Bu oyunun mantığını bir türlü anlayamadım. Ne kadar kendimi zorlarsam zorlayayım bir müddet sonra oyun zaman kaybı gibi geliyor. Çok güzel atmosfer çok güzel düşman çizimleri eyvallah ama yok level atlamak için git bişeyler kes ha bide zorluk anlayışı saçma.. oyun aslında hiç zor değil zor yapan sadece bonfire a oturduğunda gelen düşmanlar.. aslında bu zorlukta değil sadece sinir bozmak bunun adı. Bu oyunu bence daha kaliteli yapmıyor kolaya kaçmak oluyor.. bunu yapacağına o düşmanlara yapay zeka bas her defasında sıkıla oflaya puflaya aynı düşmanları öldüreceğimize git gide zorlaşan düşman mantığıyla her an zevk yapalım epic savaşlar yapalım.. ama sadece bosslarda ve mini bosslarda bu hissi alınca o aradaki boşluklarda insan acayip sıkılıyor. Bu aslında genel rpg lerde hissettiğim bi durum oyunda bi müddet sonra napıyorum ben yahu moduna giriyorum.. Sunumu biraz daha güzelleştirseler dark souls bir başyapıt ama şu ana kadar abartıldığını düşünüyorum.
Son yıllarda oynadığım en iyi oyun serisi,inşallah 3. oyun da zorluğundan birşey kaybetmez, ama 1. oyuna daha çok benzese iyi olur çünkü 2. oyunda biraz kolaylaşmış işler vardı.Mesela oyun başlar başlamaz travel sistemi konması saçmaydı,orlara yürüyerek gitmenin yollarda ölüp souls kaybetmenin tadı başka.Oyunu eleştirmek isteyen insanları anlıyorum ama eğer oyunun gerçekten içine girip eleştirebiliyorsanız birşey diyemem,çünkü oyunun atmosferine kapılınca(birazda hardcore iseniz) öyle çamur atamıyorsunuz.Dışardan sadece gözlem ile çamur atan insanlar becerememelerini çamurla örtüyor;)
Bu nasıl bir konuşma şekli , anlatım şeklidir ya ? Adam oyunu beğenmemiş olabilir ama çok iğrenç geldi bana anlatışı. DS serisini çok sevdiğim için dinledim zorla.
+ Zaten DS oyununda dövüş sistemi hakkında ne değişiklik bekliyorsun ki ? Yani ne değişebilir en fazla ? DS'yi ds yapan bu , değiştirirsen DS olmaz ki ? Bloodborne olur farklı bir şey olur. Yani gidip " eheu dövüş sistemi aynı ehue " diyemezsin.
Benim oyundan beklentim her öldüğümüzde yaratıkların yerinin değişmesi. Daha farklı mekanlar , çok daha fazla boss ve daha iyi grafikler.
+ Mapin birbiriyle bağlantılı olması DS 1 gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithrandir. -- 17 Ağustos 2015; 0:11:26 >
Bu nasıl bir konuşma şekli , anlatım şeklidir ya ? Adam oyunu beğenmemiş olabilir ama çok iğrenç geldi bana anlatışı. DS serisini çok sevdiğim için dinledim zorla.
+ Zaten DS oyununda dövüş sistemi hakkında ne değişiklik bekliyorsun ki ? Yani ne değişebilir en fazla ? DS'yi ds yapan bu , değiştirirsen DS olmaz ki ? Bloodborne olur farklı bir şey olur. Yani gidip " eheu dövüş sistemi aynı ehue " diyemezsin.
Benim oyundan beklentim her öldüğümüzde yaratıkların yerinin değişmesi. Daha farklı mekanlar , çok daha fazla boss ve daha iyi grafikler.
+ Mapin birbiriyle bağlantılı olması DS 1 gibi.
Ds1 Map tasarımını yapan adama helal olsun zaten, her yoldan her yola ulaşıyosun, kestirmeler efsane. İnşallah 3. oyundan da beklentim o.
ejderha tasarımı bile çok hoşuma gitti orda .. dövüş sistemi aynı kalsın.. zaten onu seviyoruz ama büyü falan varmıydı ? veya ekranda gördüğüm.. canın altında kılıç işareti ve yanında 18 yazıyordu onlar nelerdi ?
Bu video ile alakalı değil ama bu video ile beraber yazmak istedim. Bu arkadaşın videoları baltaladığını düşünüyorum, örneğin mafia 3 videosunda gökhan olayı güzel özetlerken kendisi sanki artizmi artiz ne arar bazardaki amca gibi olayı anlatıyordu. Birşey bilmediğini ima etmiyorum oyun bilgisi elbette iyi ama bu videolara yakışmıyor kendisi twitch kanalına göre bir tip anlık konuşan biri yani umarım görevini orada devam eder. İsmindende yabancımı türkmü bilemiyorum zaten umrumda da değil böyle şeyler ama bana göre bsc deki sunucular arasında en kötüsü. Şimdi gelip savunabilirsiniz ama bu benim kararım ve düşüncem .
