Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
502
Cevap
181797
Tıklama
56
Öne Çıkarma
Cevap: Elektrikçi Çağırmadan Ankastre Bağlantısı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım (25. sayfa)
M
2 yıl
Çavuş

Merhaba;

Evde önceden kullandığım telefon hattım var, aynı hat üzerinden vdsl için netspeed başvuru yaptım aktif oldu diye mesaj geldi ama dsl ışığı yok, 1 haftadır telekomdan ekip gelip etiketli kablo bırakacak diyorlar, benim evime bağlı zaten telefon var, neden ayrı kablo ihtiyacım var, aynı kabloya sinyal verilmesi gerekmiyor mu?



B
2 yıl
Binbaşı

Yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar? Hangi kutu dairelere gidiyor acaba? Üzerinde kağıt olan benim eve giden port ama daire 2 de olmama rağmen 1 numaraya takılmış?
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 23 Şubat 2021; 13:7:37 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
2 yıl
Binbaşı

Arkadaşlar bi yardımcı olun. Bunlardan hangisi dairelere giden kutu? Santralden gelen olan üstte oluyormuş. Bunda da öyle midir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berkayjan
M
2 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: berkayjan

Arkadaşlar bi yardımcı olun. Bunlardan hangisi dairelere giden kutu? Santralden gelen olan üstte oluyormuş. Bunda da öyle midir?
siyah kablo dışardan gelen aşağı bağlanıyor. üstteki reglet ise dairelere gidiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
2 yıl
Binbaşı

Çok teşekkürler dostum. Demek ki bizimki genelden farklıymış. Beni yanlış tarafı sökmekten kurtardın, sağolasın. Eminsin değil mi siyah kablolar hep dışardan geliyor normalde?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @M_aTRa_X
M
2 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: berkayjan

Çok teşekkürler dostum. Demek ki bizimki genelden farklıymış. Beni yanlış tarafı sökmekten kurtardın, sağolasın. Eminsin değil mi siyah kablolar hep dışardan geliyor normalde?
Turktelekom kabloları dağınık gelmez.



T
2 yıl
Yüzbaşı

Dışarıdan gelen kabloyu takip edin ,siyah kablo.
Siyah aşağıdaki kronelere girmiş gözüküyor.
Cat 5-cat6 kablolar yukarda .
Durum biraz karışık , dikkat edin başka daireleri kesintiye uğramasın. Hassas bir iş.




Bu mesajda bahsedilenler: @berkayjan
N
2 yıl
Binbaşı

Merhaba herkese, evime internet bağlatmak istiyorum ama bulunduğum yerde 4 daire var ve hepsi daha önceden (3-4 sene önce) sabit hat abonesiymiş ve kullanıyorlarmış ancak daha sonrasında hepsi iptal ettirmiş ve bende bunlardan birine şimdi internet bağlatmak istiyorum ama ankastre iç tesisatı tekrar yaptırmama gerek var mı birkaç usta ile görüştüm kablo çeksemde çekmesemde kontrol için 100-150 TL arası işçilik istedi bu bana çok fahiş bir ücret geldi. Fotoğraflarını atıyorum ankastrenin yardımcı olursanız sevinirim.

https://www.hizliresim.com/omPSkB

https://www.hizliresim.com/dfkbvs

https://www.hizliresim.com/4jn64l



E
2 yıl
Binbaşı

Hocam konu için çok teşekkürler. Evde tesisat kaynaklı sorun vardı, boştaki iki kabloyla değiştirdim ve sorun kalmadı. YAK1 bağlantıları sürekli kopuyor bu arada CAT5 kabloyla, o yüzden ısıyla daralan makaron kullandım birleştirme gereken yerlerde. Onun dışında reglet çakmak için tornavida kullandım. Bahsettiğin soyma aparatını almama rağmen onunla çakamadım hiçbir şekilde, tornavidayla bastırınca oldu.



T
geçen yıl
Binbaşı

< Resime gitmek için tıklayın >


Etiketli kablo bırakacağım dedi kapattı Türk Telekom yetkilisi. Bizim biraderin öğrenci evinde de böyle hazır çekilmiş kablo var, ucunu buna bağlayıver dedim çok kolay ama yapmam diye gülerek cevap verdi, gerim gerim geriliyorum sabahtan beri sinirden ağlayacağım. İnanın evde olduğumda denk gelsem falan ağız burun girecek pozisyona getirdi beni. Şimdi bu bize bıraktığı etiketli Kabloyu buna nasıl bağlayabilirim?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tst- -- 16 Ağustos 2021; 18:27:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
geçen yıl
Yüzbaşı

