 6 yıl tüm güncellemeler dahildir.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @chaka
B
geçen ay (4527 mesaj)
Yarbay

Testi çıkmış, paylaşmışlar Gsmarena'da. Honor 400 Pro'da parlaklık 1481 nit iken Honor 600 Pro'da 1766 nite çıkmış. Honor 600'ün incelemesi yok daha Gsmarena'da ama gördüğüm kadarıyla ekranları aynı 600 Pro ile. Honor Magic 8 Lite'ın ekranı da güzel iş çıkarmış mesela parlaklıkta. Gayet güzel değerler bunlar, zaten benim anlatmak istediğim çoğu Çinli firmanın reklam için bu sayının ekranın az bir bölümü için geçerli olan değeri ekran özelliklerine yazması. Sonuçta daha yüksek sayı daha iyidir, insanlar da buna bakar normal olarak ama ayrıntıya baktığında Gsmarena'nın yaptığı testler aydınlatıcı oluyor.


< Resime gitmek için tıklayın >
Burada da Honor'un 8000 niti neden yazdığı ile ilgili test var, Honor Magic 8 Pro'dan daha yüksek bir parlaklığa çıkmış ama bu parlaklık değeri güneşte görülmez dediğim gibi bu kısım reklam için kullanılan yer. Gsmarena'da da HDR deneyimi için çok güzel değer demişler 6044 nite.

< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @hardday
S
geçen ay (968 mesaj)
Yüzbaşı

Honor 200 kullaniyorum. 600 Pro modelini özellikle bekliyordum. Kısa bir süre 400 Pro da kullandım. Fiyatlar açıklanınca Pro modelle arada x2 fiyatı görünce biraz içim buruk da olsa düz 600 modeli sipariş geçtim. Siyah renk. Bugün geldi. Arka kamera ile yapılan çekimleri beğendim. Zaten 200 modelinde bile kamera kalitesi kötü değildi. Sadece foto için konuşuyorum. Video kısmı tartışılır. Kutu içeriğinin eskisi gibi olmaması, henüz kılıf vb aksesuarların olmaması, daha düşük batarya kapasitesi ile gelmesi, RAM deki düşüş falan tartışmaya açık konular. Herkesin görüşüne saygım sonsuz. Ancak ben cihazın bugün bana sunduğu hissiyattan oldukça memnun kaldım. Malzeme kalitesi ve tasarımı cidden premium seviyede. Cihaz beklediğimden çok daha hızlı. 200 modeline göre hissedilir fark var. 200 modeli ilk çıktığında almıştım. Hızı ortalama gelmişti. 600 ise sanki amiral gemisi işlemci varmış gibi seri çalışıyor. Uygulamalar çok hızlı açılıyor. Ekranın değişen tasarım sebebiyle 6.57 inc seviyesinde tutulması da isabet olmuş. Daha ergonomik bir tutuşu var. İlk izlenimlerim böyle. Yarin daha detaylı inceleyeceğim. Henüz sim kart takmadım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinyorahıskalı -- 9 Mayıs 2026; 0:4:59 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.