Geliştirici Sucker Punch Productions, Ghost of Tsushima'nın PlayStation 4 dinamik temalarını gösterdi.
Jin PlayStation 4 dinamik teması oyunun herhangi bir sürümünü ön sipariş verenlere sunulacak. Samuray PlayStation 4 dinamik teması ise dijital deluxe sürüm ve koleksiyoncu sürümüne dahil olacak.
Ghost of Tsushima 17 Temmuz'da Türkçe altyazı seçeneğiyle PlayStation 4 için çıkacak. PlayStation Store'da standart sürüm 429,00 TL ve dijital deluxe sürüm 489,00 TL'den ön siparişte.
Temalara aşağıdaki bağlantıdan göz atabilirsiniz.
#GhostOfTsushima's Digital Deluxe Edition and Collector's Edition include this samurai PS4 Dynamic Theme.
Yil 2000 Oyun dergisinde bir kac goruntu ile 2000 E3 de gosterilen oyunlardan biri cok dikkatimi cekiyor. Adini zor soyleyebildim yada okuyabildim birde yapimci CAPCOM yaziyordu dedim Allahim yoksa RE ve Dino dan sonra capcomdan yeni bir sahaser mi ? Evet dogru bildiniz oyunun adi ONIMUSHA idi. PS2 yi alir almaz da ilk aldigim 4 oyundan biri (Re code veronica , Silent HILL 2 , Onimusha ve Tekken Tournament) de onimushaydi. OYnadim bitirdim beni mest etti sonrasinda serinin en sevdigim oyunu olan Onimusha 2 de Jubei ile olduruken klanimizin intikami icin ordan oaraya koca bir maceraya cikip 3 oyunla (ilk ikisi gibi pek sarmamisti gunumuze donme sekanslari soyle dusunun sirinler filmleri gunumuzde geciyordu ve ben hic sevmemistim ama en son cikan sirinler evreninde idi ve cok guzeldi) fransa japonya gidip geldik 4. oyunlada oyunun formatini aksiyon maceradan biraz rpg tarzi biseye cevirmislerdi ve pek tutulmamisti sonradan ps3 ile japon oyun endusturusi ustunlugu batiya kaptirinca haliyle de japon kulturune olan ilgi azaldive sonrasinda da onimusha goremedik. Yillardir bekledim capcomdan bir onimusha. Ben bunu beklerken Assasin Creed cilerde feodal japonyada gecen bir AC duslediler durdular . tamam nioh falan var ama ayni sey degil. Herkes cikisi , oyunu diger koselerden beklerken oyun hic tahmin edilemeyen koseden yani sonyden yani yillarca INFAmous un yapimcisi Sucker Punch dan geldi .( aslinda kendileri pek kisi bilmez ps2 nin en iyi aksiyon platform oyunu SLY COOPER inda yapimcisidir. Ahh ulan ahh en son sly cooper 200 bin satinca tamamen rafa kalkti ps3 zamaninda yapimci SP degildi ama cok ama cok basarili bir oyundu . Gunumuzde cocuklarin bile terk ettigi platfom ve aksiyon tarzi oldu oluyor sanirim uzucu. konu iyice dagaildi u arada) Oyundan beklentim su. Acik dunya olmasin. Aptal gorevler olmasin . Derdi tasasi istedigi neyse soyle 20 ila 25 saatte versin beynimizde guzel bir yer edinsin. Gow un gorev yapisi gayet guzeldi insallah gow gibi anaseneryonun baltalanmadigi ve ana seneryonun desteklendigi yan seneryolar olur. BAZI oyunlarda o kadar alakasiz yan seneryo oluyor ki ana hikayenin arada kaynadigi bile oluyor ve oyundan iyice kopuyorsunuz.
Bir endisemde su, Sanirim dusmanimiz sadece mogollar. Ama ben isterdim ki mistik japon kulturunde yer etmis canavar ve yaratijklar da oyunda bulunsun. Devamli mogol yada insan dusman gormek pek beni memnun etmez acikcasi cunki beklenti yerim onimusha olunca ister istemez ratik gormek isstiyorum.
Hocam benimde oyundan beklentim üç aşağı beş yukarı benzer. Ben bu açık dünya muhabbetinden çok sıkıldım. Yani aslında açık dünya olmasındna değil ama açık dünyayı bir perde gibi kullanmalarından... Mesela Shadow of the Colossus'ta bir açık dünya ama ne oraya buraya koşuşturma ne tüy, ot arama gibi beynimizi mahveden şeyler yok. Ne güzel sade, yalın atmosferi yaşatan, yormayan bir oyun. Günümüzdekilere bak birde, karakter geliştir, atın varsa eğer kendimiz yetmiyormuş gibi birde atın yediğine içtiğine bak geliştir, level atlat, üst baş ara, kılıç ara yetmedi her köşe başında loottan eşya düşsün iki saat onları topla, etrafa bakıp oyuna odaklanacağıma hangi loot eyşasını toplasam diye şaşı olacağım neredeyse. Yetmedi mi ? milyon tane boş diyaloğa gir, zibilyon tane yan görev yap sırf daha hızlı level atlayabilesin diye. Daha say say say bitmez. Yoruldum yahu.. siz yorulmadınız mı ? Dolu içerikten kasıt bu mudur yani ? Salla sanat yönetimini, atmosfer ve mekan tasarımlarını, koy ordan 50 saat aynı şeyleri yaptığın bir açık dünya. Yahu ekrana bakıyorum her bir köşede bin tane hud ekranı var. Neredeyse utanmasalar adım atacağım zaman şöyle mi atsam yoksa böyle mi diye soracaklar diye yazarken aklıma Death Stranding geldi. Neyseki onun ana teması bu olduğundan çokta şey etmiyorum ama yakında bunua birebir kopyalayan oyunlar çıkarsa şaşırmam. Adamı zorla soğutuyorlar usta.
Bu oyundan umutluyum şahsen:) ama bu nesilde horizon zero dawn ve daysgone oyunlarını iyi puanlar almasına rağmen sevmediğimi belirtmem gerek. O yüzden korkuyorum ghost of tsushima için.
Bu oyundan umutluyum şahsen:) ama bu nesilde horizon zero dawn ve daysgone oyunlarını iyi puanlar almasına rağmen sevmediğimi belirtmem gerek. O yüzden korkuyorum ghost of tsushima için.
Temalara aşağıdaki bağlantıdan göz atabilirsiniz.