Aşagı kutudan bakmak lazım kardeşim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tst-
K
11 ay
Yüzbaşı

Merhaba arkadaşlar. 3 gündür internet bağlantısını yapmaya çaşıyorum. Meğer bina girişinden bağlantıyı yapmadan gitmişler sağ olsunlar. Fotoğrafını çektim sağdaki elimle gösterdiğim yerde 5'in sağ ve solunda kablolar. Fakat diğer tarafa nereye takacağımı bilemedim.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
11 ay
Yarbay

Daire numaranizi semasinizi bilemeden burdan imkansiz soylemek. Siz en iyisi bi elektrikci cagirin cok anlamiyorsaniz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kicgine
E
10 ay
Çavuş

merhaba çok eski bir konu için rahatsız ettim.

bilgili olduğunuzu görünce sormak istedim.

şimdi sorun şöyle biraz karışık gelebilir. ben turknet kullanıyodum 75mb hızın 74mb sini alıyodum son gelen zamlardan sonra interneti kapatırdım. bir süre sonra tekrar bağlattırdım interneti yeni abonelik açtırıp bağlattığım için farklı bir devre numarası ile farklı bir porttan verdiler interneti. şimdiki portta 50 mb hız alıyorum yani 24 mblik kayıp mevcut. o eski kullandığım port boşta ankastre kutusuna baktım kontrol ettim boşta duruyor. ben şimdiki porttan söküp kabloları o eski portuma bağlasam yine sinyal almaya devam edermiyim? port değişikliği portta sorun yoksa yapmıyorlar diye okudum. destek kaydı açıp sorup teyit ettim. acaba ben o eski portuma nasıl dönebilirim bilginiz varmı çünkü dediğim gibi o portta tam performans alıyodum. cevabınızı bekliyorum kolay gelsin :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 ay
Yüzbaşı

Alamazsın kardeşim eğer gelen ekip ile aran iyiyse anca o halleder seni kullanıcı yoğun olmadığı portlara taşıyabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @exii
E
10 ay
Çavuş

anladım eyvallah :) mecbur bu şekil kullanacaz o zaman. bilseydim böyle birşey olacağını hiç kapattırmazdım neyse artık yapacak birşey yok cevabın için teşekkür ederim




Bu mesajda bahsedilenler: @Diridiri06
D
10 ay
Yüzbaşı

Daha önce duymuştum saha dolabında yoğun olmayan bölümlere alındığını



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
10 ay
Binbaşı

Konu sahibine teşekkür ederim,kendim hallettim sayesinde 😁



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

X
7 ay
Binbaşı

yazmış olayım,comnet topu telekoma telekom comnete atıyor 2 haftadır netim yok.Turktelekom yan binanın ankastresine cekmis hattı bizim binadaki ankastreye taşıma durumunu kendim yada elektrikci ile yapabilir miyim ?yoksa ordaki hattı kapatıp binada kini mi acmam gerekiyor acaba?



B
6 ay
Yarbay

Niyet ve amaç kötü değil fakat arkadaşlar bu yapılan şey ve şeyler profesyonel ve teknik açıdan yeterli değil, bu felsefe de doğru değil. İşiniz, uzmanlığınız bu değilse hizmet, destek almak zorundasınız. Musluk bozuldu kendim yapayım, klozetin giderleri tıkandı kendim girişeyim, arabada arıza var kendim yapayım, evin tesisatına kendim girişeyim bunun sonu yok Tesisatçı 300-500 TL istiyor diye çok diyeyeceğiz tamam iyi güzel, doktorlarda özelde ameliyatlara 15-20 bin TL'den başlayıp, büyük hastanelerde önemli konularda 150-200 bin TL'leri buluyor. O zaman ne yapacağız? Kendimiz mi yakınımız mı halledecek gene internetten baka baka?

İşim bu değil fakat her fırsatta kendime profesyonel olmaya çalışacağım ailem, yaşadığım bu toplum gibi her şeye kendim girişeceğim demeyeceğim diye kendimi tembihliyorum işin kötü yanı ben ortalamanın baya altındaydım el becerisi olarakta. Zaten toplum olarak evde, arabada girişilen şeyleri doğru dürüst halledemiyoruz genel olarak Güldür Güldür skeçleri gibi daha büyük sorunlara veya ilkelliklere sebep oluyoruz ben ekstradan söktüğümü toplayamıyorum.


https://www.youtube.com/watch?v=fZ0T0f2G6W8


Para - çokomel denklem basit. Her hangi biri rakiplerinin aksine 5-10 kat fiyat çekmediği sürece piyasa ortalaması o işin bedelidir arkadaşlar. Çağıracağız yaptıracağız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 24 Temmuz 2022; 17:8:57 >