Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
152
Cevap
3391
Tıklama
8
Öne Çıkarma
Cevap: Ekrem İmamoğlu başkan olmak zorunda mı? (4. sayfa)
O
3 ay
Yarbay

Ekrem İmamoğlu kamera kapatma ve jammer kullanma olayıyla kendini rezil etmediyse kimse hayatta ezil olmaz hiç bir durumda.

Bakın ben size Duran Kalkan`ın Ekrem İmamoğlu`na destek veren haberini attım.
İşinize gelmedi mi?
pkk aday çıkarsaydı Ekrem kazanabilir miydi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @amadeus99
A
3 ay
Yarbay

Pkk dediğiniz dem parti ise aday çıkardılar zaten
Daha komiği yüzde 10 bile alsalar gene kazanıyordu, Allah ailenize sabır versin, zor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OkumadanAlma
S
3 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Görüşlerine aynen katılıyorum hocam.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fıraktı
S
3 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Cok fazla dusunecek de bir sey yok aslinda, Muharrem Ince'yi CHP aday yapar, halk da destekleyip baskan secer, troller ve gazeteci bozuntulariyla, 3-5 sozde sanatci da CHP aday yaptigi icin bir sey diyemez zaten, Muharrem Ince hayirli ugurlu olsun baskan olarak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

O zaman Cem Uzan'a ver oyunu hocam, adamı Fransa'da tutuklayamazlar. Seçilince gelir girer Türkiye'ye, bu kadar basit.

Valla kaybettiğimiz 24 yılı sadece 4 yılda geri kazandırır Cem Uzan.

Misal, fiber optik ağlarla uğraşmaz 5G yi sınırsız yapar 250 GB kotalı, kota aşımında hız 5 mbps'a düşer. Aylık 199 lira hadi buyur.

Cem Uzan atağa kaldırır ülkeyi. Muharrem'i de yardımcısı yapın, o da siyasetin uzmanı zaten. Ülkecek kalkınırız.

Ekrem'le falan bu işler O-LA-MAZ! Bıktık liyakatsız adamlardan!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 24 Nisan 2025; 22:30:20 >


Bu mesajda bahsedilenler: @adnansetek
T
4 ay
Yarbay

Gerçekler önemli değil önemli olan halktaki imajdır. İmamoğlu= rahat sosyal hayat , yobazlık yok, Avrupa ile entegre bir ülke , sosyal demokrat bir aday vs . Kimse İmamoğlu gelecek ülke uçuşa geçecek diye bir beklentisi yok

Şahsen İmamoğlu'nun RTE'nin hafif laik versiyonu olduğunu pek çok kez yazdım . Ve daha iyi adayların çıkmasını için ilk turda başka adaylara imza atıp oy da vereceğim . Fakat RTE 2.tura kalırsa Öcalan veya traseksüel aday dışında kim olursa ona oy vereceğimi de pekcok kez yazdım. RTE ile Öcalan veya Bülent Ersoy kalırsa işte o zaman vaatlere bakarım benim için zor bir seçim olacaktır böyle bir durumda





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 25 Nisan 2025; 1:24:0 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Bana hizmet icin sectigim bir adamin pesine ben mi dusmeliyim? Yoneticilerimizi neden kral yapip tapmak zorundayiz acaba?

Ekrem olmuyorsa baskasina yetkiyi veririm, banane arkadasim? Kilimi kipirdatsam ne olacak? Ben Ekrem'e degil, Ekrem'in bana hizmet etmesi lazimdi.

AKP'liler de CHP'lilerde ayni gercekten. Sectikleri adama kral gibi davraniyorlar.

30 tane avukati yok mu? Onlar ugrassin, benim 5 dakikam Ekrem'den de CHP'den de degerlidir. Ne zaman krallik kurmaktan vazgececeksiniz secmen olarak?

Sectigimiz adaylar hepi topu bizim memurumuz. Gereginden fazla anlam yukleyip de krallastirmayin lutfen.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aksinaletinsan
S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Sayın seçmenler, farkına yavaş yavaş varacaksınız işte böyle. RTE de liyakatsız diye Ekrem neden başkan olmasın diyorsunuz. Biriniz de artık çıkıp deyin ki ya neden hep liyakatsız adamları seçip başa getirip sonra da vay anaam yandık diyoruz?

LİYAKATSIZ BAŞKAN İS-TE-Mİ-YO-RUZ!

Bir 25 yıl daha kaybedecek zamanımız yok!

Mevcut başkanı beğenmiyorsan yerine liyakatlı birini seçeceksin arkadaşım, Ekrem'i değil! Yanlış yapmaktan bıkmadınız mı?

Bir köyde 10 tane çocuğu kuduz köpek ısırsa köydeki doktorun hemen aşı yapması lazım çocuklara. Sen seçimi çocuklara bırakırsan çocuklar aşıdan kendilerini kaçıran cahil birini seçer. Sonuçta da 10 çocuk da ölür.

