Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
436
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Evet basur oldum gençlik...
S
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar **** tam çıkış yüzeyinde oluşan meme beni bugünlerde çok korkutuyor. Normal cilt renginde olan bu mercimek tanesi kadar olan şişkinlik hayata bakış açımı değiştirmiş durumda. Bütün gün bilgisayar başında oturmaktan olduğunu düşünmeye başladım. Açıklamalardan biri de bu yöndeydi zaten. Şimdi al başına belayı..

Daha önce hiç kimsenin düşünmeyi akıl edemediği bi komplo teorisi atıyorum ortaya: Bill Gates ve Bilgisayar şirketleri bütün dünyayı **** üstünde oturtarak yeryüzünde bir koas yaratma çabası içerisindeler. Diğer bir gezendeki koloninin etkisi altına giren bu şirketler insan oğlunun zaman içinde basur olmasına neden olarak yaşama sevincini yok etmeyi amaçlıyolar... Böylece evreni ele geçirmek çok daha kolay ve direnişsiz olacak..! Ama bunu dünya kamuoyuna sunmak istesem kim sesimi duyacak..?! Kimse kulak asmaz.. Uyanın diyorum size...!!!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sucukluyumurta -- 18 Temmuz 2005, 19:45:49 >

O
17 yıl
Çavuş

öncelikle geçmiş olsun kardeşim. tam x-fileslık bir komplo. aslında komplo olsada olmasada insan ?ötünün yıllarca bir ömür boyu çalıştığını düşünürsek bi gün bi patlak vermesi bence normal... ?ıç ?ıç nereye kadar? bol bol su iç....simit şeklinde yastık kullan....



P
17 yıl
Binbaşı

geçmiş olsun, aci şifalar......

Bu hastalığı böyle ilan edenini de ilk kez gördüm. Çok yaşa...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl
Yarbay

resim yok....

kanıt isteriz.....

dünyaya duyurmak öle kolay deil


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
17 yıl
Binbaşı

Basur üzerine komplo teorisi...Çok ilginç, ilk kez görüyorum.Ayrıca futbolda falan şöyle 100 ler 200 ler kulübü var.Yok mu çevrende şöyle basurlular kulübü falan.Git takıl stres at falan filan...falan


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Önerileriniz için teşekkür ederim... Fotoğrafı koyardım buraya fotoğraf makinam burada olsaydı ama yanımda yok... Tarayıcıyla iş görmeye çalışsam başıma iş açarım şimdi.. bu yüzden kusura kalmayın kaynak gösteremiyorum...

Bu arada forumda bi deprem olucak söylentileri dolaşıyodu. Ben bu söylentiyi benim basur olmamla ilişkilendirdim ve haklı buldum.. Popomda ansızın çıkan bu mercimek tanesi kesinlikle kötü bir olgunun habercisi.. Aklı başında her insan bunun depremin habercisi olduğunu kavrayabilir.. Başka bir şey demiyorum...



_
17 yıl
Binbaşı

wallahi geçmiş olsun kardeş basur ilginç bir hastalık diye dudum dediğin gibi kı...nın üstüne oturamıyormuşsun bence geç olmadan bir doktora git.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl
Yüzbaşı

yaw mükemmelsin. kendisiyle dalga geçebilecek kadar olgun olan insanları çok seviyom.


geçmiş olsun .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
17 yıl
Yarbay

sucukluyumurta
gecmiş olsun.
bill gates ve bilgisayar şirketlerine tazminat davası aç. walla malı goturursun haa


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
17 yıl
Yarbay

Levent kırca 4-5 sene önce bi skecinde arkadaşina "seni hic basur yedimi demişti "

kopmuştum


bööggaakkk




S
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sağ olun arkadaşlar iyi dilekleriniz için... Çarşamba günü bi gösterelim artık doktora çanağımızı. Bakalım beğenicek mi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
17 yıl
Yarbay

Her insan hayatında 1 kere basur olur. Yediklerine dikkat et. Bende geçen balığa gittim bisikletle. Allah seni inandırsın basur yanında sivilce gibi kalır. Bisikletin semeri kaçacaktı az daha.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yüreğime su serptin saol... Sen de ucuz atlatmışsın :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Yüzbaşı

o kadar sucukluyumurta yersen o baharatlardan olacağı buydu zaten


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
17 yıl
Binbaşı

bir yerde duymuştum tr'de her 3 kişiden 1'i basurmuş ama çoğu gizli kalmayı tedavi olmamayı tercih ediyormuş, olgunluk meselesi tabi bir mercimek tanesinin onları madara edeceğini düşünüyorlarmış....



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.