Merhaba arkadaşlar. Iphone 5s sahibiyim ve en son ios sürümü yüklü. Babamda da iphone 6 var ve onda da aynı şekilde en son sürüm yüklü. Fakat ne o beni ne de ben onu FaceTime'dan arayabiliyorum. Birkaç arkadaşımda hem görüntülü hem de sesli arama seçeneği var. Fakat herşey tam olmasına rağmen (iki telefonda da FaceTime etkinleştirildi) bir türlü iki telefonda da birbirimiz için sesli ve görüntülü arama seçeneği çıkmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 5 Nisan 2015; 23:55:02 >
Facetime ayarlarinda kullanilan email adresi, telefon numarasi seceneklerinin; arama yapilmak istenen her iki telefonda da dogru kayitli olduguna emin olun. Yani siz facetime icin email adresinizi kullaniyorsaniz, babanizin telefonunda da sizin email adresinizin ayni sekilde kayitli olmasi gerekiyor. Ve tam tersi de olmali, yani babanizin facetime adresi sizde de dogru kaydedilmis olmali.
Facetime ayarlarinda kullanilan email adresi, telefon numarasi seceneklerinin; arama yapilmak istenen her iki telefonda da dogru kayitli olduguna emin olun. Yani siz facetime icin email adresinizi kullaniyorsaniz, babanizin telefonunda da sizin email adresinizin ayni sekilde kayitli olmasi gerekiyor. Ve tam tersi de olmali, yani babanizin facetime adresi sizde de dogru kaydedilmis olmali.
Ben de tesadüf eseri farkettim meğer facetime ayarlarında ne ile ulaşılmak istendiği seçiliyse diğer telefonda ona göre rehberde aramak gerekiyormuş. Cevap için teşekkür ederim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 5 Nisan 2015; 23:55:02 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >