En kötü ne olabilir ki |
Bence Game of Thrones'un en çarpıçı bölümleri 9. bölümlerdir , 9u izlediysen 10u da izle bir şey olmaz |
Ne oluyorsa 9. bölümlerde olur. 10. bölümden çok şey beklersin normal bölüm gibi biter. |
Bir anda olunca olay şaşkınlıktan karnıma ağrı girmişti . |
| Daha neler var neleeer... |
Gece izlemiştim tüm gece o düğünü düşündüm uyuyamadım 10.bölüm orta halli bir bölüm pek bir şey olduğu yok klasik got finali işte asıl bombalar 9'da. |
| Asıl 10.bölümü izlemek lazım zaten. |
Bu game of thrones'un bi özelliği de 9. Bölümü final gibi olması. 10 u izlemesen de olur |
| o bölümün final olduğunu düşünsenize offf sonraki sezona kadar karın ağrısı çekerdim :) |
| O bölüm gerçekten etkileyiciydi. Son zamanlarda daha iyisine rastlamadım. |
Beyler geçti zaten sorun yok artık 4. sezonu bekliyorum ne zaman çıkıcak bilgisi olan varmı. Daha çok varsa yeni dizilere başlamam gerek |
4.sezon, 2014 ilkbaharında. |
Ohoo ben diziyi unuturum o zamana kadar |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >