Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
48
Cevap
40384
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: GTA 4 MULTIPLAYER SORUNU (2. sayfa)

R RONSPY
12 yıl (1872 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: SuGuRSuZ

arkadaşlar hiçbir gelişme varmı hamachiler felan bi ayak dönüyodu ama korsan bi şekilde girebilen oldumu hiç varsa bi bilgi versin yahu


Birde bi forumda gta ıv için hamachi ip si falan vermişler oynayanlar var sanırım




G goxhell
12 yıl (493 mesaj)
ben patch kurdum, oyunun herhangi bir yerinde version 1.01 falan yazıyor mu patch'i başarıyla kurdum mu anlayamadım :)

bir sorum var; ortalıkta gta4 için pek çok mod var... mesela "High Quality Texture+ v1" veya "settings ayarlarını unlimited yapma" gibi...

bunları yaparsak multiplayerde sorun çıkar mı? oyun orjinal... texture quality bende medium, high denemek istiyorum multiplayerde sakıncası yoksa




R RONSPY
12 yıl (1872 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: goxhell

ben patch kurdum, oyunun herhangi bir yerinde version 1.01 falan yazıyor mu patch'i başarıyla kurdum mu anlayamadım :)

bir sorum var; ortalıkta gta4 için pek çok mod var... mesela "High Quality Texture+ v1" veya "settings ayarlarını unlimited yapma" gibi...

bunları yaparsak multiplayerde sorun çıkar mı? oyun orjinal... texture quality bende medium, high denemek istiyorum multiplayerde sakıncası yoksa


High Quality Texture+ v1 modu denedim multiplayerda sıkıntı falan çıkmıyor diğer modlarıda deniyebilirsin




G goxhell
12 yıl (493 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: RONSPY


quote:

Orjinalden alıntı: goxhell

ben patch kurdum, oyunun herhangi bir yerinde version 1.01 falan yazıyor mu patch'i başarıyla kurdum mu anlayamadım :)

bir sorum var; ortalıkta gta4 için pek çok mod var... mesela "High Quality Texture+ v1" veya "settings ayarlarını unlimited yapma" gibi...

bunları yaparsak multiplayerde sorun çıkar mı? oyun orjinal... texture quality bende medium, high denemek istiyorum multiplayerde sakıncası yoksa


High Quality Texture+ v1 modu denedim multiplayerda sıkıntı falan çıkmıyor diğer modlarıda deniyebilirsin


teşekkürler




P profiteer
12 yıl (8666 mesaj)
RGSC Türkiye destekliyor fakat Win Live Türkiye desteklemiyor arkadaşlar




C celalcelal
12 yıl (3 mesaj)
bende gta 4 aldım oynarken ekran sallanmaya başlıyo ve arabalara binince kendiliğinden gitmeye başlıyo ayrıca arabadan dumanlar çıkmaya başlıyo acaba neden????????????

BİLEN BİRİLERİ WARSA LÜTFEN CEVAP YAZSIN


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C celalcelal
12 yıl (3 mesaj)
lüüüüüttttfeeennnnn biri cevapp yazabilirmi??????????????????????????????????????????????????????




T taskinlar
12 yıl (103 mesaj)
CELAL KARDEŞ SEN ANLAŞILAN OYUNU KOPYA ALMIŞSIN BİRÇOĞUMUZ GİBİ. İNTERNETTEN CRACK İNİ BUL. CRACK YAPMAN GEREK. O YÜZDEN SALLANIYORSUN FAZLA DA SALLANMA SALLA BAŞ OLURSUN...




C celalcelal
12 yıl (3 mesaj)
bana o zaman internetten crakını bulabilirmisin bana linki yazarmısın???




R rammstein-35
12 yıl (6 mesaj)
Arkadaşlar ilk başlarda güzel başladıda daha sonraları şu hatayı almaya başladım

NAT/Router too strict Bu hatanın sebebi ne olabilir türkçe sitelerde böle bi hatanın çözümü yok yabancılardada sadece ps3 ve xbox versiyonlarının çözüüm var.

Ayrıca zyxel 660ru t-1 modem var bunun GTA 4 NAT ayarlarını nasıl bulabilirim.




R RONSPY
12 yıl (1872 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: celalcelal

bana o zaman internetten crakını bulabilirmisin bana linki yazarmısın???


İnt dünyasında yaşıyoruz. En basitinden Google'a yazıp bulabilirsin. Bukadarda hazırcı olmayın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RONSPY -- 22 Mart 2009; 20:32:38 >


N NecronLord
12 yıl (2614 mesaj)
Bende oynayabiliyorum multiplayer.Çok keyifli modlar var.Bot-helikopter yarışı,polis-mafya vs gibi.




D denizcan268
12 yıl (19 mesaj)
ya bende hiç bir hata vermiyo ama multiplayera nerden girdiniz yani tıkladığınız yer neresi.oyunu orjinal aldım ve game widows live mıdır nerdir onada ye oldum patchide yükledim her şeyi halletim ama tıklıyacağım yeri bulamadım.menüde start optios guide var multiplayer nerde.biri tam olarak nerden girdiğinin resimini koyarsa çok makbule geçer





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizcan268 -- 29 Mart 2009; 21:28:17 >


D denizcan268
12 yıl (19 mesaj)
lütfen biri yardım etsin ya herkes giriyorum demiş ama nerden girdiğini söylememiş




R RONSPY
12 yıl (1872 mesaj)
Oyundayken yukarı ok tuşuna 2 kere basıp telefonu açıyoruz oradan multiğlayer sekmesini tıklayıp herangi birini seçim (rankli veya değil) onadan sonra oynamak istediğim modu seçiyorsun death mach, team death mach vs,vs lobi ye girip ayarları yapıyorsun ve oyuncu gelmesini bekliyorsun sonrada oyundasın. Yada kurulu oyunlara bakıp direkde girebilirsin




K kizilelma
12 yıl (1745 mesaj)
arkadaşlar games for windows a nereden uye olunuyor. siteye girdim ama hangi yerden uye olundugunu bulamadım... yardım edermisiniz?




D darkmage333
12 yıl (1 mesaj)
GTA 4 Multiplayer da Role Play server ları varmı acaba bir bilgisi olan varmı Türk veya yabancı farketmez en azından rp serverlara rastlayan varmı ?




A andesen07
12 yıl (1 mesaj)
BN GTA 4 KORSANLA MULTİPLAYER OYNUYORUM




* *.pwl
12 yıl (82 mesaj)
nasıl oynuyorsun arkadaşım banada anlatırmısın?
1 mesajın var gerçi :D pek inandırıcı gelmedi.




S Speed_Passion
12 yıl (3429 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: andesen07

BN GTA 4 KORSANLA MULTİPLAYER OYNUYORUM

hamachiden flnmı bahsediyorsun yoksa bunun haricinde şuanda mümkün değil gibi görünüyor