Bu video ile alakalı değil ama bu video ile beraber yazmak istedim. Bu arkadaşın videoları baltaladığını düşünüyorum, örneğin mafia 3 videosunda gökhan olayı güzel özetlerken kendisi sanki artizmi artiz ne arar bazardaki amca gibi olayı anlatıyordu. Birşey bilmediğini ima etmiyorum oyun bilgisi elbette iyi ama bu videolara yakışmıyor kendisi twitch kanalına göre bir tip anlık konuşan biri yani umarım görevini orada devam eder. İsmindende yabancımı türkmü bilemiyorum zaten umrumda da değil böyle şeyler ama bana göre bsc deki sunucular arasında en kötüsü. Şimdi gelip savunabilirsiniz ama bu benim kararım ve düşüncem .
Bu arkadas yeni mi ? Sohbetlerde falan hic gormedim daha once.
Videoda oyunun aynı kalmasından şikayet edilmiş anladığım kadarıyla. Her seferinde aynı şeyi yapmak sıkabilir. Ama kiminin hoşuna da gidebilir. Ayrıca Edo reyizin konuşma stili böyle(İngilizce konuşurkenki hali başka tabi). Beril ablanın ses efektlerinden birçok kişinin şikayetçi olması gibi bir şey bu.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Editör yenilik yok demiş kombat sistemi sadece arada söylenen bir kelime ve yenilik olmadığı konusunda katılıyorum hatta özellikle öldükten sonra you died yazısının ne yavaşlıkla yükseleceği bile aynı kalkıcak muhtemelen. Oyunda mekan tasarımları,sanatsal tasarımlar her zamanki gibi şahane olacak gibi duruyor.Fakat artık dark souls'a hikaye derinliği başta olmak üzere yenilik gerek yoksa daha iyi grafikli aynı oyunu oynamaktan bir farkı kalmıyor oyunun diye düşünüyorum.Muhteşem atmosferi oyunu yine oynatmaya yeticektir fakat bir yerden geçerken sırf sizi öldürmek için sizin geçiceğiniz noktaya doğru tam anında fırlayan karakterler olduğu zaman oyunun sizi daha fazla zorlamak istemesinden dolayı yapılmış hamleler olsa da(ki dark souls serisinin zorluğunu her zaman sevmişimdir) oyunun yaşayan çevresine sizi inandırmaya çalışmasına balta vuruyor diye düşünüyorum. Dark solus a hikaye derinliği ve hikaye anlatımı konularında ve bu gerçekliği oyunda hali hazırda çok iyi olan şeylere balta vurmadan(çaresizlik,unutulmuşluk hissini ciğerlerinizde hissetmeniz veya oyundaki gizem unsuru gibi) yenilikler getirilmesi gerektiğini düşünüyorum(dark souls 2 de 130 saat geçirdim)
Muhabir arkadasla Gamescom'da rastlastik ve bir süre ayak üstü muhabbet ettik. Kendisi gercekten cok samimi ve iyi niyetli birisi. Normalde konusmasi da gayet akici ve kamera karsisinda kendisini gelistirecegine inaniyorum.
Bu arkadaşı çok mu aradınız cidden merak ediyorum enerjisi çok düşük hareketleri antipatik düşüncesini tam olarak ifade edemiyor bu oyunu çok merak ediyordum 2 dakika sonunda kapattım
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 17 Ağustos 2015; 0:01:34 >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
+ Zaten DS oyununda dövüş sistemi hakkında ne değişiklik bekliyorsun ki ? Yani ne değişebilir en fazla ? DS'yi ds yapan bu , değiştirirsen DS olmaz ki ? Bloodborne olur farklı bir şey olur. Yani gidip " eheu dövüş sistemi aynı ehue " diyemezsin.
Benim oyundan beklentim her öldüğümüzde yaratıkların yerinin değişmesi. Daha farklı mekanlar , çok daha fazla boss ve daha iyi grafikler.
+ Mapin birbiriyle bağlantılı olması DS 1 gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithrandir. -- 17 Ağustos 2015; 0:11:26 >
Ds1 Map tasarımını yapan adama helal olsun zaten, her yoldan her yola ulaşıyosun, kestirmeler efsane. İnşallah 3. oyundan da beklentim o.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Bu arkadas yeni mi ? Sohbetlerde falan hic gormedim daha once.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @Fast_Tortuga
Oyunda mekan tasarımları,sanatsal tasarımlar her zamanki gibi şahane olacak gibi duruyor.Fakat artık dark souls'a hikaye derinliği başta olmak üzere yenilik gerek yoksa daha iyi grafikli aynı oyunu oynamaktan bir farkı kalmıyor oyunun diye düşünüyorum.Muhteşem atmosferi oyunu yine oynatmaya yeticektir fakat bir yerden geçerken sırf sizi öldürmek için sizin geçiceğiniz noktaya doğru tam anında fırlayan karakterler olduğu zaman oyunun sizi daha fazla zorlamak istemesinden dolayı yapılmış hamleler olsa da(ki dark souls serisinin zorluğunu her zaman sevmişimdir) oyunun yaşayan çevresine sizi inandırmaya çalışmasına balta vuruyor diye düşünüyorum.
Dark solus a hikaye derinliği ve hikaye anlatımı konularında ve bu gerçekliği oyunda hali hazırda çok iyi olan şeylere balta vurmadan(çaresizlik,unutulmuşluk hissini ciğerlerinizde hissetmeniz veya oyundaki gizem unsuru gibi) yenilikler getirilmesi gerektiğini düşünüyorum(dark souls 2 de 130 saat geçirdim)
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle