Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
49
Cevap
3206
Tıklama
0
Öne Çıkarma
GÖZÜM BİR İLANA TAKILDI..Bi bakın bakayım..

S spinattimyalnizliga
5 yıl (5345 mesaj)
Baktım, zerre ilgimi çekmedi. İyi forumlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M Moueson
5 yıl (5972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

Baktım, zerre ilgimi çekmedi. İyi forumlar.

Yeni troll senmisin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

X xnoname
5 yıl (1696 mesaj)

2 2018 Konu Sahibi
5 yıl (435 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Moueson


quote:

Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

Baktım, zerre ilgimi çekmedi. İyi forumlar.

Yeni troll senmisin?

yoo..benim ilgimi fiyatı çekti..
bu ne abi 4 milyon euro araba mı olur..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

2 2018 Konu Sahibi
5 yıl (435 mesaj)
yok bee..
fiyatı abartı geldi..
cahilliğime verin..
bu fiyata araba olurmu diye şey ettim ben..


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @xnoname

X xnoname
5 yıl (1696 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 2018

yok bee..
fiyatı abartı geldi..
cahilliğime verin..
bu fiyata araba olurmu diye şey ettim ben..

Koymuş adam işte ya tutarsa


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Moueson
5 yıl (5972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: UssuzAdam

Bu araca bu parayı veren net Salaktır

Hocam yorumunuzu silin Ban yersiniz yoksa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


X xnoname
5 yıl (1696 mesaj)
Ben şuraya takıldım 15 milyonluk araba için telefonda pazarlık yapan varmış

< Resime gitmek için tıklayın >




2 2018 Konu Sahibi
5 yıl (435 mesaj)
yalı dairesi alınır bu fiyata yahuu..
pekii bu kadar pahalı araç marka fiyatlarını bilmediğimden soruyorum..
bundan daha pahalı araçlar var mı?
antika falan olmicak..
yeni olacak..2017 üretim




Bu mesajda bahsedilenler: @xnoname

R Robert Lewandowski RL9
5 yıl (2646 mesaj)
sadece 4 milyonsa iyi bazı ferarrilere pah biçilemez bazılarına ise 200-250 milyon euro diyorlardı :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @2018

A Akhilleus
5 yıl (7735 mesaj)
İstanbulda 1 milyona 2+1 daire satıyorlar küçük düşünmeyin




T teneke1236737
5 yıl (3478 mesaj)
Bunu alan adam fiber koruma yaptırması lazım.Arkadan bi hafriyat kamyonu bindirirse sülalesi ödüyemez vallaha.




L Laazzz
5 yıl (1464 mesaj)
Bu çok yakar, en iyisi sen dolbo al





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Laazzz -- 22 Şubat 2017; 18:10:2 >


L LanciaDeltacı
5 yıl (2992 mesaj)
Bunu alacak adamın minimum 150 milyon dolar serveti olması lazım.150 milyonum olsa bile almam şahsen.Aracin fiyatı 15 milyon liradan fazla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E Experimentation
5 yıl (2457 mesaj)
asphalt 8de az sürmedik




G gkhn2355
5 yıl (999 mesaj)
Peşin 2 milyon vereyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yolcu07
5 yıl (745 mesaj)
Hevesinizi kaçırmak gibi Zaten normal vatandaş için yapılmıyor.

Tamamen elde üretim özel bir araç .. adamlar bu aracın lasmani ile birlikte neredeyse hepsini sattı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Code140
5 yıl (940 mesaj)

F Forum1th
5 yıl (1667 mesaj)
El yapımı derken ? 😂



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.