Nedense büyük telefon üreticileri şu çift hat olayına pek yanaşmıyorlar. Hakikaten anlamak çok zor Ortalık çin işleri ile dolu. Neyse konu o değil. General Mobile diye bir marka var Siteye girince NewYork resimleri falan çıkıyor. Adres amerika görünüyor, Ancak avrupa sitesine girmek istediğimde web adresi otomatik olarakhttp://www.hswcom.de/wp/welcome oluyor. Bir kaç yerde de GM'nin çin malı olduğunu general electric ile alaksı olmadığını okumuştum eğer böyle ise çok ciddi bir konu, insanlar göz göre göre kazıklanıyor.
Neyse konu o değil. General Mobile diye bir marka var Siteye girince NewYork resimleri falan çıkıyor. Adres amerika görünüyor, Ancak avrupa sitesine girmek istediğimde web adresi otomatik olarakhttp://www.hswcom.de/wp/welcome oluyor. Bir kaç yerde de GM'nin çin malı olduğunu general electric ile alaksı olmadığını okumuştum eğer böyle ise çok ciddi bir konu, insanlar göz göre göre kazıklanıyor.