Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
46
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Güldür güldür izleyip gülen var mı cidden (2. sayfa)

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
:D




Bu mesajda bahsedilenler: @PURECAUCASIANWHITE

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Çok zekiyim demek ne alaka ? Öyle bir tip değilim kin falan da beslemiyorum programa. Program komik değil gerçekten.
Özellikle bu tarz bi yanıt geleceğini bildiğim için zevkler ve renkler tartışılmaz demiştim ama yazan yine bu yanıtı yazıyor.
Hiç birşeye gülmüyorum coolum falan gibi bi halim de yok hayatımda gayet gülen ve espri sever bir insanım.
Ama güldür güldür komik değil çok basit espriler ve izleyiciye mal gibi esprinin ne olduğunu anlatmaya çalışma çabası, falan hani iyi görünmüyor bu şekilde. Önceden bilirsin esprisine gülünmeyen adam vardı, olayı anlatıp kimse gülmeyince sonra espriyi açıklamaya bak böyle böyle yani deme çabasına giriyodu ve sonra kendi gülüyordu ya. Güldür güldür aynı öyle espriyi tadında bırakmıyor mala anlatır gibi ufak bir espriyi skeç sonuna kadar uzatıyor.
Neyse ya ben kime neyi açıklamaya çalışıyorum ki ? Dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılmıyor bu açtığım konu güldür güldüre eleştiri gibi düşün sen gülersin, ben gülmem.




Bu mesajda bahsedilenler: @martzj9

A Aydinölü
4 ay (202 mesaj)
500 lira (minimum) bilet parası veren vizyonsuz zenginler 2-3 yıl önce az buçuk iyiydi de artık iyice gerizekalı-akıllı,uzun-kısa,şişman-zayıf üzerinden öğürtü getirten iğğğğğrenç ötesi esprimsi şeylerle doldurmuşlar programı kimi zaman çghb bile oldukça iğrenç geliyor ıyhhh... BKM iyice sıvıyor sanırım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Yapılan skecin kalitesizliği, oyuncu yapmacıklığı gibi konular yüzünden izlerken resmen başkasının yerine utanmama challange yapıyorum. Birde skeçler çok basit oturup ne skeci yazsam tutar gibi düşünerek yazılmış gibi bir his veriyor.




İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Aynen. ÇGHB'de adını bilmiyorum kısa bir adam varya bilirsin sanırım. O adamın olduğu her skeçte boyuyla ilgili bir espri oluyor. Tamam arada bir yaparsın komik olur, kısa adam zaten kendiyle barışık bir insan belli oluyor ama izleyici olarak o adamın olduğu her skeçte boyuyla ilgili bir espri olması rahatsız etmeye başladı komik gelmiyor artık.




Bu mesajda bahsedilenler: @Aydinölü

V Vict0ry
4 ay (4318 mesaj)
Bu konular defalarca tartışıldı. Eğer sen o programı eğlenmek için izlersen gülersin. Her skece tabi ki gülmezsin. Veya hiç bir yerde her espriye gülünmez. Ama bazen o kadar saçma salak şeylere gülersin ki bu tamamen senin o anki ruh halinle alakalı. Derdi tasası olan adam güldür güldür tabi ki izlemez. Eğlenmek isteyen izler arada çok saçma salak esprilere bile kahkaha atabilir.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vict0ry
4 ay (4318 mesaj)
Bide şöyle bir şey var drama oyunculuğu dünyanın en kolay işi. Ver drama müziğini ve göz yaşartıcıyı oyuncuya oynasın. Ama güldürmek gerçekten çok zor. Genelde bu tipler yerine utanabilirsiniz zaman zaman gerçekten zor bir iş. Yapana saygı duymak lazım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Ruh halim gayet normal olduğu zamanlarda da gülmüyorum. Sorun bende değil ki çok insan var güldür güldüre gülmüyorum diyen. Güldür güldür başarısız. Vurgulamak istediğim asıl konu bu. Yapmacık, yapalım bitsin şu skeç gibi yaptıkları için komik değil ve bu ekrana yansıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @Vict0ry

S sabe
4 ay (824 mesaj)
Oyunculuk pek iyi değil maalesef, bayıyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Eski çghb zamanı gülerdim iyi yaparlardı işlerini. Evet bende saygı duyarım.
Güldür güldür başarısız, nedense yapmacık geliyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @Vict0ry

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Aynen oyuncuların bazı rolleri çok yapmacık.




Bu mesajda bahsedilenler: @sabe

L lefter62
4 ay (83 mesaj)
Eskiden kaliteli skeçleri vardı diye hatırlıyorum. Son 2 yılda pek seyretmedim ama





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Aydinölü
4 ay (202 mesaj)
Ülkenin, Türk gencinin de içersinde bulunduğu durum da malum hocam PC/PS oynamak aşırı lüksken tek seçenek boş vakitte TV'ye bakınmak (belki kitap olabilir ama) herşeye rağmen eski kalite yok programlarda.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Vict0ry

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Katılıyorum




_ _BigbyWolf_
4 ay (1419 mesaj)
Eski bölümleri fena değil bence.Tabi son bölümlerdeki espiriler hep sosyal medyadan alınma olduğu ve kaliteli bir şekilde aktarılamadığı için insan gülmekte zorlanıyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A arsızdentist
4 ay (418 mesaj)
Geçen seneden beridir izlemiyorumdur ancak öncesinde genellikle izlerdim ve güldüğüm oluyordu, son zamanlardaki bölümlerinde %60-70 gülmüyorumdur ama, bazı sevdiğim oyuncularını başka dizilerde gördüm





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S snowtger
4 ay (330 mesaj)
Son 2-3 senedir izlemiyorum zira artık çok tekrara düştüler. Sürekli aynı esprileri yapıyorlar.
Hatta o kadar tekrara düştüler ki, aynı skeci sadece baş karakterini değiştirerek yine yayınladıklarına şahit oldum. (Kıl Dönmesi Ameliyatı Skeçleri)




W wes4clarriker
4 ay (392 mesaj)
İlk çıktığı dönemler iyi değildi sonra toparladı gibi kaliteli skeçler vardı biraz ama son bir kaç yıldır yine kötüye döndü gibi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lefter62

B Brotha
4 ay (440 mesaj)
Sezondan sezona göre kalitesinin değiştiğini düşünüyorum, bazı sezonları güzel geçerken bazı sezonları yukarıdaki arkadaşın dediği gibi sürekli tekrar ettiğinden güldürmüyor.

Ama genel olarak bence iyi, skeçlerde çok fazla anlam arayarak izliyorsanız keyif alamazsınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ İnspiredTiger Konu Sahibi
4 ay (428 mesaj)
Skeçlerde anlam aramıyorum ki, oyunculuk aşırı kötü skeçlerin direk kağıttan ezberlenme olduğu aşırı belli, insan az mimik yapar kendinden de birşey katar skece. Bunu geçtim skeçlerde basit ve buna rağmen çok tutuyor program.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Brotha