Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
23
Cevap
861
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Game of thrones psikolojimi bozdu :S
P
13 yıl (715 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

3. sezon 9. bolumde dugun sirasinda olanlar psikolojimi bozdu. 10. bolumu izlemek istemiyorum sizce deger mi ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

I
13 yıl (1270 mesaj)
Yüzbaşı

En kötü ne olabilir ki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
13 yıl (149 mesaj)
Teğmen

Bence Game of Thrones'un en çarpıçı bölümleri 9. bölümlerdir , 9u izlediysen 10u da izle bir şey olmaz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl (3593 mesaj)
Yarbay

Ne oluyorsa 9. bölümlerde olur. 10. bölümden çok şey beklersin normal bölüm gibi biter.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
13 yıl (6392 mesaj)
Yarbay

Sen merak etme izlemeye devam et


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl (5196 mesaj)
Yarbay

O kadar izlemişsin bari son bölümü de izle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
13 yıl (5984 mesaj)
Binbaşı

Bir anda olunca olay şaşkınlıktan karnıma ağrı girmişti .



_
13 yıl (4491 mesaj)
Binbaşı

Daha neler var neleeer...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl (3574 mesaj)
Yarbay

Gece izlemiştim tüm gece o düğünü düşündüm uyuyamadım 10.bölüm orta halli bir bölüm pek bir şey olduğu yok klasik got finali işte asıl bombalar 9'da.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
13 yıl (4740 mesaj)
Yarbay

S
13 yıl (14508 mesaj)
Yarbay

Ah o 9. bölümler varya o 9. bölümler..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl (2699 mesaj)
Yarbay

Asıl 10.bölümü izlemek lazım zaten.



B
13 yıl (3112 mesaj)
Yüzbaşı

Bu game of thrones'un bi özelliği de 9. Bölümü final gibi olması. 10 u izlemesen de olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
13 yıl (9595 mesaj)
Yarbay

R
13 yıl (798 mesaj)
Yüzbaşı

o bölümün final olduğunu düşünsenize offf sonraki sezona kadar karın ağrısı çekerdim :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (2434 mesaj)
Binbaşı

O bölüm gerçekten etkileyiciydi. Son zamanlarda daha iyisine rastlamadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
13 yıl (715 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Beyler geçti zaten sorun yok artık 4. sezonu bekliyorum ne zaman çıkıcak bilgisi olan varmı. Daha çok varsa yeni dizilere başlamam gerek


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl (5196 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Philedelphia

Beyler geçti zaten sorun yok artık 4. sezonu bekliyorum ne zaman çıkıcak bilgisi olan varmı. Daha çok varsa yeni dizilere başlamam gerek

4.sezon, 2014 ilkbaharında.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 10 Ağustos 2013; 2:02:37 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
13 yıl (715 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Sercann35

quote:

Orijinalden alıntı: Philedelphia

Beyler geçti zaten sorun yok artık 4. sezonu bekliyorum ne zaman çıkıcak bilgisi olan varmı. Daha çok varsa yeni dizilere başlamam gerek

4.sezon, 2014 ilkbaharında.

Ohoo ben diziyi unuturum o zamana kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
13 yıl (2901 mesaj)
Binbaşı

Yorumlara bakınca merak ettim bende. başlasam mı ki


Bu mesaja 1 cevap geldi.