1. sayfa
denemek lazım ama o ufak gibi görünen extra gold ileride işe yarıyor. |
O kadar çok mana harcamıyor. Last hit atınca mana'nın yarısı geri geliyor. Diğer yarısının yarısı da diğer bir Q atana kadar geri doluyor. Yani her Q attığında last hit kaçırmazsan 12 mana kaybediyorsun. Bu hiçbir şey. |
Biraz daha toplam oyun ve late Game bazında düşünürsek Gankplank için Q daha yararlı benim fikrim. Mana cost olayında haklısın early gamede problem yaratabilir. ama Manamune artık Gankplank'in core itemi. En azından cebinizde bir tanrıçanın gözyaşı iş görür. Q max olduğunda 8 gold veriyor. bir de cebe Averice Blade atarak 10 gold gibi bir değer oluyor. Ortalama bir Gankplank oyuncusu, 35-45dk süren oyununda 250-300 farm yapar. Bu da ortalama 2k extra gold yapar. |
çok mantıklım |
çoğumuzun q fullediğini nereden biliyorsun ? gece gelip kontrol mü ediyorsun ne fullediğimizi ? Ap kasarsam w ad kasarsam e fullerim hep ben |
q fulleyip last hit yapıp daha fazla gold kasılabilir ben tercihimi hala qdan kullanıyorum |
Mesajda da yazılan yorumlara bakarsak Çoğumuz Q fullüyor. İyi biliyor muşum demek ki değil mi ? |
W fulleniyor zaten benim bildiğim. Yani koreliler öyle yapıyordu galiba ama W fullenir aynı Fizz'de sezon 2de W sezon 3te E fullediğimiz gibi değişti o da. |
Eğer amacın q ile adamı sürekli harazlamaksa w fullemek mantıklı ama karşına pant malp gibi şampiyonalar gelince boşuna adama q atmak istemezsiniz ve minyonlara last hit yaparak mananın yarısını alarak q açısından çok mana sıkıntısı çekilmez en azından verdiği extra golda değer. |
bencede mantıklı fakat lanede rahatsak rakibi eziyorsak tear alıp q fullemek daha mantıklı, sürekli rakibe q spamlarız. |
gp oynarken full q verip ilahların kılıcının aktifi ile rahat kill alabilir miyiz ? hiç gp oynamadım da |
Gp q, Ezreal q gibi skiller normal vuruş yerine geçer ve normal vuruşları etkileyen her şey onları da etkiler. |
On-hit skill gp'nin Q'su yani lich bane , iceborn , trity falan etkiliyor haliyle SotD'de eetkiler. |
her şey değil.ezrealın qsu kritik vuramaz |
Bunu yazmak için girecektim iyi yazmışsın @Bloodimir ayrıca denemekte fayda var w fullediğim de oldu karşıdaki heronun beni counturlamasına göre ama q den aldığın faydayı alamıyorsun 400 altınlık critik çeksen bile üzerine Gp normal herolardan daha fazla kritik vurma şansıan sahip olduğu için 300 canla kaçan bir adamı normal atışın olmadan sadce q ile alabilrsin fullersen ama yine de dediüğinde doğruluk payı var her ikiside denenebilir ama q fullemekte altın kasmanın çok faydası oluyor statik ve tiamatı ne kadar hızlı çekersen Gp o kadar yıkılmaz oluyor sayılır. |
1. sayfa
Q
Cost: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 mana
Physical Damage: 20 / 45 / 70 / 95 / 120 (+1.0 per attack damage)
Extra Gold: 4 / 5 / 6 / 7 / 8
Cooldown: 5 / 5 / 5 / 5 / 5
Q fullendiğinde mana costu artıyor. Üzerine skilin Base AD si nerdeyse çöp denecek kadar az. Ayroca CD sabit Hep 5 saniye. Verdiği gold2 kat artıyor fakat mana focustta 2 kart artıyor bu demek oluyor ki eğer Q fullemez isek 1 lvl de 50 mana harcayacağı için teorik olarak daha fazla Q atacağız ve yine aynı extra gold u kazanmış olacağız.
Öte yandan , İlk fullenmiş W nun katkısı çok daha fazla.
Cooldown: 22 / 21 / 20 / 19 / 18 seconds
Heal: 80 / 150 / 220 / 290 / 360
Mana Cost : 65 / 65 / 65 / 65 / 65
CD çok az düşüyor fakat karşılıgında 360 hp gibi bir sustain alıyoruz . Ki bu bence çok fazla bir değer. Aynı zamanda W nun mana costu fullenmiş Q kadar yiyiyor yani çok az .
W fullemek daha mantık lı değil mi sizce ?
Zaten kritik veya AD itemi alana kadar Q dmg vuramıyor +1 ad ratio oldugu için. Bunun yerine W fullesek , daha fazla sustain kazansak , daha fazla Q ile minion alsak daha mantıklı değil mi ?