Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
40683
Tıklama
0
Öne Çıkarma
FaceTime'da arama seçeneği çıkmıyor (çözüldü)
L
11 yıl (12362 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar. Iphone 5s sahibiyim ve en son ios sürümü yüklü. Babamda da iphone 6 var ve onda da aynı şekilde en son sürüm yüklü. Fakat ne o beni ne de ben onu FaceTime'dan arayabiliyorum. Birkaç arkadaşımda hem görüntülü hem de sesli arama seçeneği var. Fakat herşey tam olmasına rağmen (iki telefonda da FaceTime etkinleştirildi) bir türlü iki telefonda da birbirimiz için sesli ve görüntülü arama seçeneği çıkmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 5 Nisan 2015; 23:55:02 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
11 yıl (7947 mesaj)
Yarbay

Numaralarınızı iPhone olarak kaydettiniz mi?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl (12362 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: MAXSTAR

Numaralarınızı iPhone olarak kaydettiniz mi?

Numara kaydederken öyle bir seçenek var mı hiç dikkat etmedim nasıl yapıyoruz onu açıklayabilir misin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
11 yıl (7947 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: LonelyHunter

quote:

Orijinalden alıntı: MAXSTAR

Numaralarınızı iPhone olarak kaydettiniz mi?

Numara kaydederken öyle bir seçenek var mı hiç dikkat etmedim nasıl yapıyoruz onu açıklayabilir misin?

Kişiye gelip düzenleye basın. Sonra numarayı girdiğiniz bölümün yanındaki kutucuğa tıklayıp iPhone u seçin.
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl (12362 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: MAXSTAR


quote:

Orijinalden alıntı: LonelyHunter

quote:

Orijinalden alıntı: MAXSTAR

Numaralarınızı iPhone olarak kaydettiniz mi?

Numara kaydederken öyle bir seçenek var mı hiç dikkat etmedim nasıl yapıyoruz onu açıklayabilir misin?

Kişiye gelip düzenleye basın. Sonra numarayı girdiğiniz bölümün yanındaki kutucuğa tıklayıp iPhone u seçin.
< Resime gitmek için tıklayın >

Yaptım fakat iphone seçeneği yok "cep" olarak seçili. FaceTime'da arayabildiğim numaralarda da "cep" seçili





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 5 Nisan 2015; 21:58:06 >

T
11 yıl (202 mesaj)
Teğmen

Facetime ayarlarinda kullanilan email adresi, telefon numarasi seceneklerinin; arama yapilmak istenen her iki telefonda da dogru kayitli olduguna emin olun. Yani siz facetime icin email adresinizi kullaniyorsaniz, babanizin telefonunda da sizin email adresinizin ayni sekilde kayitli olmasi gerekiyor. Ve tam tersi de olmali, yani babanizin facetime adresi sizde de dogru kaydedilmis olmali.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl (12362 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: the walker

Facetime ayarlarinda kullanilan email adresi, telefon numarasi seceneklerinin; arama yapilmak istenen her iki telefonda da dogru kayitli olduguna emin olun. Yani siz facetime icin email adresinizi kullaniyorsaniz, babanizin telefonunda da sizin email adresinizin ayni sekilde kayitli olmasi gerekiyor. Ve tam tersi de olmali, yani babanizin facetime adresi sizde de dogru kaydedilmis olmali.

Ben de tesadüf eseri farkettim meğer facetime ayarlarında ne ile ulaşılmak istendiği seçiliyse diğer telefonda ona göre rehberde aramak gerekiyormuş. Cevap için teşekkür ederim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
11 yıl (202 mesaj)
Teğmen

Rica ederim, sorunun cozuldugune sevindim. Iyi forumlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @LonelyHunter
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.