1. sayfa
| kardeş çözdünmü bu sorunu çözdüysen nasıl çözdün aynı sorunu yaşıyorum |
|
Benzer sorunu yaşıyordum bende, 610m ekran kartım var... 20 denemede ancak iki sefer oyuna girebilmiştim onun dışında hep reus ekranında atıyordu. Dediğiniz gibi tüm güncellemeler sil/yükle vs. işe yaramadı. Bende DirectX 12 yüklü. Araştırırken "DirectX End User Runtime" paketinin oyunlar vs için hata giderdiğini okudum. Tabi mantıken fifa17 yeni oyun benim directx'de son sürüm, yinede denemekten bişey çıkmaz diyerek yükledim. Şuan Fifa'ya girişte sıkıntı yok. Rahatlıkla maça vs giriyorum kasmadan oynuyorum. Ancak bazen maçtayken direk oyun kapanıyor, atıyor. Birde 16'da Connection Lost hiç olmazdı bende. 5 maç yaptım 3ünde bağlantım koptu (kablo ile bağlı net). Genel olarak Ndvidia kartların bazılarında sorun olduğunu düşünüyorum. GeForce Experiencedan güncelleme gelince atma sorunu da hallolur inşallah. Bu arada demoyu hiçbir sıkıntı olmadan rahat rahat oynuyordum. Şu maçtayken oyunun kapanması çok can sıkıcı bir durum, çözümü olan? |
| "magiceva" arkadaşın dediklerine ek olarak, Fifa 16da bu tarz bir sorun vardı. Belgelerim klasörünü açıp Fifa17 var mı? onu bir kontrol edin. Yoksa kendiniz oluşturun birde o şekilde deneyin. |
aynı sorun bende de var iki gündür uğraşıyorum iki tip win 10 kurdum yok malesef olmuyor. hiçbir tepki yok ama görev yöneticisinde açık gözüküyor |
| yukarıda yazdığımı denediniz mi ? |
| Biri belgelerimdeki fifayı editleyebilir mi ? Bende belgelerimde fifa dosyası yok |
| Nvidia da var sıkıntı oyunu sildim kaldırdım ekran kartı driveri kaldırdım ben fifa belgelerim klasöründe varsa onu kaldırdım ordada olması gerek sonra ilk önce ekran kartı son güncellemesi yaptım pcyi kapadım açtım oyunu yükledim yüzde 25 dolunca test ettim açıldı oynanıyor |
| Ilk gun sıkıntı yoktu fakat w10 guncellemesi yaptiktan sonra giremedim formatta sorunu çözmedi en son dun w8.1 yukledim sorun duzeldi gibi ama cok oynama şansım da olmadı henüz. |
| Ge-force experience üzerinden geri bildirimde bulundum ekran kartı için. Sizlerden mutlaka yazın ordan. Güncelleme istiyoruz, optimizasyon edilen oyunlardan olmasını istiyoruz... oyun tepkisiz kalıyor/atiyor vs diye. |
| Aynı sorun bende de var fifa ya girince tepskisiz kalıyor yani hiç bişy olmuyor direk origine atıyor bilgisi olan varmı bu arada belegelerimde fifa nın dosyası yok!!!! |
| aynı sıkıntı benim bilgisayarda da var. halen daha çözüm bulamadım. oyun orjinal o kadar para verdim ama oyun açılmıyor. |
| Dün oyunu oynamaktan yazmayı unuttum öncelikle özür dilerim. Ben sorunu çözdüm. Laptop çift ekran kartıydı benim. Geforce oyunda devreye girmemiş. Geforce denetim ayarlarından yüksek kalitede geforce ekran kartını seçtim. Ve oyun açıldı. Sorunsuz donmadan kasmadan onlineda fps girmeden çok rahat oynuyorum |
| Fifa17 launcher açılıyor fakat oyna dediğimde farenin imleçi dönüyor dönüyor sonra origin ekranına atıyor ve oyun açılmıyor. 4-5 gün önce rahat bir şekilde oynuyordum fakat şuan maalesef oyun açılmıyor... Kafayı yemek üzereyim günlerdir üstünde uğraşıyorum, hatta belki açılır diye gece yatarken launcherden oyna dedim sabaha kadar açık bıraktım bilgisayarı ama yine de açılmadı. LÜTFEN BİRİ YARDIM ETSİN ARTIK !! |
Ben aynı sorunu yaşayan birine çözüm bulmuştum. Senin de aynı sorun olabilir. Özelden yazarsan yardımcı olmaya çalışırım dostum |
Özelden yazmak, ne demek yaa. Biliyorsanız, buradan yazın.Bilmeyen okuyup, sorununu çözecek |
1. sayfa
8gb ram
gtx 680 4gb
win 7 prof bütün updateleri yaptım
oyunu 2 kere silip yükledim
repair yaptım
ama haala play'e basınca tepki vermiyor. Görev yöneticisinde çalışıyor fakat öyle kalıyor 10 saniye sonra ordan da gidiyor. Sorun nedir acaba. pre order'ı iptal edeceğim
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.