İşte halkın yaptığı tam olarak budur!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 25 Nisan 2025; 2:19:11 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EcZaNeT
G
4 ay
Çavuş

İmamoğlu Erdoğan'ı seçimde geçecek bunu gördükleri için bu kadar sert ve adaletsiz duruma geldiler , bu tür iktidarlar en ufak yenilme emaresi gösterir ise yıkılır

Erdoğan'ın istediği karşısına yine Kılıçdaroğlu gibi bir adayın gelmesi ve kötünün iyisi olarak seçilmek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
4 ay
Yarbay

zaten onu gözetiyorsunuz değil mi? chp bölünsün,sol oylar dağılsın böylece akp sonsuza dek ekonomi iyi olsada kötü olsada hep iktidarda kalsın istersiniz.
kensi şahsi ikbal ve menfaatleriz aman bozulmasın da isterse devlet çöksün umurunuzda değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fıraktı
S
4 ay
Yüzbaşı

Katılmıyorum 20 sene öncesini hatırlamam ama 10 sene önce bile sokakta bunun yarısı insan vardı. O zaman sadece suriyeliler varken şimdi zenci afgan paki arap rus dolu. O zaman gittiğin yer kalabalık bir meydana yakınsa yer bulamıyordun şimdi geri döndüğünde eve yakın bir yerde de park yeri bulamıyorsun. Bunların çoğu merkezi hükümet kaynaklı olsa da imamoğlu da hiçbir şey yapmadı. Aksine kütüğü istanbul olmayıp çalışmış emekli olup köyüne dönecek yaşlılara beleş yemek yedirip istanbulda kalmalarına teşvik ediyor. Araba alacak parası olmadığı halde üreyen kadınları destekleyip annekart veriyor. Adamın icraat diye yapıp halkdan takdir gördüğü herşey İstanbul’un kalabalığını arttırıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Colda
C
4 ay
Binbaşı

10 sene önce Suriyeli ve Afgan popülasyonu İstanbul'da bu kadar değildi ve Beylikdüzü ve ötesine şehir genişliyordu, insanlar ucuz olduğu için o taraflara kayıyordu.
Bu sebepten sokaktaki insan size az geliyordu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Stoa
D
4 ay
Yüzbaşı

Muharrem İnce tutuklaninca ne olacak diyor adam o zaman yurt dışında kaçak yaşayan Cem Uzana oy ver diyor. İktidarda Cem Uzana buyur göreve geç diyecek ? Mesele aday değil ki halk bu tutuklamalara adaletsizliğe tepki gösteriyor yarın seçim sandığı olacağı ne malum diyor ? bu hala Ekrem de Ekrem diye takmış. Bu kafaya bir şey anlatamazssin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
4 ay
Yarbay

Türksat uydulari Parlamenter Sistem döneminde gönderilmeye balsanmistir. Digerlerine gelince Mikrochip ve Jet Motoru yine üretilmedi ve Dünyada satan bir Otomobilimizde yok, Türkiyede satan bir Markamiz var. Yönetim sistemlerinin Mikrochip üretimiyle bir alakasi yoktur, bu gibi bilimsel teknolojiler iyi bir altyapi ister. Bir Islemci üretmek kolay is degildir. Meclisteki MV sayisi Parlamenter sistemde daha düsük olup tuzluk denilen MV sayisi az idi. Simdi ise MV sayisi 600 yapildi ve hepsi genel baskanlarin sözüne uymak zorunda gibi.

Parlamenter sisteme geri dönülmelidir, cünkü bu ülkenin fabrika ayarlari böyledir, onunla oynarsan sadece bozarsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @İl teber
_
4 ay
Yarbay

Gücler ayriligi ve devletin birbirini denetleyen mekanizmalari cok önemlidir. Baskanlik sistemiyle bu ortadan kalkti, hersey Baskanin elinde ve iki dudagi arasinda. Biri bundan sonra Baskanin bir acigini yakalarsa dis veya icerden ona istedikleri cok seyi yaptirabilirler. Gücler ayriligi olan bir sistemde bunun mümkünü yoktur. Halka daha fazla demokrasi deyip diktatörlük getirdiler. Malumun ilani yapilmiyor sadece uygulamada ise otoriter rejimiz. Otoriter rejimlerde insanlar baskilanir ve ne sanat nede bilim gelismez. Hersey politik bir merkeze uyarlanmaya calisilir. Oysa insan ruhu hür olunca ilham alir. ABD deki Baskanlik sistemide cok demokratik sayilmaz, Baskanin istegine göre sekillenebilir. Hem Senatoda hemde Mecliste cogunluk elinde ise onunda yetkisi genis olsada bizimki kadar yine degil. En azindan ABD yargisi bagimsiz ve bu cok önemlidir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kaan1840
S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Kılıçdaroğlu gibi bir adayı Erdoğan'ın karşısına aday yapan CEHAPE zihniyeti değil mi zaten hocam? Şimdi aynı zihniyet "Ekraaaağm çok iyi di mi yaaa" diyor.

LİYAKATSIZ BAŞKAN İS-TE-Mİ-YO-RUZ!

Ekrem gitsin yapsatçılık yapsın. Memlekette yüzlerce liyakatlı okumuş etmiş, ufku açık insanımız varken yine CEHAPE bu olsun dedi diye peşinden gideceğiz öyle mi?!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 25 Nisan 2025; 15:38:54 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Velvet Golet
A
4 ay
Yarbay

Cem uzanı alternatif olarak sunan biri için
çok iddialı cümleler kuruyorsunuz.
;)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sensaura
S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Cem Uzan ile "Ekraaağm çok iyi di mi ya" kıyaslanamaz bile, birisi teknoloji ve iş geliştirme uzmanı diğeri liyakatsız sıradan bir laz müteahhit dostum.

Ferrari ile Palio kıyaslanamaz :)




Bu mesajda bahsedilenler: @aksinaletinsan
J
4 ay
Yarbay

Sen Kemal'de kalmışın. Kolay gelsin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sensaura
S
4 ay
Binbaşı
Konu Sahibi

Anlatamadım galiba. Biz Kemal'i de Ekrem'i de İS-TE-Mİ-YO-RUZ

Biz kim oluyor diyorsan o da ülkenin kurtulmasını isteyen halkın bir kesimi diyebiliriz.

Kendiniz gibi düşünmeyenler hemen AKP trolü oluyor sizin grupta :)

LİYAKATSIZ EKREM'İ BAŞKAN YAPTIRMAYACAĞIZ!

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 25 Nisan 2025; 20:34:13 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jackal78